Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb er tot nu toe niets uit zien komen. Dat is steeds alleen op het kdv gebeurd.Dan kunnen zij het evt. toch ook wel zelf afplakken als er weer zooi uit komt lijkt me.
Denk het inderdaad wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?
Retorische vraagquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef _Bar_ het volgende:
iemand zin in pannekoeken?
ik ga een paar pannekoeken bakken namelijk
Nou, als ze aan mij vragen of ik het af wil plakken doe ik dat met alle liefde, maar ze hebben het alleen maar over naar de huisarts gaan en antibiotica vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat onder medische handelingen, die ze toch niet zo maar mogen doen?
Later als je groot bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef pinquit het volgende:
Oh, als ik straks mn stadsboerderij heb () dan ga ik m wel zó tof inrichten
![]()
heb er helemaal zin in!
oew, dat is inderdaad erg vervelend, want zulke banen liggen niet voor het oprapen nee. Het lijkt me ook heel dankbaar werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef innepin het volgende:
Troel - hij heeft jarenlang met tegenzin bij Corus gewerkt, en kon er éindelijk weg. Nu is hij teamleider / begeleider op een sociale werkplaats - dus de "moeilijke" mensen helpen met vanallesennogwat aan werk, en ze voorbereiden op een echte baan. Hij was helemaal op z'n plaats![]()
Maar sociale werkplaatsen zijn gesubsidieerd, er wordt bezuinigd, hij heeft een jaarcontract, en vliegt er dus uit.Vind het zo sneu voor 'm
is voor jou af en toe ook geen overbodige luxequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Troel het volgende:
Ah, dus ook elk kind een pleister op zijn mond,
ik ken ook volwassenen die dat niet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef pinquit het volgende:
en je hebt ook nog kinderen die leren dat ze hun hand voor hun mond moeten doen als ze hoesten of niesen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |