Gaat dus de goede kant op. Top!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
[..]
hij keutelt wat op de bank, vooral liggen en wat tv kijken, maar sinds een half uurtje komen er ook weer praatjes uit!
hehe ik heb de laatste er zelf uitgetrokkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik doe het zelf of laat het mijn lief doen. Die heeft me ook van een hechting na de bevalling afgeholpen die volgens de vk oplosbaar moest zijn maar heel naar ging prikken
ik was 14 ofzo en ik vond dat echt doodengquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef moussy het volgende:
Ik zou het er zo zelf uit peuteren hoor, geen probleemook bij andere peuter ik ze er zonder problemen uit
mee-eters welquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
Dat vind ik dan weer geweldig om te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook wel van de hechtingen uittrekken. Bij de hond heb ik ooit een 70 krammetjes uit zijn poot zitten wippen. Mijn man was al twee keer van zijn stokje gegaan ondertussen!
Ik vind het wel vies als mensen puistjes bij een ander willen uitknijpen. Jakkie, dat trek ik dan weer niet!
ik plak tegenwoordig zo'n plakstrip van kruidvat op mn lief zn neusquote:
Ja of een hele sliert!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
mee-eters waar zo`n mooie korrel uit komtik hou daar wel van
Ow ja hoor ik eet smakelijk verder!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
jij bent toch zeker wel heel wat gorigheid gewend p_iglet?
Uhm, ik denk het niet nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Wat is sputum? Wil ik het weten?
Kijk Tico, dat je het ok vindt, kan ik inkomen, maar dat je het "geweldig" vindt...?![]()
Mijn man is gewoon een mietje. Komt ie als een klein kind naar mij toe met een splinter in zijn vinger, ga ik een naald pakken om dat ding te liften... "NEEEE", geen naalden!" en hij rent weg. Krijg ik vervolgens een mail met allerlei Google dingen over waarom je geen naald mag gebruiken en is ie naar de apotheek gereden om een pincet te kopen.Mannen
moet je wel die van kruidvat huismerk nemen, die van clearasil vond ik voor geen meter werken en die van kruidvat wel. Heel stom. Bijkomend voordeel, ze kosten minder dan de helft van die clearasil dingen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja of een hele sliert!
Heerlijk... Ze zitten bij M. altijd bij zn neus. en ik vind het een vreselijk gezicht. Maar die pleisters zijn een goed idee huup.
Nou een omschrijving voor je!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Memmel het volgende:
Heb ikgedaan, maar google images levert maar 5 rare plaatjes op.
Oh wacht, sputtum. Ik tiepte spruttum. Nou, sputum levert ook niets raars op.
Ik ga naar huis, naar de fysio!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reklame.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef huuphuup het volgende:
huh? ik niet. moet dat bij de post zitten ofzo?
wiewat waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Stout het volgende:
Er staat wel een folder op internet.. Is het die ?
Welke pagina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Stout het volgende:
klik hier... helemaal achterin staat een lief jochie (of t de goede is weet ik niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |