Mwoah, ik vind Lilah leuker hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!
[ afbeelding ]
Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat. Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:27 schreef Vicky het volgende:
mogguh!
wij kunnen wee ruit het rama kijkenHet plastic is weg.
ik heb nu uitzicht op een groen zeilquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]Stuk beter waarschijnlijk
![]()
Koffie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Heen ging goed, terug was
Verd$#&)$&*)@#$%)!&%#
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nu uitzicht op een groen zeil
O lekker, theequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:komt dat? Je schouder? blegh, toch net te lang dan misschien?
*kopje thee naar Rewimo schuift
tegenwoordig zijn ze doorgedraaid met allesquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:![]()
fotograferen ze de kindjes bij jullie zo?? oh my... wat is er gebeurd met een gewone schoolpasfoto tegen zo'n blauwe wolkjesachtergrond, zittend op de gymkast
Ja he, nu wil Kim die ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!
[ afbeelding ]
Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat. Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind
.
Het scheelt maar 1 dag inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
dan moet je toch wachten tot het lopen weer over is lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |