Oh uhm...quote:
Ik wist wel dat er een wachttijd was, maar dit is wel erg lang. En ik zag van de week nog een briefje bij een Intertoys hangen dat ze ze op voorraad hadden. Als dat er maandag nog hangt, koop ik hem daar en zeg ik die andere af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Snoopy wij hadden de Wii balance board gereserveerd bij de bart smit en die had hem binnen 2 weken voor ons in huis. Bij andere zaken was de wachtijd zeker tot aan april. Ik heb het idee dat misschien de speelgoedwinkels eerder geleverd krijgen dan de grote warenhuizen. Maar het klopt van die idiote lange wachtijden bij Nintendo
LIEF !!quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:48 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief heeft gisteravond een hele tijd tegen mn buik aangekletst en gezongen (Dikkertje Dap!) zo schattig
uhh nee..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen ladies![]()
Huup, dikkertje dapSchattig.
Stout
Ik ging gisteren om half 9 naar bedHe-le-maal moe. Vervolgens droom ik dat ik in de middle of nowhere achterna word gezeten door de engerd uit de Saw films. Zo rust je natuurlijk nog niet uit
op intertoys.nl hebben ze ook regelmatig een aantal op voorraad. Maar ze zijn ook snel weer weg. Dus dat kun je ook nog in de gaten houden. Zo heeft mijn zus er eentje bemachtigdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een wachttijd was, maar dit is wel erg lang. En ik zag van de week nog een briefje bij een Intertoys hangen dat ze ze op voorraad hadden. Als dat er maandag nog hangt, koop ik hem daar en zeg ik die andere af.
er zit niet heel veel in, maar je mag wel wat van mij hoor...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een potje met energie over?
* freecell stopt Mous wat zon toe!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een potje met energie over?
Hey, Melvin heeft ook een huge moedervlek. Maar hij hoeft er niet voor op controle te komen. Bij hem is er alleen een foto van gemaakt door een medisch fotograaf en die foto heb ik gemaild gekregen. Ik moet zelf in de gaten houden of er geen veranderingen optreden. Wat fijn dat Max gewoon in het ziekenhuis gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef pinquit het volgende:
ik moest vorig jaar na een jaar nog een afspraak maken met de dermatoloog voor max zn huge moedervlek, voor controle. maar dat was ik natuurlijk helemaal vergeten(moest eik in dec. bellen voor een afspraak in feb. oeps!) dus bel ik net, kan ie pas eind mei
![]()
![]()
Sorry hoor, maar zo natuurlijk vind ik dat niet, ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen dat je juist *dat* vergeetquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef pinquit het volgende:
ik moest vorig jaar na een jaar nog een afspraak maken met de dermatoloog voor max zn huge moedervlek, voor controle. maar dat was ik natuurlijk helemaal vergeten(moest eik in dec. bellen voor een afspraak in feb. oeps!) dus bel ik net, kan ie pas eind mei
![]()
![]()
Ik ben er 2 keer mee naar de huisarts geweest omdat ie groter werd en er donker gekleurde moedervlekjes ín kwamen. Daarom de 2e keer toch maar doorverwezen, wat ik wel fijn vind jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef Jambo het volgende:
[..]
Hey, Melvin heeft ook een huge moedervlek. Maar hij hoeft er niet voor op controle te komen. Bij hem is er alleen een foto van gemaakt door een medisch fotograaf en die foto heb ik gemaild gekregen. Ik moet zelf in de gaten houden of er geen veranderingen optreden. Wat fijn dat Max gewoon in het ziekenhuis gecontroleerd wordt.
nee dat klopt. daarom staat diequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo natuurlijk vind ik dat niet, ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen dat je juist *dat* vergeet
Nou ja, er stond "natuurlijk" bij anders had ik wrs niks gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee dat klopt. daarom staat dieer ook achter. zovan, omg, me stupid enzo.
omg dat is zo ongeveer al meer dan wat ik in een week heb gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zit niet heel veel in, maar je mag wel wat van mij hoor...
heb al 3 wassen weggevouwen, gestofzuigd, gestoft, opgeruimd
PMSquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Ticootje het volgende:
ik heb echt last van pms... Ik heb al een paar dagen flink buikpijn.
Nou dan zal het wel meevallen, maar mijn lichaam verteld mij nu dat ik flink ongi ga worden en dat doet pijn in mn buik, mn rug, mn hoofd en mn borsten. En daar wordt ik dan ook flink sago van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
PMS
is best heftig hoor. zou niet gelijk zeggen dat je pms hebt als je buikpijn hebt. of heb je nog meer klachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |