quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hield![]()
Ik heb de titel van hem zelf gekregen
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tipquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:Rob Geus is me toch in een ranzig restaurant
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
hij is iig in t zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Je kan wel zien dat Eric van het nachtleven houd, de studio is zelf ook altijd aarde donker.
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailorquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik hoop uiteraard van wel.
Ik zag 'm in OMN vanavond. Waar ik perongeluk naar keekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boysquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailor
Elbow![]()
![]()
![]()
Wat kijk ik hier naar uit op Pinkpop!!
![]()
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens is dit de favo plaat van good old Cosmick
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
Whahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
New Born wel, maar Butterflies & Hurricanes, Stockholm Syndrome en vooral het immens meesterlijke Shine zijn veul beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Yo![]()
![]()
Beste platen van Muse zijn New Born, Plug In Baby en Muscle Museum. En natuurlijk het onwaarschijnlijk mooie Unintended:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |