Ja die kon ik zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Troel het volgende:
Bijna, maar daar hebben we BE voor
(meestal staan er blokhaken omheen in plaats van gewone haakjes)
Maakt ook niet uit, we moeten het de modjes net te makkelijk makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja die kon ik zo snel niet vinden![]()
Nou ja hebben ze toch nog wat te doen.
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.quote:We hebben opgemerkt dat zijn rechter oortje wat ontstoken is en ook lekt.
We hebben zijn oor lelletje schoon gemaakt maar verders mogen wij niet in zijn oortje komen dus kunnen verder niet schoon maken.
volgens dokter.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met oren-ervaring, het kdv belt me net het volgende ter info:
[..]
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.
Maar nu is het dus blijkbaar open.
(Timing: ik ben morgen een dag in Milan en mijn ouders halen hem op van het kdv tussen de middag. F. is wel thuis het grootste deel dus de ha zou wel kunnen, maar het is wat gegoochel.)
Komt dat bij jou vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, TT aangepast heur!
Grappig dat dat game on nu elke x gebruikt wordt. Ik voel me nu erg verantwoordelijk
okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef p_iglet het volgende:
ynske, das wel een mindervoorkomend iets hoor...
in 90% van de gevallen is een loopoor 1 a 2 dagen omdat het een doorgebroken ooronsteking betreft...
echt geen reden om morgen naar de huisarts te gaan.
bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef Popples het volgende:
meestal als een kind verkouden is loopt het er toch ook uit. dat merk ik hier heel erg.
anders gewoon even bellen kijken wat hun zeggen.
welke heb je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Webkim het volgende:
* Webkim komt even op flowerbox' bankje zitten.
De verzekering heeft mijn gevallen compactcamera vergoed. En nu heb ik net voor dik onder de nieuwprijs van het oude toestel een veel betere kunnen uitkiezen.![]()
Ik wilde alleen een rode, maar dan moest ik het vitrinemodel nemen en dat wilde ik niet, dus nu is -ie zilverkleurig.
oke dank je wel. dan zal ik het eens aankaarten bij de ha. want om de 2 dagen zijn haar oren echt vol oorsmeer. want na het bad maak ik het schoon als ik zie dat ze vies zijn. zo als nu is ze weer verkouden geweest en merk gewoon dat er meer dan normaal uitkomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef p_iglet het volgende:
[..]
bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.
Dat doe ik dan liever als ik hem gezien heb. Ik kan niet inschatten nu hoe erg het is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Bel anders even met de HA om te overleggen of het zin heeft dat je langskomt, BE.
Zeg, houd jij je literatuur dan maar eens bij...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
K_P, we wachten nou al twee topics op de uitslag van de rel bij je hukkieclup. Hoewast?
zit je de hele dag te wachten, hebben ze het elders afgegeven want ik was niet thuis, bel dan gewoon aan knurftenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
pfff altijd komt de post rond 11 uur, nu zit ik erop te wachten en issie nog niet geweest
En fijn ook dat ze punten en komma's gebruikt...quote:U chat nu met mevrouw X
...
Bezoeker: Ik heb al gebeld met de infolijn en daar werd gemeld dat het NOG 4 weken duurt. Dat lijkt me nogal lang.
mevrouw X: Dat betekend helas dat wij deze niet eerder kunnen leveren
Bezoeker: Maar het staat al een tijdje op 4 weken levertijd?
mevrouw X: nintendo kan de vrag in heel europa niet aan vandaar dat de levertijden helaas telkens wijzigen op dit moment kunnen wij de Wii niet leveren onze excuses voor het ongemak
Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Is de stemming dan wel geldig met amper een kwart aanwezig?
Nouja, idd, ik zou ook direct in training gaan en met dat eerste meevliegen naar Z-A!
Het zou best kunnen dat die ere-leden wel mogen stemmen, maar dat moet dan wel in de statuten staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.
Ook schijnen de stemmen ondertekend moeten worden...ook niet gebeurt...
En....ik vraag me af of de telling wel klopt...en hebben de ere leden gestemd ? Mag namelijk ook niet, lijkt me, want zij betalen ook geen contributie ( ook zoiets....), kortom we hebben nog wel wat speurwerk te doen.
Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben vergeten de kroten te koken en ik moet zo weg en kom pas om 17.30 weer thuisdat wordt brood eten vanavond
Is een ouderwetse methode om dingen die lang moeten garen klaar te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Memmel het volgende:
Ik kook meestal gewoon vers. Liever dan een magnetronmaaltijd eet ik dan een boterham ofzo.
Maar een dekbed en kranten...nee zo creatief ben ik niet in de keuken.
Mijn oven is mn combi-magnetron...die zegt piep piep piep. Maar das in tzelfde genre toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
skadhd zegt jouw oven 'ping'?
(verkapte terugvind ping)
ow, kroten zijn bietjes... ik dacht al...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef bixister het volgende:
bietjes koop ik ook meestal gekookt en al. ik vind kroten trouwens zo'n vies woord!
zo kookt m'n schoonmoeder de rijst nog altijd... en in een studentenkookboek dat ik had, stond dat ook. energiebesparend...quote:Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.
Heeft ie geen no-smoke.exe toepassing?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
als je klaar bent krijg je een snoepje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef skadhd het volgende:
Ja, roken mag ook Bixister. Als je maar weet dat je eten warm is![]()
Bloemkool met tartaar!! Ook lekker. Ik begin nu al honger te krijgen. Argh
En ik moet boven opruimen, maar daar is t koud en heb geen zin. Iemand motivatietips?
als je wilt wil ik er wel even naar kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Popples het volgende:
weet iemand of je met fotoshop een foto een beetje minder wazig krijgt?
want als dat zo is kan ik iemand zoeken zo niet dan dan weet ik tenminste dat het nutteloos is.
we hebben een beetje fotostress.
graag stuur hem evenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je wilt wil ik er wel even naar kijken
leuk, maar wat moet je met een vuurtoren?quote:
familie bezoek en droge worst scoren en shoppen in dalletjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen wie wat waar!? Wat ga je doen? Kom je deze kant op?
ja heel leuk als je dik 2 uur moet rijden, bij opa zitten en dan snel naar de ander om samen te eten en dan hopen dat je op 4 uur nog even de winkels in kan en dan dik 2uur naar huis rijden en hopen dat je niet in de file zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:49 schreef Troel het volgende:
Familiebezoek in het oosten van het land is altijd leuk
Wij zijn afgelopen weekend ook weer bij mijn ouders geweest. Zou zo weer terug willen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |