Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarmquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boys
edit:
Ah, we gaan weer kletsen.. kan de radio wel weer uit.
Nee alarm is behouden aan Michiel en Ekdomquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Eigenlijk wat MaW al zegtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Die is heel mooi jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben al de hele avond aan het bedelen bij Michiel en nu bij Eric![]()
Nu ben ik t zat![]()
Kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Oh die clip vind ik zoooo prachtig hehquote:
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Ninaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Cos is dr ff niet denk ik![]()
Of mag ik niet Cos zn naam spreken nu
Roel ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
Denk dat heul veul mensen opeens "ff weg " zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Nina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |