abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66893240
Ik hoop dat het zo beetje goed is.

Game on zeggen ze toch altijd?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 12:57:46 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66893266
gelukt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66893267
Go flowerbox
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:58:20 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_66893282
Bijna, maar daar hebben we BE voor

(meestal staan er blokhaken omheen in plaats van gewone haakjes )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:59:43 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_66893338
Gesprek ging redelijk, alleen komt er geen vervanging voor mijn zwangere collegaatje. Mocht het te druk worden, kunnen we dan alsnog om een uitzendkracht vragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66893344
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Troel het volgende:
Bijna, maar daar hebben we BE voor

(meestal staan er blokhaken omheen in plaats van gewone haakjes )
Ja die kon ik zo snel niet vinden
Nou ja hebben ze toch nog wat te doen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:01:00 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_66893380
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja die kon ik zo snel niet vinden
Nou ja hebben ze toch nog wat te doen.
Maakt ook niet uit, we moeten het de modjes net te makkelijk maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66893381
pi_66893531
* Webkim komt even op flowerbox' bankje zitten.

De verzekering heeft mijn gevallen compactcamera vergoed. En nu heb ik net voor dik onder de nieuwprijs van het oude toestel een veel betere kunnen uitkiezen. Ik wilde alleen een rode, maar dan moest ik het vitrinemodel nemen en dat wilde ik niet, dus nu is -ie zilverkleurig.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66893660
Ik ben er vandaag ook weer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:11:49 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66893735
Zo, TT aangepast heur!
Grappig dat dat game on nu elke x gebruikt wordt. Ik voel me nu erg verantwoordelijk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66893843
flowerbox gefeli met je eerste geopende topic.

webkim wat fijn

hier zit echt alles tegen.
de hele nacht op geweest. toen misselijk, te vroeg het warm eten klaar. de kip viel uit de magnetron hondjes hadden feest, de erwtjes met glazen schaaltje door de keuken en bijkeuken heen. ik onder de erwtjes. daarna belde mijn moeder of ik vandaag niet naar de kapper moest. dus ik was helemaal over de rooie. vorige week moest madam met spoed naar de ha dus moest ik de kapper afzeggen en haar brengen want mijn vader moest route rijden. bel ik vorige week donderdag op kun je dinsdag dan oppassen.
nee gaat niet ik moet dit en dat. belt ze net dus op. toen het eten voor mezelf klaar maken. 10keer opnieuw het vleesbakken want het was nog rauw. toen ik eindelijk zat kon ik weer naar boven voor iemand die net haar nieuwe broek had vol gemaakt. wat is het volgende ding wat fout gaat?

smoothies

dakota ben benieuwd naar je verhaal.
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 maart 2009 @ 13:16:43 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66893864
Ah eentje van elk Even gespiekt in Z&G
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 13:19:06 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66893944
aaaah deze lijkt me ook lekker

Hawaiaanse Vakantie Smoothie

Hawaiaanse Vakantie SmoothieIngrediėnten

1 kop passievruchtennectar
1 kop guave-nectar
1 kop sinaasappelsorbet
4 eetlepels kokosmelk
1/2 bevroren banaan in stukjes
1/2 kop bevroren aardbeien
1/2 kop bevroren mangoschijfje
1 kop aardbeienyoghurt

Bereiding

Al de vloeistoffen in de blender doen. Voeg dan al de bevroren ingrediėnten toe en blender alles een 30tal seconden. Goed voor 3 ą 5 glazen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66894088
Heb ook ff gespiekt in het Z&G topic... die foto is mooi !!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:24:15 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66894112
Meiden met oren-ervaring, het kdv belt me net het volgende ter info:
quote:
We hebben opgemerkt dat zijn rechter oortje wat ontstoken is en ook lekt.

We hebben zijn oor lelletje schoon gemaakt maar verders mogen wij niet in zijn oortje komen dus kunnen verder niet schoon maken.
Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.
Maar nu is het dus blijkbaar open.
(Timing: ik ben morgen een dag in Milan en mijn ouders halen hem op van het kdv tussen de middag. F. is wel thuis het grootste deel dus de ha zou wel kunnen, maar het is wat gegoochel. )
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:25:06 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66894131
K_P, we wachten nou al twee topics op de uitslag van de rel bij je hukkieclup. Hoewast?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:26:47 #18
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66894188
Volgens mij, als het een loopoor is, is het ergste al achter de rug - toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66894213
BE, als een oor lekt is de oorontsteking doorgebroken en issie over...
Niks meer aan doen dus, aan het verhaal te horen had hij dus zondagavond een oorontsteking.

gewoon klaar afgelopen, hooguit de buitenkant en oorschelp schoonmaken, de rest regelt zijn lijfje vanzelf.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 13:28:46 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66894251
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met oren-ervaring, het kdv belt me net het volgende ter info:
[..]

Moet ik daar nu een afspraak voor maken bij de huisarts, nu al? Zondagavond was hij erg huilerig en wilde hij niet slapen, na een uur of 2 heeft hij toen een paracetamolletje gekregen aangezien hij nooit zo is dus er wel wat zou moeten zijn.
Maar nu is het dus blijkbaar open.
(Timing: ik ben morgen een dag in Milan en mijn ouders halen hem op van het kdv tussen de middag. F. is wel thuis het grootste deel dus de ha zou wel kunnen, maar het is wat gegoochel. )
volgens dokter.nl
Wanneer naar de huisarts?
Als een loopoor langer dan een week aanhoudt, is het aan te raden contact op te nemen met uw huisarts. Hij onderzoekt u of uw kind en beoordeelt of het zinvol is om oordruppels en/of een antibioticakuur voor te schrijven. Als het oor na twee weken druppelen nog niet droog is, kan de huisarts u of uw kind doorverwijzen naar de KNO-arts. Soms zal de huisarts een kweek van het pus nemen en op grond van de uitslag eventueel andere druppels voorschrijven.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:29:57 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66894292
Idd wat de rest zegt voor Sasha alleen maar een opluchting dat het geknapt is.
pi_66894298
meestal als een kind verkouden is loopt het er toch ook uit. dat merk ik hier heel erg.
anders gewoon even bellen kijken wat hun zeggen.
mama van 3 kids!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:30:20 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66894307
Thanks meiden, dit dacht ik idd ook, maar dan weet ik het nu zeker.
En ik gisteren nog tegen een vriendinnetje (met een kind met chronische oorontstekingen) 'Nee hoor... Sasha heeft het nog nooit gehad!'
pi_66894312
ynske, das wel een mindervoorkomend iets hoor...
in 90% van de gevallen is een loopoor 1 a 2 dagen omdat het een doorgebroken ooronsteking betreft...

echt geen reden om morgen naar de huisarts te gaan.
pi_66894316
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, TT aangepast heur!
Grappig dat dat game on nu elke x gebruikt wordt. Ik voel me nu erg verantwoordelijk
Komt dat bij jou vandaan . Ik denk laat ik ook eens meedoen daaraan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 13:31:04 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66894331
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef p_iglet het volgende:
ynske, das wel een mindervoorkomend iets hoor...
in 90% van de gevallen is een loopoor 1 a 2 dagen omdat het een doorgebroken ooronsteking betreft...

echt geen reden om morgen naar de huisarts te gaan.
ok
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66894360
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef Popples het volgende:
meestal als een kind verkouden is loopt het er toch ook uit. dat merk ik hier heel erg.
anders gewoon even bellen kijken wat hun zeggen.
bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 13:35:02 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66894441
pfff altijd komt de post rond 11 uur, nu zit ik erop te wachten en issie nog niet geweest
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 maart 2009 @ 13:37:06 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66894501
Bel anders even met de HA om te overleggen of het zin heeft dat je langskomt, BE.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66894507
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Webkim het volgende:
* Webkim komt even op flowerbox' bankje zitten.

De verzekering heeft mijn gevallen compactcamera vergoed. En nu heb ik net voor dik onder de nieuwprijs van het oude toestel een veel betere kunnen uitkiezen. Ik wilde alleen een rode, maar dan moest ik het vitrinemodel nemen en dat wilde ik niet, dus nu is -ie zilverkleurig.
welke heb je? ik ben ook op zoek naar een neue
Saartje
pi_66894555
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef p_iglet het volgende:

[..]

bij een gewone verkoudheid hoort het NIET uit oren te lopen! Het loopt namelijk pas uit oren als er een gat in het trommelvlies zit, als dat iedere keer bij een verkoudheid is dan zou ik daar wel een keer meer langs de huisarts gaan, want dan is er mogelijk sprake van chronische oorontsteking.
oke dank je wel. dan zal ik het eens aankaarten bij de ha. want om de 2 dagen zijn haar oren echt vol oorsmeer. want na het bad maak ik het schoon als ik zie dat ze vies zijn. zo als nu is ze weer verkouden geweest en merk gewoon dat er meer dan normaal uitkomt.
mama van 3 kids!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:39:45 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66894577
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Bel anders even met de HA om te overleggen of het zin heeft dat je langskomt, BE.
Dat doe ik dan liever als ik hem gezien heb. Ik kan niet inschatten nu hoe erg het is.
Mss dat ik zometeen alsnog even bel hoor, maar als ik de verhalen hier zo lees hoeft dat in principe niet.
pi_66894983
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
K_P, we wachten nou al twee topics op de uitslag van de rel bij je hukkieclup. Hoewast?
Zeg, houd jij je literatuur dan maar eens bij...

Dus...

152 stemmen voor en 137 tegen.
Dus betalen of arbitragecie of...of..of...incasso afwachten.
We zijn aan het uitzoeken wat we kunnen doen. Statuten worden opgehaald, juriste uit mijn team is ermee bezig, andere teams benaderen elkaar ook ( met de vraag "wat gaan jullie doen?"), kortom laatste woord absoluut nog niet over gesproken.

De ALV zelf was echt schandalig. Geen fatsoenlijke antwoorden, geen verantwoording, echt k*t met de welbekende aso peren.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:55:49 #34
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66895118
En dan nog 152 stemmen voor? Onbegriep'lijk!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 maart 2009 @ 13:57:10 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66895173
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
pfff altijd komt de post rond 11 uur, nu zit ik erop te wachten en issie nog niet geweest
zit je de hele dag te wachten, hebben ze het elders afgegeven want ik was niet thuis, bel dan gewoon aan knurften
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66895209
van de 1200 stemgerechtigde leden waren er 289.
152 mensen voor, tja....geld, hockey, oude kerels en oud geld met jarenlange clubtraditie gevoelens enzo...
pi_66895266
Dan zou ik me geloof ik ook maar aanmelden voor dat reisje naar Z-Afrika kp
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:08:37 #38
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66895619
Is de stemming dan wel geldig met amper een kwart aanwezig?
Nouja, idd, ik zou ook direct in training gaan en met dat eerste meevliegen naar Z-A!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:10:30 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66895708
Da's een goed punt Memmel. In onze statuten staat dat 50% plus 1 lid aanwezig moet zijn voor iets akkoord is. Zo niet gaat het per 'postal ballot'. Mss dat de statuten van KP' s vereniging daar ook nog wel iets over zegt. Niet het aantal aanwezigen maar het aantal leden.
pi_66895963
Ik vroeg net even via de chat van Wehkamp wanneer ik mijn Wii fit nou eens kon verwachten. Maar die mevrouw mag ook wel eens wat beter op haar spelling letten
quote:
U chat nu met mevrouw X
...
Bezoeker: Ik heb al gebeld met de infolijn en daar werd gemeld dat het NOG 4 weken duurt. Dat lijkt me nogal lang.
mevrouw X: Dat betekend helas dat wij deze niet eerder kunnen leveren
Bezoeker: Maar het staat al een tijdje op 4 weken levertijd?
mevrouw X: nintendo kan de vrag in heel europa niet aan vandaar dat de levertijden helaas telkens wijzigen op dit moment kunnen wij de Wii niet leveren onze excuses voor het ongemak
En fijn ook dat ze punten en komma's gebruikt...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66895968
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Is de stemming dan wel geldig met amper een kwart aanwezig?
Nouja, idd, ik zou ook direct in training gaan en met dat eerste meevliegen naar Z-A!
Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.
Ook schijnen de stemmen ondertekend moeten worden...ook niet gebeurt...
En....ik vraag me af of de telling wel klopt...en hebben de ere leden gestemd ? Mag namelijk ook niet, lijkt me, want zij betalen ook geen contributie ( ook zoiets....), kortom we hebben nog wel wat speurwerk te doen.
pi_66896047
flowerbox feli met je eerste bankje!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:24:25 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66896211
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Dat zijn we dus oa aan het uitzoeken.
Ook schijnen de stemmen ondertekend moeten worden...ook niet gebeurt...
En....ik vraag me af of de telling wel klopt...en hebben de ere leden gestemd ? Mag namelijk ook niet, lijkt me, want zij betalen ook geen contributie ( ook zoiets....), kortom we hebben nog wel wat speurwerk te doen.
Het zou best kunnen dat die ere-leden wel mogen stemmen, maar dat moet dan wel in de statuten staan.
pi_66896819
ik ben vergeten de kroten te koken en ik moet zo weg en kom pas om 17.30 weer thuis dat wordt brood eten vanavond
Saartje
pi_66897084
Snoopy wij hadden de Wii balance board gereserveerd bij de bart smit en die had hem binnen 2 weken voor ons in huis. Bij andere zaken was de wachtijd zeker tot aan april. Ik heb het idee dat misschien de speelgoedwinkels eerder geleverd krijgen dan de grote warenhuizen. Maar het klopt van die idiote lange wachtijden bij Nintendo
pi_66897207
Yay Flowerbox voor t nieuwe bankje...
Goedemiddag en ik ga ff bijlezen.
  † In Memoriam † dinsdag 10 maart 2009 @ 14:55:11 #47
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66897402
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben vergeten de kroten te koken en ik moet zo weg en kom pas om 17.30 weer thuis dat wordt brood eten vanavond
Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:57:33 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66897476
kranten en een dekbed? My....
Mijn eten is pas gaar als ik een 'ping' hoor!
pi_66897534
Memmel toch! Dan hebben we het toch hopelijk over een oven en niet de magnetron he....
pi_66897539
ik zet ze morgenochtend wel op, voor morgen Vanavond doe ik wel ff uit de vriezer koken, daar heb ik gelukkig altijd voorraad genoeg.
Mijn eten doet eigenlijk nooit 'ping' Ik hou van slowfood ^_^
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')