abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2009 @ 13:22:53 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_66932660
Ik zou het er zo zelf uit peuteren hoor, geen probleem ook bij andere peuter ik ze er zonder problemen uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66932694
Oh hellup moussy. Ik frutsel wel aan korstjes, maar das toch net iets anders..
pi_66932719
Ik doe het zelf of laat het mijn lief doen. Die heeft me ook van een hechting na de bevalling afgeholpen die volgens de vk oplosbaar moest zijn maar heel naar ging prikken
Saartje
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:24:23 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66932725
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef moussy het volgende:

[..]

hij keutelt wat op de bank, vooral liggen en wat tv kijken, maar sinds een half uurtje komen er ook weer praatjes uit!
Gaat dus de goede kant op. Top!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:26:31 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66932820
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66932842
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik doe het zelf of laat het mijn lief doen. Die heeft me ook van een hechting na de bevalling afgeholpen die volgens de vk oplosbaar moest zijn maar heel naar ging prikken
hehe ik heb de laatste er zelf uitgetrokken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66932868
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
Ik zou het er zo zelf uit peuteren hoor, geen probleem ook bij andere peuter ik ze er zonder problemen uit
ik was 14 ofzo en ik vond dat echt doodeng Nu zou ik er waarschijnlijk ook minder een probleem mee hebben. Maar ik ben wel blij dat het zo mooi genezen is. Je ziet er niets meer van alleen als je echt heel heel goed kijkt. maar soms jeukt het wel nog
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66932874
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
mee-eters wel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66932885
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Dat vind ik dan weer geweldig om te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66933045
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef Dakota het volgende:

[..]

mee-eters wel
ik plak tegenwoordig zo'n plakstrip van kruidvat op mn lief zn neus hahaha. Hij vindt het hilarisch dat het werkt en het spaart mij schatje-haal-dat-eens-weg-frustratie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:33:41 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66933083
ik vind poeren en frutsen en peuteren heerlijk soms ook bij andere mensen.
alleen echt diepe wonden enzo, dat je de hele samenstelling van je huid kan zien, dat vind ik wel viezig.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66933093
mee-eters waar zo`n mooie korrel uit komt ik hou daar wel van
Saartje
pi_66933209
wat een verschrikkelijk gezellig bankje terwijl ik zit te lunchen
pi_66933282
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
mee-eters waar zo`n mooie korrel uit komt ik hou daar wel van
Ja of een hele sliert!

Heerlijk... Ze zitten bij M. altijd bij zn neus. en ik vind het een vreselijk gezicht. Maar die pleisters zijn een goed idee huup.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:39:25 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66933298
Oh jesses. Nee pukkels van een ander, liever niet. Net als sputum. Echt, ik zou heéééééél slank worden van op een longafdeling werken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:39:40 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66933303

mijn kind is zojuist meegenomen onze privékapster/kennis kwam even aankloppen om max een snoepje te brengen en toen zei ze "ga je mee? gezellig?" dus max zegt JA! jas aan, sjaal om!
en ik mocht niet mee

komt goed uit, kan ik de vaat van gisteren even doen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66933317
jij bent toch zeker wel heel wat gorigheid gewend p_iglet?
Saartje
pi_66933383
ik kan niet tegen veel bloed... dan wordt ik misselijk. Operaties kijken is geen probleem, maar grote open wonden met enorm veel bloed... Bah..
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:12 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66933419
Ik ben nu zelfs misselijk, van alleen het denken aan sputum al.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:21 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66933422
Wat is sputum? Wil ik het weten?

Kijk Tico, dat je het ok vindt, kan ik inkomen, maar dat je het "geweldig" vindt...?

Mijn man is gewoon een mietje. Komt ie als een klein kind naar mij toe met een splinter in zijn vinger, ga ik een naald pakken om dat ding te liften... "NEEEE", geen naalden!" en hij rent weg. Krijg ik vervolgens een mail met allerlei Google dingen over waarom je geen naald mag gebruiken en is ie naar de apotheek gereden om een pincet te kopen. Mannen
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:30 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66933426
Gezellig weer hier. Ik vrees dat ik vanavond ook weer wat uit mag knijpen bij qltel (vraag maar niet waar!). Hij heeft helaas een hele lastige huid Hangt samen met zijn oogziekte (hoornvliezen en huid ontstaan uit dezelfde cellen bij een mens).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66933469
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
jij bent toch zeker wel heel wat gorigheid gewend p_iglet?
Ow ja hoor ik eet smakelijk verder!!

Toppunt was dat ik met 13 weken zwangerschap, nog goed misselijk een avonddienst op mijn werk draaide. Ik was nog niet binnen of de eerste had een bloedneus, vervolgens wat poepbroeken tussendoor, een tand eruit gevallen op het randje van de tafel, een knie uit de kom, en eentje die besloten had 5 minuten voordat ouders op de de stoep zouden staan zichzelf en haar bed onder de ontlasting te smeren.

eet u smakelijk
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:46:21 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66933521
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Wat is sputum? Wil ik het weten?

Kijk Tico, dat je het ok vindt, kan ik inkomen, maar dat je het "geweldig" vindt...?

Mijn man is gewoon een mietje. Komt ie als een klein kind naar mij toe met een splinter in zijn vinger, ga ik een naald pakken om dat ding te liften... "NEEEE", geen naalden!" en hij rent weg. Krijg ik vervolgens een mail met allerlei Google dingen over waarom je geen naald mag gebruiken en is ie naar de apotheek gereden om een pincet te kopen. Mannen
Uhm, ik denk het niet nee.
De longafdeling is wel een weggevertje zeg maar.
Oh ik moet écht bijna overgeven. Ik vind het echt zooooooo smerig.
pi_66933637
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja of een hele sliert!

Heerlijk... Ze zitten bij M. altijd bij zn neus. en ik vind het een vreselijk gezicht. Maar die pleisters zijn een goed idee huup.
moet je wel die van kruidvat huismerk nemen, die van clearasil vond ik voor geen meter werken en die van kruidvat wel. Heel stom. Bijkomend voordeel, ze kosten minder dan de helft van die clearasil dingen!

Gore verhalen hier!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66933812
maar ze werken dus echt? gaaf! die ga ik dus halen. Wat zit er dan op de pleister als je m eraf haalt? Allemaal prutjes?
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:56:23 #276
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66933895
Wat is het nou? Zeg nou?
pi_66934050
Sputum is dat niet van dat groenige longvocht wat je omhoogroggelt? Ff googelen anders Memmel! En de echte diehards gaan natuurlijk gelijk naar google images

Ticoo ja het werkt! Je moet je neus eerst schoonmaken met een klein beetje tonic, daarna nat maken, strip dr op, beetje aandrukken en dan een minuut of 10 laten zitten. Ja ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, die strip zuigt zich gewoon vast als het ware dus als je het er voorzichtig aftrekt daarna dan zie je dus van die puntjes.
Beetje als stalacmieten of stalagtieten als je het andersom houdt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66934112
wauw!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:02:43 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66934142
Heb ikgedaan, maar google images levert maar 5 rare plaatjes op.

Oh wacht, sputtum. Ik tiepte spruttum. Nou, sputum levert ook niets raars op.

Ik ga naar huis, naar de fysio!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:07:38 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66934308
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Memmel het volgende:
Heb ikgedaan, maar google images levert maar 5 rare plaatjes op.

Oh wacht, sputtum. Ik tiepte spruttum. Nou, sputum levert ook niets raars op.

Ik ga naar huis, naar de fysio!
Nou een omschrijving voor je!
Sputum is het slijm dat, vermengd met speeksel, uit de diepe luchtwegen wordt opgehoest in geval van een luchtweginfectie,

Jeuj
pi_66934844
Succes bij de fysio Memmel!

Speciaal voor Pinq, kijk es wat we gister nog gekregen hebben een hele stapel van dit soort doekjes, allemaal verschillende!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66934936
Wat een ranzig bankje
En wat een 'helden' hebben sommige ook thuis zitten Ik heb d'r zo een die bijna dagelijks nieuwe brandwonden heeft, af en toe een topje van een vinger erafhakt (met een vleessnijmachine 1x, die was redelijk ranzig, mms't ie meteen even een foto ervan ) en graag alles openpulkt, incl. korstjes, wratten, puisten en hechtingen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:27:35 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66934955
Ff een gekke vraag maar heeft er hier al iemand een flyer gehad van Batavus? het gaat om een kinderfiets.
pi_66935007
huh? ik niet. moet dat bij de post zitten ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:29:49 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66935033
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef huuphuup het volgende:
huh? ik niet. moet dat bij de post zitten ofzo?
Reklame. Staat een heeeeeeeeeeeeel leuk jongetje op namelijk.
pi_66935065
hihi hier nog een peuteraar, ik haal ook werkelijk alles overal uit, bij mens en dier
Dat weten ze op school inmiddels ook Ga maar ff naar MW *piep* die regelt het wel.
Alleen ogen kom ik niet aan....dat is werk voor de huisarts/oogarts
pi_66935070

oeh, ga ik in de gaten houden!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66935242
ik ben ook een peuteraar.. En ik baal ervan dat ik dat ben. Zo kan een los velletje bij mij al snel een flinke wond worden...
pi_66935303
Helaas Buuf, wij krijgen hier geen reclame, hebben een JA/NEE.

Ik peuter ook. En doe kleine thuisoperaties
En ik mag meestal wel aan TARA peuteren als hij iets heeft waar aan gepeuterd dient te worden.
pi_66935311
Hier nog niet gezien, krijgen we ook niet altijd alles hier.... *batavus folder*
Zo nasi prutje staat op, ik ben de enige in huis die rijst eet. De rest eet makelewoni (zo zei merijn het altijd als peuter) en die staat ook te prutsen
pi_66935345
Er staat wel een folder op internet.. Is het die ?
pi_66935364
Ow en mijn was
Ik heb al 2 wassen buiten hangen en zo de derde ook. En de eerste is bijna droog en voelt en ruikt zo lekker
Voor het eerst dit jaar weer buiten drogen
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:38:16 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66935365
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Stout het volgende:
Er staat wel een folder op internet.. Is het die ?
wiewat waar?

Als je die op de site van batavus bedoeld, nee die is het niet. Hijs is model van de actiefiets dit jaar. (klinkt dat hè ) Hij is hét jongetje van de Batvus Runner. En ik ben zooooooooo stikbenieuwd. en wij krijgen niet alles, dus ik was gewoon nieuwsgierig of ie ergens al wel bezorgd was.
pi_66935514
klik hier... helemaal achterin staat een lief jochie (of t de goede is weet ik niet)
pi_66935615
aha dus die is het niet...
ik zal ff in de folders kijke, ze liggen hier naast me in hun plastic zak
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:44:57 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66935637
Nee, dat is de " gewone" brochure. Daar staat ie niet in.
pi_66935661
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Stout het volgende:
klik hier... helemaal achterin staat een lief jochie (of t de goede is weet ik niet)
Welke pagina? Het is nogal een grote folder
pi_66935671
mmmmmmmmmmmmmmmm niet eerlijk
pi_66935801
Hmmm, niet dus
pi_66936086
het plafond in mijn gang is weer wit!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')