Wij gaan dan vaak op vrijdag en komen pas zondags weer terugquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Popples het volgende:
[..]
ja heel leuk als je dik 2 uur moet rijden, bij opa zitten en dan snel naar de ander om samen te eten en dan hopen dat je op 4 uur nog even de winkels in kan en dan dik 2uur naar huis rijden en hopen dat je niet in de file zit.
hopen dat de kids dadelijk bij mijn ouders kunnen slapen anders weet ik niet of ik morgen red want we moeten zo ook nog limburg door voor een kledingkast.![]()
dank je rocka ik zal het eens tegen manlief zeggen. ik ben geen fotosoep expert dus weet er ook de ballen van.
zo doen wij het ook, we gaan ook vaak naar het theater daar, hebben we oppasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij gaan dan vaak op vrijdag en komen pas zondags weer terugGelukkig hebben mijn ouders een logeerkamer
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef bixister het volgende:
[..]
leuk, maar wat moet je met een vuurtoren?
(ik dacht eerst even dat je een nieuwe (roodharige) 'vlam' had!)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...euh, sinds wanneer is Mwana een modje?
Ik weet dat ik een beetje op de achtergrond leef hier... maaruh... blijkbaar mis ik dingen hier
en gelijk heeftie, die saté is echtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef Vicky het volgende:
wij zouden bami eten maar M. wilde naar Ikea voor balletjes.. en wat eet ie.... sate...
herkenbaar. die van mij kan alles vreten en drinken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:49 schreef skadhd het volgende:
Mannen...
Die van mij hangt in de frituur denk ik. Hangt aan elkaar van friet, pita, stokbroodjes met mexicano's en drank.
Die studenten van tegenwoordig. En de mannen blijven wel slank met zo'n dieet. Zo oneerlijk!!
Grmbl
* skadhd gaat huilen in een hoekje
Ja, gewoon strippenkaarten nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gister een sollicitatiegesprek en morgen weer één.
kan je trouwens in amsterdam nog gewoon met een strippenkaart terecht? ik moet morgen in amsterdam solliciteren(maar ik heb totaal geen zin eerlijk gezegd)
je zit volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
dames scharrelaars hier uit de buurt..28 maart is er weer kinderkleding- en speelgoedbeurs in De Lier
Altijd leuk om te neuzen daar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
zijn die van jou ook vandaag geholpen?
hier heb ik vandaag KC bij de dierenarts afgeleverd.
ondanks zijn jeugdige leeftijd vond hij het sinds een paar dagen nodig mijn hoofdkussen te verkrachten (zelfs als ik er zelf op lag)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik sta d`r weer voor open hoor k_i_m
Oooh dan was het niet-eerlijker voor jou.. buurvrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef Stout het volgende:
Dat zou wel kunnen, ik vloeide met borstvoeding na 4 weken weer..en heb ruim een jaar geborstvoed
Humor trouwens dakota van onze ontdekking
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mijsje Ecodor werkt hier heel erg goed! Geen geurtjes en geen vlekken. Als je hier even op googled vind je meerdere positieve reacties.
klinkt zeer opwindend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
ik stink naar chloor en ik heb bijna spierpijn
juhp, straat hier vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef Saffier het volgende:
Stout en Dakota zijn (bijna) buuffies begrijp ik? Wat leuk!
Morgen middag werken en dan een hele week vrijgaat leuk zo!
Waar is Syrena eigenlijk? Daar moest ik vannacht () ja toen ja, ineens aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |