zo'n gaasding met wat leucopor over een oor plakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef huuphuup het volgende:ik dacht dat ze dan gewoon een pleister over het oortje plakten ofzo
wat doen ze dan anders?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Ik zit met tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Is het iemand die wij kennen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Ja, gaan ons een beetje lekker zitten makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.quote:
Jij bedoelt hier waar je nu zit te inetten en niet hier op het forum??quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.
Wel grappig dat ik nu al 5 pm's heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |