quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Eric is goed op de hoogte, heel Rotterdam vergeten.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd dus om die weer es te draaien.
Blijft een leuk nummer, maar ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden voor een nieuwe single...quote:
Jammer dat er vandaag niets gedaan wordt met llink concertquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Eric is goed op de hoogte, heel Rotterdam vergeten.
Steunt de actie van elizaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
please Michiel, skip gewoon zo een alledags liedje en prop deze er in voor ons![]()
Is ook weinig over te vertellen natuurlijk, en het is natuurlijk voor leden voor een andere omroep. Als LLiNK vanavond zendtijd had gehad, was het vast en zeker uitgebreid behandeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat er vandaag niets gedaan wordt met llink concert
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man heeft nu wel n tshirt aan met *the beat is rocking*
Met 150k leden krijgen ze als het goed is ook meer radiotijd (3x zoveel)quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is ook weinig over te vertellen natuurlijk, en het is natuurlijk voor leden voor een andere omroep. Als LLiNK vanavond zendtijd had gehad, was het vast en zeker uitgebreid behandeld.
Zin in!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Morgen The Killers in de Bijlmer Bier Hal![]()
![]()
net als de rest van 3FMquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zin in!
Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.quote:
oh ik dacht dat half 3FM dr wel zou zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.
quote:
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnenquote:Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
zal ik t bij Eric proberen? ik heb er gewoon tering veel zin in
ik ga t zo proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]ontzettend
![]()
![]()
[..]
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnen![]()
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hieldquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?
Mijn God: je moet om 10uur beginnen en dan sta je om 07.15 op ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
Kan je niet zeggen dat je een terugkom dag hebt voor schoolquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
I know..kmoet toch ff een chittychat met Eric beginnen...beetje slijmballen enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |