Ja, had ik ook al gedacht. Maar ja, dat staat ook weer zo... Eager ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon even Batavus mailen, buuvSturen ze hem vast op
Wij hadden hem gister. Maar na het kijken in de bak gegooid. Normaal gaat het altijd in de papierbak alleen gister toevallig niet. En nu zit ie onder de spaghettiesausquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al gedacht. Maar ja, dat staat ook weer zo... Eager ofzo.![]()
Nou, ik wacht het deze week nog wel even af. Als niemand hem nog heeft dan klopt het vast dat wij 'm ook niet hebben.
Oh echt? één blaadje? Nit die van Sparta ofzo, want die hadden wij gister ook. Maar goed, wel spannend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij hadden hem gister. Maar na het kijken in de bak gegooid. Normaal gaat het altijd in de papierbak alleen gister toevallig niet. En nu zit ie onder de spaghettiesaus
Nee was wel die waar je het over hebt. Zat bij ons in de stapel die niet in plastic geleverd word. weet niet hoe dat bij jullie zit. Maar wij hebben 2 stapels folders in plastic en 2 stapels zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt? één blaadje? Nit die van Sparta ofzo, want die hadden wij gister ook. Maar goed, wel spannend.
Met een paars T-shirt aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Noli. het volgende:
Buuf ik was vorige week toevallig in de fietsenzaak hier en zag al wel wat liggen daar.
Het schoot me nog even door het hoofd: "Hee zou dat er één van debuurvrouw zijn?"Maar dat kan wél kloppen dus?
Dank je wel babygirl. Het blijft idd aantobben. Ik zit ook echt met mijn handen in het haar. Ben net 2 weken ziek thuis met hem geweest, maandag en dinsdag wezen werken en nou moet ik voor morgen weer vrij nemen. Ik werk maar 3 dagen in de week maar zelfs dat lijkt soms al te veel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Babygirl het volgende:
Faja-lobi ik leef met je mee. Mijn (2e) kindje is net zo vaak ziek als de jouwe. Ook met longontsteking en koorts. Hij is al sinds half nov niet langer als een week op de psz geweest...Blijft aantobben hé Ik wilde je alleen even laten weten dat ik met je mee leef, en mee tob. Sterkte ermee en ik kruip weer terug onder mijn steen.
\quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef Babygirl het volgende:
.. sorry wilde een typfout veranderen maar ging quoten. Moet ook niet onder die steen vandaan komen..![]()
weet ik nog niet... we wachten gespannen op de detailsquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Yaaaay!alles goed gegaan? Hoe heet ze?
Sugar, zo ken ik je helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Huuphuup, wat leuk he, dat er een meisje in je zit? Je lief ligt zo eigenlijk met twee dames in bed.![]()
En BE heeft weer voor 9 maanden een piemel in zich.![]()
![]()
Idd ik moest ook lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef phluphy het volgende:
Deze wilde ik nog even herhalen, ik heb echt in een deuk gelegen!![]()
[..]
Sugar, zo ken ik je helemaal niet.![]()
dan moet je er chocopasta op smeren en er nog een bij op drukkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
ohja, weet je wat het ergste is?
als je dan bij haar thee gaat drinken is er alleen een zielig rolletje meergranen biscuit
* moussy doneert een potje pindakaas en een potje jam.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat wij maar een paar weekjes op brood en water gaan leven. Vandaag 2 briefjes van het CJIB binnen. Ik gelijk SMS-en of het CJIB ook verjaardagskaartjes verstuurde, want dan heeft ie er 2...
(en morgen is mijn vriend dus jarig)
Mannen die te hard rijden
Of een marshmellow erop, ff in de magnetron, en dán nog een koekje erop.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dan moet je er chocopasta op smeren en er nog een bij op drukken
dus aanvankelijk geloofde je me niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dank mous!
Skadhd, doe niet zo a la afrika, cheapie! Nu geloof ik pinq gelijk!
Deel eens met ons, misschien dat ik er ook iets aan heb!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het mysterie van de verdwijnende sokken opgelost.
Oh! I'm all ears want ik heb hier nog een cuub linkersokken liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
1 waarvan je wel 2 weken boodschaps kunt doen (en andere mensen wel 3 of meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of een marshmellow erop, ff in de magnetron, en dán nog een koekje erop.![]()
Balen van die boetes zeg!Dikke?
je hebt een vortex gevonden in je la?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Die worden opgegeten door de wasmachine. Serieus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Deel eens met ons, misschien dat ik er ook iets aan heb!!
Ik vond gisteren nog een plaatje waarbij ik gelijk aan jou moest denken. Ik weet alleen niet precies waaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
1 waarvan je wel 2 weken boodschaps kunt doen (en andere mensen wel 3 of meer)
marshmellows lust ik ook wel!
* RockabeIIa zwaait naar Kim![]()
De perfecte tegenstelling van Brent en Peddyquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Kim,En dan denk je aan mij? Een dikke kale baby en een hond die bijna verzuipt in zijn eigen vel...
Wat liggen jullie daar lief met z'n drieënquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb nog een lieve foto van vanavond. Ik lag half te slapen op de bank en meneertje kwam er heel stil bij liggen
Ik vond het een stoere fotoquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Kim,En dan denk je aan mij? Een dikke kale baby en een hond die bijna verzuipt in zijn eigen vel...
Mwoah, ik vind Lilah leuker hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!
[ afbeelding ]
Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat. Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:27 schreef Vicky het volgende:
mogguh!
wij kunnen wee ruit het rama kijkenHet plastic is weg.
ik heb nu uitzicht op een groen zeilquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]Stuk beter waarschijnlijk
![]()
Koffie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Heen ging goed, terug was
Verd$#&)$&*)@#$%)!&%#
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nu uitzicht op een groen zeil
O lekker, theequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:komt dat? Je schouder? blegh, toch net te lang dan misschien?
*kopje thee naar Rewimo schuift
tegenwoordig zijn ze doorgedraaid met allesquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:![]()
fotograferen ze de kindjes bij jullie zo?? oh my... wat is er gebeurd met een gewone schoolpasfoto tegen zo'n blauwe wolkjesachtergrond, zittend op de gymkast
Ja he, nu wil Kim die ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!
[ afbeelding ]
Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat. Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind
.
Het scheelt maar 1 dag inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
dan moet je toch wachten tot het lopen weer over is lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Het scheelt maar 1 dag inderdaadHet is zo jammer dat zetpillen ook niet helpen
uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.
Kben blij dat we hier het laatste jaar amper oorontstekingen hebben gehad (behalve ik dan, ik heb de laatste 8 maanden 3 keer een dubbele middenoorontsteking gehad)
Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef moussy het volgende:
[..]
uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.
oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.
Ik geloof dat de meningen er nogal over verdeeld zijn. Toen Bert begin vorig jaar door mij nar de KNO gestuurd werd omdat ik nou wel eens wilde weten wat de huidige "regelgeving" is, bleek dat oordruppels wel weer gewoon konden. (Maarja, Bert heeft de beschadiging al, Ruben natuurlijk nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
[..]
oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.
die zijn lekker!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef Stout het volgende:
Beterschap Rocka en BE beterschap voor Sasha !
Buit is weer binnen en er staat nu een chocoladecake in de oven. Hoefde alleen maar water bij . Ben benieuwd !
Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef innepin het volgende:
Arme oortjes![]()
Ik wil een huisarts die wél bereikbaar is en niet de helft van het jaar op vakantie is
Ik ben al vanaf kwart over negen aan het bellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.
jeetje dat schiet niet op dan zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf kwart over negen aan het bellen
Onze huisarts zit in een gezondheidscentrum met een aantal andere huisartsen. Op een gegeven moment ben ik alle andere nummers gaan bellen, dan werd er wel opgenomen en kon ik wel een afspraak makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezetquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezet
om 11 uur krijg je pas iemand aan de lijn. tis nog makkelijker om langs te gaan bijna
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwe
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
WOohooo ik heb iemand aan de lijn gehad!
Ik mag om half 2 terugbellen
Mannenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?![]()
Mannen... Jarige mannen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisterenavond helemaal kapot nadat hij 's middags met mij en Ynske in de speeltuin gespeeld had. Wat heeft dat kereltje een lol gehad
Heerlijk weer en hopelijk ook een aantal leuke foto's
Nee, ik ben aan het werk, en het is een vervangende dokter waarvan ik niet weet waar ie zit, omdat m'n eigen huisarts natuurlijk op vakantie isquote:
Hijzelf hoop ik voor jou, maar ik ben bang dat jij het gaat doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?![]()
Mannen... Jarige mannen
Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mannen... Jarige mannen
ik moet ook strijken en ik haat het ook!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoor![]()
Ik moet strijken, ik haat strijken en ik moet stofzuigen, onze robot is in de reparatie![]()
Ik moet ook nog inpakken en de was ophangen en boodschappen doen. Ik moet wel veel vandaag. En manlief werkt over. Weet je wat...eerst eens een kopje thee
geen tuincentra in de buurt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waar je leuke potten en bakken kunt vinden voor buitenplantjes?
gisteren even bij de karwei naar binnen gelopen, maar daar kwam ik niet helemaal mijn smaak tegen.
de boerenbont staat zaterdag op het programma
de gamma heeft op het moment ook niet zoveel staan.
ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Hahahha Pinq zo wraakzuchtig
wel een beetje eh, bagger, Rockawaarom moet jij dat dan opdweilen?
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kan
Tis al schoon. Zo zelf maar es onder de douche springen.
Bar, als je houdt van wisselen met regelmaat is het misschien een idee eens bij de action te gaan kijken
ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier Maneki!
Rocka, da's balen joh!Gewoon in je bedje gaan liggen en het hem laten regelen.
Mag ik nog even jullie mening over oorontstekingen. (Ik doe het even hier omdat ik hier alle ouders te pakken heb ipv alleen de dreumes-ouders.)
Blijkbaar loopt het oor op de creche wel, maar zowel bij ons thuis als bij mijn ouders gisteren was er weinig tot niets te merken. En mijn moeder heeft heel wat looporen gezien van mij vroeger.
Nu zeiden ze vanmorgen op de chreche dat ze toch willen dat ik met hem naar de huisarts ga omdat het zo besmettelijk is.
Maar ik vind het zo'n onzin. Hij lijkt geen last te hebben, gisteren heel even 2 keer aan zijn oortje gezeten, maar verder gewoon vrolijk, geen koorts, prima slapen, prima eten en dus nauwelijks prut uit dat oor.
Daar ga ik toch de huisarts toch niet voor bellen? Ik vind het zelf overdreven om hier dan antibiotica voor te willen.
Ik ga vanmiddag maar gewoon zeggen dat ik gebeld heb en dat zij vinden dat we het nog even aan moeten kijken omdat hij geen koorts heeft. En dan ga ik hem morgen zelf wel eens even goed observeren.
Ik was gisteren de hele dag niet thuis dus ik moet het hebben van wat F. en mijn ouders zeiden, maar het lijkt me dat die dat ook wel goed in kunnen schatten.
Zo, nu nog even verder bijlezen. Je mist een hoop als je er een dagje niet bent!
je moet ff naar ranzijn in alkmaar als je daar bent!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
eens kijken of ik zaterdag nog bij een tuicentra in de buurt kom.
Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb er tot nu toe niets uit zien komen. Dat is steeds alleen op het kdv gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.
vind ik wel logisch, tis toch bacteriezooi wat er uit komt en het kind zit aan zijn oor, krijgt die troep aan de handjes, zit vervolgens aan speelgoed, meubilair, waar vervolgens andere kindjes aanzitten.
brrrrr, ik moet er niet aan denken in elk geval
Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb er tot nu toe niets uit zien komen. Dat is steeds alleen op het kdv gebeurd.Dan kunnen zij het evt. toch ook wel zelf afplakken als er weer zooi uit komt lijkt me.
Denk het inderdaad wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?
Retorische vraagquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef _Bar_ het volgende:
iemand zin in pannekoeken?
ik ga een paar pannekoeken bakken namelijk
Nou, als ze aan mij vragen of ik het af wil plakken doe ik dat met alle liefde, maar ze hebben het alleen maar over naar de huisarts gaan en antibiotica vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?
Later als je groot bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef pinquit het volgende:
Oh, als ik straks mn stadsboerderij heb () dan ga ik m wel zó tof inrichten
![]()
heb er helemaal zin in!
oew, dat is inderdaad erg vervelend, want zulke banen liggen niet voor het oprapen nee. Het lijkt me ook heel dankbaar werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef innepin het volgende:
Troel - hij heeft jarenlang met tegenzin bij Corus gewerkt, en kon er éindelijk weg. Nu is hij teamleider / begeleider op een sociale werkplaats - dus de "moeilijke" mensen helpen met vanallesennogwat aan werk, en ze voorbereiden op een echte baan. Hij was helemaal op z'n plaats![]()
Maar sociale werkplaatsen zijn gesubsidieerd, er wordt bezuinigd, hij heeft een jaarcontract, en vliegt er dus uit.Vind het zo sneu voor 'm
is voor jou af en toe ook geen overbodige luxequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Troel het volgende:
Ah, dus ook elk kind een pleister op zijn mond,
ik ken ook volwassenen die dat niet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef pinquit het volgende:
en je hebt ook nog kinderen die leren dat ze hun hand voor hun mond moeten doen als ze hoesten of niesen
zo'n gaasding met wat leucopor over een oor plakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef huuphuup het volgende:ik dacht dat ze dan gewoon een pleister over het oortje plakten ofzo
wat doen ze dan anders?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Ik zit met tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Is het iemand die wij kennen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Ja, gaan ons een beetje lekker zitten makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.quote:
Jij bedoelt hier waar je nu zit te inetten en niet hier op het forum??quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.
Wel grappig dat ik nu al 5 pm's heb.
Hihi, maar nu weet ik wel wat anders.quote:
Misschien ook wel van Swets! Whaaaaaaaaahquote:
Voor jou wel dus, maar voor de rest niet.quote:
heu... wat zit je nu weer te insinueren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
sorry, inside grap, bix en snoopy snappen het wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Misschien ook wel van Swets! Whaaaaaaaaah
sorry, inside grap, bix en snoopy snappen het wel
En wat moeten wij hier precies mee? Aangezien Arma altijd met liefde kotst op OUD en hij hier weigerde te komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verwelkom hier de dochter van Arma...de nieuwste Fokster.
Zie maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wat moeten wij hier precies mee? Aangezien Arma altijd met liefde kotst op OUD en hij hier weigerde te komen?
Zeg! Niet zo zwaar opnemen! Check de PI!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie maar wat je er mee doet
Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |