net als de rest van 3FMquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zin in!
Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.quote:
oh ik dacht dat half 3FM dr wel zou zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.
quote:
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnenquote:Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
zal ik t bij Eric proberen? ik heb er gewoon tering veel zin in
ik ga t zo proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]ontzettend
![]()
![]()
[..]
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnen![]()
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hieldquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?
Mijn God: je moet om 10uur beginnen en dan sta je om 07.15 op ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
Kan je niet zeggen dat je een terugkom dag hebt voor schoolquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
I know..kmoet toch ff een chittychat met Eric beginnen...beetje slijmballen enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroeg
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hield![]()
Ik heb de titel van hem zelf gekregen
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tipquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:Rob Geus is me toch in een ranzig restaurant
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
hij is iig in t zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Je kan wel zien dat Eric van het nachtleven houd, de studio is zelf ook altijd aarde donker.
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailorquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik hoop uiteraard van wel.
Ik zag 'm in OMN vanavond. Waar ik perongeluk naar keekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boysquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailor
Elbow![]()
![]()
![]()
Wat kijk ik hier naar uit op Pinkpop!!
![]()
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens is dit de favo plaat van good old Cosmick
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
Whahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
New Born wel, maar Butterflies & Hurricanes, Stockholm Syndrome en vooral het immens meesterlijke Shine zijn veul beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Yo![]()
![]()
Beste platen van Muse zijn New Born, Plug In Baby en Muscle Museum. En natuurlijk het onwaarschijnlijk mooie Unintended:
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarmquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boys
edit:
Ah, we gaan weer kletsen.. kan de radio wel weer uit.
Nee alarm is behouden aan Michiel en Ekdomquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Eigenlijk wat MaW al zegtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Die is heel mooi jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben al de hele avond aan het bedelen bij Michiel en nu bij Eric![]()
Nu ben ik t zat![]()
Kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Oh die clip vind ik zoooo prachtig hehquote:
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Ninaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Cos is dr ff niet denk ik![]()
Of mag ik niet Cos zn naam spreken nu
Roel ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
Denk dat heul veul mensen opeens "ff weg " zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Nina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |