Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Another one bites the dust van QueenNatte pan in de kast is van de WC Experience
En ik vind het wel gezellig in de studio bij Giel maar ik verschil wel vaker van smaak met de rest in dit topic hier
Stiekem welquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg jij ben eigenlijk bill gates he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojaquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Another one bites the dust van QueenNatte pan in de kast is van de WC Experience
Voicst had ik altijd hoog zitten, maar hun tweede album was toch wel teveel ontdaan van de spontaniteit van het eerste album. Desalniettemin een leuk live-bandje. C-Mon & Kypski zijn leuk, Noisia geweldig, Do-The-Undo, Johan, Moke wel, Coparck, Parson Brown! .. en nog wel meer, maar dan moet ik ff in mijn (al dan niet digitale) cd-kast duikenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm.. Wat van eigen bodem is wel goed dan? Wat op dit moment nog actief is? Een top 3 ofzo..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?
Blijf maar. Dan komt alles goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
Nog 40 posts tot de magische 5000Zou ik dat redden vandaag
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
Voor inhoud moet je Radio 1 of 2 luisterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?
ik geef het een uurtjequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
bijna LYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |