Ja, had ik ook al gedacht. Maar ja, dat staat ook weer zo... Eager ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon even Batavus mailen, buuvSturen ze hem vast op
Wij hadden hem gister. Maar na het kijken in de bak gegooid. Normaal gaat het altijd in de papierbak alleen gister toevallig niet. En nu zit ie onder de spaghettiesausquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al gedacht. Maar ja, dat staat ook weer zo... Eager ofzo.![]()
Nou, ik wacht het deze week nog wel even af. Als niemand hem nog heeft dan klopt het vast dat wij 'm ook niet hebben.
Oh echt? één blaadje? Nit die van Sparta ofzo, want die hadden wij gister ook. Maar goed, wel spannend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij hadden hem gister. Maar na het kijken in de bak gegooid. Normaal gaat het altijd in de papierbak alleen gister toevallig niet. En nu zit ie onder de spaghettiesaus
Nee was wel die waar je het over hebt. Zat bij ons in de stapel die niet in plastic geleverd word. weet niet hoe dat bij jullie zit. Maar wij hebben 2 stapels folders in plastic en 2 stapels zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt? één blaadje? Nit die van Sparta ofzo, want die hadden wij gister ook. Maar goed, wel spannend.
Met een paars T-shirt aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Noli. het volgende:
Buuf ik was vorige week toevallig in de fietsenzaak hier en zag al wel wat liggen daar.
Het schoot me nog even door het hoofd: "Hee zou dat er één van debuurvrouw zijn?"Maar dat kan wél kloppen dus?
Dank je wel babygirl. Het blijft idd aantobben. Ik zit ook echt met mijn handen in het haar. Ben net 2 weken ziek thuis met hem geweest, maandag en dinsdag wezen werken en nou moet ik voor morgen weer vrij nemen. Ik werk maar 3 dagen in de week maar zelfs dat lijkt soms al te veel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Babygirl het volgende:
Faja-lobi ik leef met je mee. Mijn (2e) kindje is net zo vaak ziek als de jouwe. Ook met longontsteking en koorts. Hij is al sinds half nov niet langer als een week op de psz geweest...Blijft aantobben hé Ik wilde je alleen even laten weten dat ik met je mee leef, en mee tob. Sterkte ermee en ik kruip weer terug onder mijn steen.
\quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef Babygirl het volgende:
.. sorry wilde een typfout veranderen maar ging quoten. Moet ook niet onder die steen vandaan komen..![]()
weet ik nog niet... we wachten gespannen op de detailsquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Yaaaay!alles goed gegaan? Hoe heet ze?
Sugar, zo ken ik je helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Huuphuup, wat leuk he, dat er een meisje in je zit? Je lief ligt zo eigenlijk met twee dames in bed.![]()
En BE heeft weer voor 9 maanden een piemel in zich.![]()
![]()
Idd ik moest ook lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef phluphy het volgende:
Deze wilde ik nog even herhalen, ik heb echt in een deuk gelegen!![]()
[..]
Sugar, zo ken ik je helemaal niet.![]()
dan moet je er chocopasta op smeren en er nog een bij op drukkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
ohja, weet je wat het ergste is?
als je dan bij haar thee gaat drinken is er alleen een zielig rolletje meergranen biscuit
* moussy doneert een potje pindakaas en een potje jam.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat wij maar een paar weekjes op brood en water gaan leven. Vandaag 2 briefjes van het CJIB binnen. Ik gelijk SMS-en of het CJIB ook verjaardagskaartjes verstuurde, want dan heeft ie er 2...
(en morgen is mijn vriend dus jarig)
Mannen die te hard rijden
Of een marshmellow erop, ff in de magnetron, en dán nog een koekje erop.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dan moet je er chocopasta op smeren en er nog een bij op drukken
dus aanvankelijk geloofde je me niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dank mous!
Skadhd, doe niet zo a la afrika, cheapie! Nu geloof ik pinq gelijk!
Deel eens met ons, misschien dat ik er ook iets aan heb!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het mysterie van de verdwijnende sokken opgelost.
Oh! I'm all ears want ik heb hier nog een cuub linkersokken liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
1 waarvan je wel 2 weken boodschaps kunt doen (en andere mensen wel 3 of meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of een marshmellow erop, ff in de magnetron, en dán nog een koekje erop.![]()
Balen van die boetes zeg!Dikke?
je hebt een vortex gevonden in je la?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Die worden opgegeten door de wasmachine. Serieus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Deel eens met ons, misschien dat ik er ook iets aan heb!!
Ik vond gisteren nog een plaatje waarbij ik gelijk aan jou moest denken. Ik weet alleen niet precies waaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
1 waarvan je wel 2 weken boodschaps kunt doen (en andere mensen wel 3 of meer)
marshmellows lust ik ook wel!
* RockabeIIa zwaait naar Kim![]()
De perfecte tegenstelling van Brent en Peddyquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Kim,En dan denk je aan mij? Een dikke kale baby en een hond die bijna verzuipt in zijn eigen vel...
Wat liggen jullie daar lief met z'n drieënquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb nog een lieve foto van vanavond. Ik lag half te slapen op de bank en meneertje kwam er heel stil bij liggen
Ik vond het een stoere fotoquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Kim,En dan denk je aan mij? Een dikke kale baby en een hond die bijna verzuipt in zijn eigen vel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |