Is een ouderwetse methode om dingen die lang moeten garen klaar te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Memmel het volgende:
Ik kook meestal gewoon vers. Liever dan een magnetronmaaltijd eet ik dan een boterham ofzo.
Maar een dekbed en kranten...nee zo creatief ben ik niet in de keuken.
Mijn oven is mn combi-magnetron...die zegt piep piep piep. Maar das in tzelfde genre toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
skadhd zegt jouw oven 'ping'?
(verkapte terugvind ping)
ow, kroten zijn bietjes... ik dacht al...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef bixister het volgende:
bietjes koop ik ook meestal gekookt en al. ik vind kroten trouwens zo'n vies woord!
zo kookt m'n schoonmoeder de rijst nog altijd... en in een studentenkookboek dat ik had, stond dat ook. energiebesparend...quote:Aan de kook brengen, pan in kranten (of een dikke handdoek) verpakken en een dekbed eromheen vouwen. Grote kans dat ze dan vanavond gaar zijn.
Heeft ie geen no-smoke.exe toepassing?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
meestal niks eigenlijk! hij begint wel vervaarlijk te roken als ie te lang aan staat. telt dat ook?
als je klaar bent krijg je een snoepje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef skadhd het volgende:
Ja, roken mag ook Bixister. Als je maar weet dat je eten warm is![]()
Bloemkool met tartaar!! Ook lekker. Ik begin nu al honger te krijgen. Argh
En ik moet boven opruimen, maar daar is t koud en heb geen zin. Iemand motivatietips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |