Ik heb echt elk dagdeel wat tot en met zondag. Ik weet ook niet waarom, alles komt gewoon tegelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef flowerbox het volgende:
W'rom heb je zo'n drukke week freecell?
Mag ik ook \O/quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel, maar ik loop 800 pm's achter
ff een bammetje smeren dan ga k je pmen ja
Aha, logisch dat je er dan elk jaar even naar moet laten kijken. Die van Melvin wordt ook wel groter, die groeit zeg maar met z'n been mee. Verder verandert de vlek weinig qua kleur of vorm. Wat ik me nog van het bezoek in het ziekenhuis kan herinneren is dat de dermatoloog zei dat het bij kleine kinderen vaak onschuldig is. Zeker als ze ermee geboren zijn. Als er iets mee zou zijn komt dat pas in de pubertijd tot uiting. Vond ik ook geen geruststellende gedachte eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer mee naar de huisarts geweest omdat ie groter werd en er donker gekleurde moedervlekjes ín kwamen. Daarom de 2e keer toch maar doorverwezen, wat ik wel fijn vind jade derm. heeft er al 2 keer naar gekeken, 1 seconde en zag meteen dat het goed was
maar nu moet ik wel elk jaar nog even terug.
hij is wéer wat groter, en er zitten weer meer moedervlekjes in, dus begin weer een beetje meer bezorgd te worden
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:02 schreef moussy het volgende:
Ik heb moest Cas even mishandelen
[ afbeelding ]
Dit is Cas' versie van zielig kijken![]()
![]()
![]()
hij keutelt wat op de bank, vooral liggen en wat tv kijken, maar sinds een half uurtje komen er ook weer praatjes uit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Casje
Hoest met het slachtoffer, mous?
echt waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef moussy het volgende:
Tis trouwens verboden om zo maar met een wond over straat te gaan .. jammer
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel, maar ik loop 800 pm's achter
ff een bammetje smeren dan ga k je pmen ja
hahahahhahhaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef innepin het volgende:
[..]pffrrrttt hallo ik ben huuphuup en ik ben populair
![]()
grapje
Gaaf gemaakt Moussy! En dat zielige gezicht
echt? oh ik voel me best een hork nu dat ik dat niet heb gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mensen zijn lief geweest gister hoor, allemaal feli's in mn PM box enzo![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef p_iglet het volgende:
eind van de ochtend vind ik tussen 11 en 12, na 12en is het middag
Goed toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef p_iglet het volgende:
Zo tussen het fokken, een zak paaseitjes en 4 koppen thee door heb ik al 4 van de 6 kutklusjes gedaan.
Misschien wordt het nog wat vandaag
mja dat kan vast wel (of niet geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef huuphuup het volgende:
Zoooo weer wakker
Pinq vervelend dat je pas zo laat kan. Kan er niet iemand in de tussentijd naar kijken of het wel 'rustig' is ofzo? Misschien de huisarts? Mocht hij iets raars zijn dan kan ie misschien regelen dat Max naar voren geschoven wordt?
Mn lief heeft ook zo'n hele grote moedervlek, op zn rug en ik wil eigenlijk dat ie ernaar laat kijken maar volgens hem is het niets. Heeft de dokter in zn jeugd gekeken en gezegd dat het niets is, dus is het nu ook rustig. Is dat zo? verandert dat niet meer?
Mja wat moet je anders als je ziek bent, je baby slaapt en je nergens zin/puf in hebt he?quote:
ja zoiets als dat laatste heb ik gehad in mn gezicht, echt midden op mn hoofdquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja dat kan vast wel (of niet geen idee![]()
) maar mocht het niet goed zijn en weggehaald moeten worden dan heb je daar ook weer dikke wachtlijsten voor dus het zal wel geen kwaad kunnen
hij heeft er nog geen jeuk aan.
Ik heb toen ik klein was ook een moedervlek gehad, een grote net boven mn bil, maar die is helemaal weggegaanmaf he?
Een moedervlek kan altijd onrustig worden geloof ik, als hij gaat jeuken, groter wordt, dikker wordt, donkerder wordt, gaat bloeden of de randjes worden kriebelig (dus zegmaar geen rechte gladde lijn meer)
dan moet ie eens naar de dokter. maar als er niks aan verandert zal t wel goed zitten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |