zo'n gaasding met wat leucopor over een oor plakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef huuphuup het volgende:ik dacht dat ze dan gewoon een pleister over het oortje plakten ofzo
wat doen ze dan anders?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Ik zit met tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Naamskeuze gemaakt, papieren ondertekend, gemeente betaald en dus geondertrouwd![]()
Meteen ook ff een pak voor mijn aanstaandegekocht dus we zijn weer ff blut
Is het iemand die wij kennen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Ja, gaan ons een beetje lekker zitten makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Maneki!
Ik heb geraden dat iemand zwanger is.
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.quote:
Jij bedoelt hier waar je nu zit te inetten en niet hier op het forum??quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedoel je van hier of van hier hier? Wel van hier, maar niet de hier die jij bedoeld denk ik.
Wel grappig dat ik nu al 5 pm's heb.
Hihi, maar nu weet ik wel wat anders.quote:
Misschien ook wel van Swets! Whaaaaaaaaahquote:
Voor jou wel dus, maar voor de rest niet.quote:
heu... wat zit je nu weer te insinueren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
sorry, inside grap, bix en snoopy snappen het wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Misschien ook wel van Swets! Whaaaaaaaaah
sorry, inside grap, bix en snoopy snappen het wel
En wat moeten wij hier precies mee? Aangezien Arma altijd met liefde kotst op OUD en hij hier weigerde te komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verwelkom hier de dochter van Arma...de nieuwste Fokster.
Zie maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wat moeten wij hier precies mee? Aangezien Arma altijd met liefde kotst op OUD en hij hier weigerde te komen?
Zeg! Niet zo zwaar opnemen! Check de PI!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie maar wat je er mee doet
Mijn god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |