Ja die kon ik zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Troel het volgende:
Bijna, maar daar hebben we BE voor
(meestal staan er blokhaken omheen in plaats van gewone haakjes)
Maakt ook niet uit, we moeten het de modjes net te makkelijk makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja die kon ik zo snel niet vinden![]()
Nou ja hebben ze toch nog wat te doen.
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.quote:We hebben opgemerkt dat zijn rechter oortje wat ontstoken is en ook lekt.
We hebben zijn oor lelletje schoon gemaakt maar verders mogen wij niet in zijn oortje komen dus kunnen verder niet schoon maken.
volgens dokter.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met oren-ervaring, het kdv belt me net het volgende ter info:
[..]
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.
Maar nu is het dus blijkbaar open.
(Timing: ik ben morgen een dag in Milan en mijn ouders halen hem op van het kdv tussen de middag. F. is wel thuis het grootste deel dus de ha zou wel kunnen, maar het is wat gegoochel.)
Komt dat bij jou vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, TT aangepast heur!
Grappig dat dat game on nu elke x gebruikt wordt. Ik voel me nu erg verantwoordelijk
okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef p_iglet het volgende:
ynske, das wel een mindervoorkomend iets hoor...
in 90% van de gevallen is een loopoor 1 a 2 dagen omdat het een doorgebroken ooronsteking betreft...
echt geen reden om morgen naar de huisarts te gaan.
bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef Popples het volgende:
meestal als een kind verkouden is loopt het er toch ook uit. dat merk ik hier heel erg.
anders gewoon even bellen kijken wat hun zeggen.
welke heb je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Webkim het volgende:
* Webkim komt even op flowerbox' bankje zitten.
De verzekering heeft mijn gevallen compactcamera vergoed. En nu heb ik net voor dik onder de nieuwprijs van het oude toestel een veel betere kunnen uitkiezen.![]()
Ik wilde alleen een rode, maar dan moest ik het vitrinemodel nemen en dat wilde ik niet, dus nu is -ie zilverkleurig.
oke dank je wel. dan zal ik het eens aankaarten bij de ha. want om de 2 dagen zijn haar oren echt vol oorsmeer. want na het bad maak ik het schoon als ik zie dat ze vies zijn. zo als nu is ze weer verkouden geweest en merk gewoon dat er meer dan normaal uitkomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef p_iglet het volgende:
[..]
bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.
Dat doe ik dan liever als ik hem gezien heb. Ik kan niet inschatten nu hoe erg het is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Bel anders even met de HA om te overleggen of het zin heeft dat je langskomt, BE.
Zeg, houd jij je literatuur dan maar eens bij...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
K_P, we wachten nou al twee topics op de uitslag van de rel bij je hukkieclup. Hoewast?
zit je de hele dag te wachten, hebben ze het elders afgegeven want ik was niet thuis, bel dan gewoon aan knurftenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
pfff altijd komt de post rond 11 uur, nu zit ik erop te wachten en issie nog niet geweest
En fijn ook dat ze punten en komma's gebruikt...quote:U chat nu met mevrouw X
...
Bezoeker: Ik heb al gebeld met de infolijn en daar werd gemeld dat het NOG 4 weken duurt. Dat lijkt me nogal lang.
mevrouw X: Dat betekend helas dat wij deze niet eerder kunnen leveren
Bezoeker: Maar het staat al een tijdje op 4 weken levertijd?
mevrouw X: nintendo kan de vrag in heel europa niet aan vandaar dat de levertijden helaas telkens wijzigen op dit moment kunnen wij de Wii niet leveren onze excuses voor het ongemak
Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Is de stemming dan wel geldig met amper een kwart aanwezig?
Nouja, idd, ik zou ook direct in training gaan en met dat eerste meevliegen naar Z-A!
Het zou best kunnen dat die ere-leden wel mogen stemmen, maar dat moet dan wel in de statuten staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.
Ook schijnen de stemmen ondertekend moeten worden...ook niet gebeurt...
En....ik vraag me af of de telling wel klopt...en hebben de ere leden gestemd ? Mag namelijk ook niet, lijkt me, want zij betalen ook geen contributie ( ook zoiets....), kortom we hebben nog wel wat speurwerk te doen.
Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben vergeten de kroten te koken en ik moet zo weg en kom pas om 17.30 weer thuisdat wordt brood eten vanavond
Is een ouderwetse methode om dingen die lang moeten garen klaar te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Memmel het volgende:
Ik kook meestal gewoon vers. Liever dan een magnetronmaaltijd eet ik dan een boterham ofzo.
Maar een dekbed en kranten...nee zo creatief ben ik niet in de keuken.
Mijn oven is mn combi-magnetron...die zegt piep piep piep. Maar das in tzelfde genre toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
skadhd zegt jouw oven 'ping'?
(verkapte terugvind ping)
ow, kroten zijn bietjes... ik dacht al...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef bixister het volgende:
bietjes koop ik ook meestal gekookt en al. ik vind kroten trouwens zo'n vies woord!
zo kookt m'n schoonmoeder de rijst nog altijd... en in een studentenkookboek dat ik had, stond dat ook. energiebesparend...quote:Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.
Heeft ie geen no-smoke.exe toepassing?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
als je klaar bent krijg je een snoepje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef skadhd het volgende:
Ja, roken mag ook Bixister. Als je maar weet dat je eten warm is![]()
Bloemkool met tartaar!! Ook lekker. Ik begin nu al honger te krijgen. Argh
En ik moet boven opruimen, maar daar is t koud en heb geen zin. Iemand motivatietips?
als je wilt wil ik er wel even naar kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Popples het volgende:
weet iemand of je met fotoshop een foto een beetje minder wazig krijgt?
want als dat zo is kan ik iemand zoeken zo niet dan dan weet ik tenminste dat het nutteloos is.
we hebben een beetje fotostress.
graag stuur hem evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je wilt wil ik er wel even naar kijken
leuk, maar wat moet je met een vuurtoren?quote:
familie bezoek en droge worst scoren en shoppen in dalletjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen wie wat waar!? Wat ga je doen? Kom je deze kant op?
ja heel leuk als je dik 2 uur moet rijden, bij opa zitten en dan snel naar de ander om samen te eten en dan hopen dat je op 4 uur nog even de winkels in kan en dan dik 2uur naar huis rijden en hopen dat je niet in de file zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:49 schreef Troel het volgende:
Familiebezoek in het oosten van het land is altijd leuk
Wij zijn afgelopen weekend ook weer bij mijn ouders geweest. Zou zo weer terug willen hoor.
Wij gaan dan vaak op vrijdag en komen pas zondags weer terugquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Popples het volgende:
[..]
ja heel leuk als je dik 2 uur moet rijden, bij opa zitten en dan snel naar de ander om samen te eten en dan hopen dat je op 4 uur nog even de winkels in kan en dan dik 2uur naar huis rijden en hopen dat je niet in de file zit.
hopen dat de kids dadelijk bij mijn ouders kunnen slapen anders weet ik niet of ik morgen red want we moeten zo ook nog limburg door voor een kledingkast.![]()
dank je rocka ik zal het eens tegen manlief zeggen. ik ben geen fotosoep expert dus weet er ook de ballen van.
zo doen wij het ook, we gaan ook vaak naar het theater daar, hebben we oppasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij gaan dan vaak op vrijdag en komen pas zondags weer terugGelukkig hebben mijn ouders een logeerkamer
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef bixister het volgende:
[..]
leuk, maar wat moet je met een vuurtoren?
(ik dacht eerst even dat je een nieuwe (roodharige) 'vlam' had!)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...euh, sinds wanneer is Mwana een modje?
Ik weet dat ik een beetje op de achtergrond leef hier... maaruh... blijkbaar mis ik dingen hier
en gelijk heeftie, die saté is echtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef Vicky het volgende:
wij zouden bami eten maar M. wilde naar Ikea voor balletjes.. en wat eet ie.... sate...
herkenbaar. die van mij kan alles vreten en drinken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:49 schreef skadhd het volgende:
Mannen...
Die van mij hangt in de frituur denk ik. Hangt aan elkaar van friet, pita, stokbroodjes met mexicano's en drank.
Die studenten van tegenwoordig. En de mannen blijven wel slank met zo'n dieet. Zo oneerlijk!!
Grmbl
* skadhd gaat huilen in een hoekje
Ja, gewoon strippenkaarten nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gister een sollicitatiegesprek en morgen weer één.
kan je trouwens in amsterdam nog gewoon met een strippenkaart terecht? ik moet morgen in amsterdam solliciteren(maar ik heb totaal geen zin eerlijk gezegd)
je zit volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
dames scharrelaars hier uit de buurt..28 maart is er weer kinderkleding- en speelgoedbeurs in De Lier
Altijd leuk om te neuzen daar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
zijn die van jou ook vandaag geholpen?
hier heb ik vandaag KC bij de dierenarts afgeleverd.
ondanks zijn jeugdige leeftijd vond hij het sinds een paar dagen nodig mijn hoofdkussen te verkrachten (zelfs als ik er zelf op lag)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik sta d`r weer voor open hoor k_i_m
Oooh dan was het niet-eerlijker voor jou.. buurvrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef Stout het volgende:
Dat zou wel kunnen, ik vloeide met borstvoeding na 4 weken weer..en heb ruim een jaar geborstvoed
Humor trouwens dakota van onze ontdekking
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mijsje Ecodor werkt hier heel erg goed! Geen geurtjes en geen vlekken. Als je hier even op googled vind je meerdere positieve reacties.
klinkt zeer opwindend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
ik stink naar chloor en ik heb bijna spierpijn
juhp, straat hier vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef Saffier het volgende:
Stout en Dakota zijn (bijna) buuffies begrijp ik? Wat leuk!
Morgen middag werken en dan een hele week vrijgaat leuk zo!
Waar is Syrena eigenlijk? Daar moest ik vannacht () ja toen ja, ineens aan denken.
Oh uhm...quote:
Ik wist wel dat er een wachttijd was, maar dit is wel erg lang. En ik zag van de week nog een briefje bij een Intertoys hangen dat ze ze op voorraad hadden. Als dat er maandag nog hangt, koop ik hem daar en zeg ik die andere af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Snoopy wij hadden de Wii balance board gereserveerd bij de bart smit en die had hem binnen 2 weken voor ons in huis. Bij andere zaken was de wachtijd zeker tot aan april. Ik heb het idee dat misschien de speelgoedwinkels eerder geleverd krijgen dan de grote warenhuizen. Maar het klopt van die idiote lange wachtijden bij Nintendo
LIEF !!quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:48 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief heeft gisteravond een hele tijd tegen mn buik aangekletst en gezongen (Dikkertje Dap!) zo schattig
uhh nee..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen ladies![]()
Huup, dikkertje dapSchattig.
Stout
Ik ging gisteren om half 9 naar bedHe-le-maal moe. Vervolgens droom ik dat ik in de middle of nowhere achterna word gezeten door de engerd uit de Saw films. Zo rust je natuurlijk nog niet uit
op intertoys.nl hebben ze ook regelmatig een aantal op voorraad. Maar ze zijn ook snel weer weg. Dus dat kun je ook nog in de gaten houden. Zo heeft mijn zus er eentje bemachtigdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een wachttijd was, maar dit is wel erg lang. En ik zag van de week nog een briefje bij een Intertoys hangen dat ze ze op voorraad hadden. Als dat er maandag nog hangt, koop ik hem daar en zeg ik die andere af.
er zit niet heel veel in, maar je mag wel wat van mij hoor...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een potje met energie over?
* freecell stopt Mous wat zon toe!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een potje met energie over?
Hey, Melvin heeft ook een huge moedervlek. Maar hij hoeft er niet voor op controle te komen. Bij hem is er alleen een foto van gemaakt door een medisch fotograaf en die foto heb ik gemaild gekregen. Ik moet zelf in de gaten houden of er geen veranderingen optreden. Wat fijn dat Max gewoon in het ziekenhuis gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef pinquit het volgende:
ik moest vorig jaar na een jaar nog een afspraak maken met de dermatoloog voor max zn huge moedervlek, voor controle. maar dat was ik natuurlijk helemaal vergeten(moest eik in dec. bellen voor een afspraak in feb. oeps!) dus bel ik net, kan ie pas eind mei
![]()
![]()
Sorry hoor, maar zo natuurlijk vind ik dat niet, ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen dat je juist *dat* vergeetquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef pinquit het volgende:
ik moest vorig jaar na een jaar nog een afspraak maken met de dermatoloog voor max zn huge moedervlek, voor controle. maar dat was ik natuurlijk helemaal vergeten(moest eik in dec. bellen voor een afspraak in feb. oeps!) dus bel ik net, kan ie pas eind mei
![]()
![]()
Ik ben er 2 keer mee naar de huisarts geweest omdat ie groter werd en er donker gekleurde moedervlekjes ín kwamen. Daarom de 2e keer toch maar doorverwezen, wat ik wel fijn vind jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef Jambo het volgende:
[..]
Hey, Melvin heeft ook een huge moedervlek. Maar hij hoeft er niet voor op controle te komen. Bij hem is er alleen een foto van gemaakt door een medisch fotograaf en die foto heb ik gemaild gekregen. Ik moet zelf in de gaten houden of er geen veranderingen optreden. Wat fijn dat Max gewoon in het ziekenhuis gecontroleerd wordt.
nee dat klopt. daarom staat diequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo natuurlijk vind ik dat niet, ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen dat je juist *dat* vergeet
Nou ja, er stond "natuurlijk" bij anders had ik wrs niks gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee dat klopt. daarom staat dieer ook achter. zovan, omg, me stupid enzo.
omg dat is zo ongeveer al meer dan wat ik in een week heb gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zit niet heel veel in, maar je mag wel wat van mij hoor...
heb al 3 wassen weggevouwen, gestofzuigd, gestoft, opgeruimd
PMSquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Ticootje het volgende:
ik heb echt last van pms... Ik heb al een paar dagen flink buikpijn.
Nou dan zal het wel meevallen, maar mijn lichaam verteld mij nu dat ik flink ongi ga worden en dat doet pijn in mn buik, mn rug, mn hoofd en mn borsten. En daar wordt ik dan ook flink sago van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
PMS
is best heftig hoor. zou niet gelijk zeggen dat je pms hebt als je buikpijn hebt. of heb je nog meer klachten?
Ik heb echt elk dagdeel wat tot en met zondag. Ik weet ook niet waarom, alles komt gewoon tegelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef flowerbox het volgende:
W'rom heb je zo'n drukke week freecell?
Mag ik ook \O/quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel, maar ik loop 800 pm's achter
ff een bammetje smeren dan ga k je pmen ja
Aha, logisch dat je er dan elk jaar even naar moet laten kijken. Die van Melvin wordt ook wel groter, die groeit zeg maar met z'n been mee. Verder verandert de vlek weinig qua kleur of vorm. Wat ik me nog van het bezoek in het ziekenhuis kan herinneren is dat de dermatoloog zei dat het bij kleine kinderen vaak onschuldig is. Zeker als ze ermee geboren zijn. Als er iets mee zou zijn komt dat pas in de pubertijd tot uiting. Vond ik ook geen geruststellende gedachte eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer mee naar de huisarts geweest omdat ie groter werd en er donker gekleurde moedervlekjes ín kwamen. Daarom de 2e keer toch maar doorverwezen, wat ik wel fijn vind jade derm. heeft er al 2 keer naar gekeken, 1 seconde en zag meteen dat het goed was
maar nu moet ik wel elk jaar nog even terug.
hij is wéer wat groter, en er zitten weer meer moedervlekjes in, dus begin weer een beetje meer bezorgd te worden
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:02 schreef moussy het volgende:
Ik heb moest Cas even mishandelen
[ afbeelding ]
Dit is Cas' versie van zielig kijken![]()
![]()
![]()
hij keutelt wat op de bank, vooral liggen en wat tv kijken, maar sinds een half uurtje komen er ook weer praatjes uit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Casje
Hoest met het slachtoffer, mous?
echt waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef moussy het volgende:
Tis trouwens verboden om zo maar met een wond over straat te gaan .. jammer
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel, maar ik loop 800 pm's achter
ff een bammetje smeren dan ga k je pmen ja
hahahahhahhaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef innepin het volgende:
[..]pffrrrttt hallo ik ben huuphuup en ik ben populair
![]()
grapje
Gaaf gemaakt Moussy! En dat zielige gezicht
echt? oh ik voel me best een hork nu dat ik dat niet heb gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mensen zijn lief geweest gister hoor, allemaal feli's in mn PM box enzo![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef p_iglet het volgende:
eind van de ochtend vind ik tussen 11 en 12, na 12en is het middag
Goed toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef p_iglet het volgende:
Zo tussen het fokken, een zak paaseitjes en 4 koppen thee door heb ik al 4 van de 6 kutklusjes gedaan.
Misschien wordt het nog wat vandaag
mja dat kan vast wel (of niet geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef huuphuup het volgende:
Zoooo weer wakker
Pinq vervelend dat je pas zo laat kan. Kan er niet iemand in de tussentijd naar kijken of het wel 'rustig' is ofzo? Misschien de huisarts? Mocht hij iets raars zijn dan kan ie misschien regelen dat Max naar voren geschoven wordt?
Mn lief heeft ook zo'n hele grote moedervlek, op zn rug en ik wil eigenlijk dat ie ernaar laat kijken maar volgens hem is het niets. Heeft de dokter in zn jeugd gekeken en gezegd dat het niets is, dus is het nu ook rustig. Is dat zo? verandert dat niet meer?
Mja wat moet je anders als je ziek bent, je baby slaapt en je nergens zin/puf in hebt he?quote:
ja zoiets als dat laatste heb ik gehad in mn gezicht, echt midden op mn hoofdquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja dat kan vast wel (of niet geen idee![]()
) maar mocht het niet goed zijn en weggehaald moeten worden dan heb je daar ook weer dikke wachtlijsten voor dus het zal wel geen kwaad kunnen
hij heeft er nog geen jeuk aan.
Ik heb toen ik klein was ook een moedervlek gehad, een grote net boven mn bil, maar die is helemaal weggegaanmaf he?
Een moedervlek kan altijd onrustig worden geloof ik, als hij gaat jeuken, groter wordt, dikker wordt, donkerder wordt, gaat bloeden of de randjes worden kriebelig (dus zegmaar geen rechte gladde lijn meer)
dan moet ie eens naar de dokter. maar als er niks aan verandert zal t wel goed zitten hoor.
Gaat dus de goede kant op. Top!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
[..]
hij keutelt wat op de bank, vooral liggen en wat tv kijken, maar sinds een half uurtje komen er ook weer praatjes uit!
hehe ik heb de laatste er zelf uitgetrokkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik doe het zelf of laat het mijn lief doen. Die heeft me ook van een hechting na de bevalling afgeholpen die volgens de vk oplosbaar moest zijn maar heel naar ging prikken
ik was 14 ofzo en ik vond dat echt doodengquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
Ik zou het er zo zelf uit peuteren hoor, geen probleemook bij andere peuter ik ze er zonder problemen uit
mee-eters welquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
Dat vind ik dan weer geweldig om te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
ik plak tegenwoordig zo'n plakstrip van kruidvat op mn lief zn neusquote:
Ja of een hele sliert!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
mee-eters waar zo`n mooie korrel uit komtik hou daar wel van
Ow ja hoor ik eet smakelijk verder!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
jij bent toch zeker wel heel wat gorigheid gewend p_iglet?
Uhm, ik denk het niet nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Wat is sputum? Wil ik het weten?
Kijk Tico, dat je het ok vindt, kan ik inkomen, maar dat je het "geweldig" vindt...?![]()
Mijn man is gewoon een mietje. Komt ie als een klein kind naar mij toe met een splinter in zijn vinger, ga ik een naald pakken om dat ding te liften... "NEEEE", geen naalden!" en hij rent weg. Krijg ik vervolgens een mail met allerlei Google dingen over waarom je geen naald mag gebruiken en is ie naar de apotheek gereden om een pincet te kopen.Mannen
moet je wel die van kruidvat huismerk nemen, die van clearasil vond ik voor geen meter werken en die van kruidvat wel. Heel stom. Bijkomend voordeel, ze kosten minder dan de helft van die clearasil dingen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja of een hele sliert!
Heerlijk... Ze zitten bij M. altijd bij zn neus. en ik vind het een vreselijk gezicht. Maar die pleisters zijn een goed idee huup.
Nou een omschrijving voor je!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Memmel het volgende:
Heb ikgedaan, maar google images levert maar 5 rare plaatjes op.
Oh wacht, sputtum. Ik tiepte spruttum. Nou, sputum levert ook niets raars op.
Ik ga naar huis, naar de fysio!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reklame.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef huuphuup het volgende:
huh? ik niet. moet dat bij de post zitten ofzo?
wiewat waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Stout het volgende:
Er staat wel een folder op internet.. Is het die ?
Welke pagina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Stout het volgende:
klik hier... helemaal achterin staat een lief jochie (of t de goede is weet ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |