En de groetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Toch maar dat laatste college van deze periode meenemen
Ajuus
Ajuusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Verstandigquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Ajuus
quote:Di-rect neemt pauze van een jaar
Di-rect gaat een jaar pauze nemen. Dat nieuws maakt de rockband later deze ochtend bekend in het Hardrockcafé. De Haagse band is toe aan wat meer vrije tijd.
Platenmaatschappij EMI probeerde het nieuws geheim te houden tot aan de persconferentie maar Giel Beelen wist het nieuws al los te krijgen. De sabbatical is nodig om weer op te laden en een jaartje met andere projecten bezig te kunnen zijn. Eerder namen bands als De Dijk en Blof al een sabbatical.
Krezip is ook zo goed als gestopt. Wat staat er nog meer op je lijst? Kane?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tranen met tuiten.
Ruimt wel lekker op zo.
Ik heb nog wel wat suggesties.
Anouk met stip op 1. Kane valt nog wel mee moet ik zeggen. Racoon sowieso, al die nep-rappers, Blof mag, goede band, maar 1 plaatje per jaar is voldoende.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Krezip is ook zo goed als gestopt. Wat staat er nog meer op je lijst? Kane?
Hmm.. Wat van eigen bodem is wel goed dan? Wat op dit moment nog actief is? Een top 3 ofzo..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Anouk met stip op 1. Kane valt nog wel mee moet ik zeggen. Racoon sowieso, al die nep-rappers, Blof mag, goede band, maar 1 plaatje per jaar is voldoende.
Is wel goed voor de stoelgang!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Supergezellig dat die Jan daar zit trouwens.
Another one bites the dust van Queenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is dat nummer van.. 'Een natte pan in de kast'.. alleen dat het origineel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |