abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:06:28 #102
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66953918
Jahaa .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66958564
Goedemorgen !! Daar zijn we weer !
Hier nu al 1 aangekleed jongetje en 1 jongentje met een mega ochtendhumeur. (nu de andere)
ik ga ff nieuws lezen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 maart 2009 @ 07:15:31 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66958575
Ochtendhumeur hebben we hier gelukkig niet (hooguit qltel, maar die slaapt uit vandaag ). Ik ga weer eens testrijden en breng Christan naar school vandaag. Twee keer 20 minuten rijden, hoop dat het gaat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66958605
Succes !
Merijn is hier het ochtendhumeur...echt al vanaf kleins af aan. Die moet echt ff een uurtje wakker worden.
pi_66958796
my little pony wij hebben de oude degelijke nog hier voor de dames. leuk dat ze het vinden.
dus kim dat komt nog en dan staat ze dadelijk in de speelgoed winkel mama mag ik die en die

succes stout met merijn zijn ochtendhumeur.

zo ik ga er weer eens 2 uit bed halen. was om 6 uur al wakker.
mama van 3 kids!
pi_66959031
mogguh!
wij kunnen weer uit het raam kijken Het plastic is weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66959069
Goedemorgen!
Ochtendhumeur heeft niemand hier echt, wel wil TARA graag zijn eerste uurtje een beetje rust om de kop
pi_66959073
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:27 schreef Vicky het volgende:
mogguh!
wij kunnen wee ruit het rama kijken Het plastic is weg.
Stuk beter waarschijnlijk

Koffie
pi_66959096
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Stuk beter waarschijnlijk

Koffie
ik heb nu uitzicht op een groen zeil

Ik ga Amber naar "school" brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66959155
Jen gaat vandaag op de foto bij de "school" fotograaf. Ik heb met nadruk gevraagd of ze haar willen fotograferen zoals ze is. Niet op zo'n vreselijk schapenvachtje.

Verder heerlijk geslapen, madam werd pas wakker toen ze papa in de keuken bezig hoorde. Dus vanmorgen was het al 7 uur toen we opstonden. Heerlijk weer eens een kind dat gewoon iets langer slaapt dan tot 6 uur stipt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66959185
goeiemorgen
schapenvachtje Ticoo?

Ik ben gaar, denk dat ik raar gedroomd heb ofzo want ik werd helemaal gebroken wakker. Vandaag lange dag voor de boeg.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 maart 2009 @ 08:43:51 #113
13151 crew  Rewimo
pi_66959239
Heen ging goed, terug was

Verd$#&)$&*)@#$%)!&%#
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66959259
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Heen ging goed, terug was

Verd$#&)$&*)@#$%)!&%#
komt dat? Je schouder? blegh, toch net te lang dan misschien?

*kopje thee naar Rewimo schuift
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66959260
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb nu uitzicht op een groen zeil

En dan roep ik iets over verbetering

Balen zeg Rewimo!
Ik ben weg, ouder en kind ochtend organiseren in de kerk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 maart 2009 @ 08:46:51 #116
13151 crew  Rewimo
pi_66959290
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
komt dat? Je schouder? blegh, toch net te lang dan misschien?

*kopje thee naar Rewimo schuift
O lekker, thee

Ja, 't is toch te lang nog, 40 minuten. Dat betekent dus dat ik nog steeds niet naar mijn werk kan rijden. Uur heen, uur terug, gaat 'm nog niet worden
pi_66959376

schapenvachtje
pi_66959421

fotograferen ze de kindjes bij jullie zo?? oh my... wat is er gebeurd met een gewone schoolpasfoto tegen zo'n blauwe wolkjesachtergrond, zittend op de gymkast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66959553
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:

fotograferen ze de kindjes bij jullie zo?? oh my... wat is er gebeurd met een gewone schoolpasfoto tegen zo'n blauwe wolkjesachtergrond, zittend op de gymkast
tegenwoordig zijn ze doorgedraaid met alles

ticootje ik zou er ook niet blij mee zijn.

rewimo nog maar thuis werken dan. hopelijk gaat het snel beter met je schouder.
mama van 3 kids!
pi_66959601
G'moge ladies!
Oh my tico, dat hoeft voor mij idd ook niet

Mijn vriendje heeft m'n virusje van vorige week te pakken, arme ziel
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66960026
beterschap voor je vriend innepin.
mama van 3 kids!
pi_66960186
Goedemorgen ladies.

Hier zijn ze gek geworden op kantoor. Een lol wat ze hebben door de naam van 1 collega die even van zijn plek af is te roepen. Stelletje debielen.

Oh btw, ik heb een hagelnieuwe paperback van Esther Verhoef, Close Up. Maar ik heb een poging gewaagd om het te lezen en het boeit me dus echt niet. Wie o wie heeft een goed boek en wil er met me ruilen?
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:22:25 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66960189
Goeiemorrege iedereen.

Bij ons zijn de schoolfoto's nog gewoon tegen een wolkenachtergrondje hoor!

Vannacht zo slecht geslapen. Er was een stroomstoring in de wijk, tot twee keer toe begonnen er dingen spontaan geluid te maken in huis en tot overmaat van ramp was mijn wekker ook helemaal gereset. En werd Anna wakker en lag mannetje te mekkeren dat 'ie zo'n pijn in z'n been had, omdat hij "geblesseerd" was met trainen (lees: er liep een hond tegen hem aan). Ben blij dat ik kan bijkomen op kantoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66960300
ik zit ook op kantoor maar helaas hebben we geen stretcher hier. Pfff heb gisteren eerst tot half 1 zitten rekenen en nog meer rekenen, administratie bijgewerkt en mijn hoofd gebroken over van alles en nog wat. Toen om even na 1 uur terwijl ik net sliep begon de kleine man met mopperen. Fles er in en toen dacht hij dat hij wel de tent kon afbreken dus voor ik weer in bed lag en sliep was het bij 3-en.

Overigens heb ik ook een heel mooi engelstalig fotoboek van de film Watchmen liggen. Film boeit me niet maar misschien zijn hier liefhebbers.
pi_66960342
zo ik ga ff ondertrouwen. doei!
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 maart 2009 @ 09:33:54 #126
13151 crew  Rewimo
pi_66960495
Veel plezier, Maneek
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:34:42 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66960523
Oh... Veel geluk, maneki
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:34:51 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66960529
Maneki!
Doei!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:43:22 #129
190853 RockabeIIa
pi_66960763
Pfff, ik baal! Mijn vriend is vandaag jarig en ik ben zo beroerd als wat zul je zien dat over 2 uurtjes het huis vol zit. Bah!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:46:35 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66960860
Veel plezier Maneki!

Vergeet je pinpas niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66960955
ooooh veel plezier Maneki!!

Rocka gefeli met je vriend klote dat je je zo voelt. paracetamolletje nemen geen optie? Komt er veel aan gasten?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66960973
Veel plezier Maneli
Rocka gefeliciteerd iig...
pi_66961002
Veel plezier Maneki!!

Gefeliciteerd Rocka! Balen dat je je zo beroerd voelt!

Freecell, ik kan wel een beetje door het groene heenkijken hoor
Tis beter dan dat plastic voo rje ramen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:52:42 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66961043
Veel plezier Maneki!

Rocka, da's balen joh! Gewoon in je bedje gaan liggen en het hem laten regelen.

Mag ik nog even jullie mening over oorontstekingen. (Ik doe het even hier omdat ik hier alle ouders te pakken heb ipv alleen de dreumes-ouders. )
Blijkbaar loopt het oor op de creche wel, maar zowel bij ons thuis als bij mijn ouders gisteren was er weinig tot niets te merken. En mijn moeder heeft heel wat looporen gezien van mij vroeger.
Nu zeiden ze vanmorgen op de chreche dat ze toch willen dat ik met hem naar de huisarts ga omdat het zo besmettelijk is.
Maar ik vind het zo'n onzin. Hij lijkt geen last te hebben, gisteren heel even 2 keer aan zijn oortje gezeten, maar verder gewoon vrolijk, geen koorts, prima slapen, prima eten en dus nauwelijks prut uit dat oor.
Daar ga ik toch de huisarts toch niet voor bellen? Ik vind het zelf overdreven om hier dan antibiotica voor te willen.
Ik ga vanmiddag maar gewoon zeggen dat ik gebeld heb en dat zij vinden dat we het nog even aan moeten kijken omdat hij geen koorts heeft. En dan ga ik hem morgen zelf wel eens even goed observeren.
Ik was gisteren de hele dag niet thuis dus ik moet het hebben van wat F. en mijn ouders zeiden, maar het lijkt me dat die dat ook wel goed in kunnen schatten.

Zo, nu nog even verder bijlezen. Je mist een hoop als je er een dagje niet bent!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:54:34 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66961098
Van harte Maneek!
Beterschap Rocka, paar paracetamollen erin helpt misschien?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66961120
Je zou, om ze tevreden te houden, een watje in zijn oortje kunnen doen. Komt er in ieder geval niets uit.
Volgens mij doet een dokter er niks aan hoor, of het moet al een week lopen.
Meike heeft het ook weleens gehad, gaat vanzelf wel over.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66961152
BE, Amber heeft 1x een oorontsteking gehad, maar hd daar geen loopoor bij. Misschien ff advies inwinnen bij de assistente van de huisarts?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:57:12 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66961161
oorontsteking/oorsmeer is toch niet besmettelijk???
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:57:17 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66961163
Hoe was Milaan BE?
Je zou de HA kunnen bellen en vertellen wat je hierboven zegt, maar zoals jij het beschrijft zou ik me ook niet te druk maken en het op zijn beloop laten. Hij is niet ziek of snotterig of hangerig? Dan even aankijken nog. En anders zeg je dat je P_iglet hebt geraadpleegd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66961172
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!

[ afbeelding ]

Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat . Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind .
Ja he, nu wil Kim die ook.
pi_66961254
wat raar dat ze daar al antibiotica voor willen laten geven aan zo'n kleintje? straks is er een keertje écht iets en dan slaat de AB niet aan... ik wist ook niet dat het besmettelijk was verder maar ik heb er ook geen ervaring mee, dat scheelt.
Misschien inderdaad de assistente even bellen, je verhaal doen en ook duidelijk je eigen twijfels aangeven en vragen naar haar mening?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:01:30 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66961266
Milan was snel en heftig. Echt vaag, we hebben wel een vergadering gehad, maar het voelt bijna alsof we even gingen lunchen in Milan ofzo!

En we hebben bijna het vliegtuig gemist. Voor het eerst had ik een pijnlijke harde buik. Over een vliegveld rennen om op tijd bij de gate te zijn vond baby-lief toch niet echt leuk. Weet ik ook meteen dat het een goeie beslissing is om nu te gaan stoppen met softbaltrainingen enzo.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:03:33 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66961314
Ik had trouwens dinsdagmiddag de huisarts gebeld (had ik volgens mij nog niet verteld) en toen hebben ze overlegd en toen zeiden ze dat een kindje een dag of 3 koorts moet hebben, of hij moest echt heel erg veel zieker worden, of idd dat oor dat langer dan een paar dagen loopt. Maar het is nu sinds dinsdag en ik heb zelf nog niks gezien. Ja, wel veel brokkelig oorsmeer in zijn oor, maar niet dat het eruit loopt.
Dus op basis van dat gesprek zie ik geen reden om te gaan.
Ik geef er vanmiddag wel een draai aan dus en dan kijk ik het morgen eerst zelf maar eens aan.

Bedankt voor jullie reacties. Is toch altijd een fijn klankbord om te zien of ik niet gek ben.
pi_66961319
Veel plezier Maneki!

Faja, wordt een pittige dag dus

BE, bij een loopoor altijd even de huisarts bellen (zeggen ze hier). Sara heeft heel wat oorontstekingen gehad, maar degenen waar ze weinig/geen last van had heb ik d'r niet naar de huisarts gebracht. En ze mag er hier ook gewoon mee naar het kdv (thank God, anders hadden we haar het hele tweede jaar wel thuis kunnen houden).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 10:09:03 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_66961476
BE, hier doen ze niets aan een loopoor.

En bij ons mogen ze met een loopoor niet naar de naschoolse ivm besmetting, maar dan moet het wel echt dun zijn, geen korrelig prutje, das geen loopoor. Ruik anders eens aan zijn oor, als het stinkt, loopoor, gewoon oorsmeer, niets aan het handje.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:18:24 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961748
Juist bij een loopoor doen ze niet zo veel meer, omdat het dan al is doorgebroken. Hier op de opvang heb ik in ieder geval nog nooit gehoord dat een kindje niet mag komen vanwege een loopoor (en dat is maar goed voor Ruben ook).

Overigens heb ik wel elke keer melding gemaakt bij de huisarts, omdat Ruben het dus zo vaak heeft. Maar we zijn echt niet elke keer langs de huisarts geweest om te laten kijken en ook niet altijd AB.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66961774
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66961799
Bij ons op de bso is het beleid dat je kind wel naar de opvang mag mits het oor verpakt is waardoor het vieze spul niet her en der gesmeerd kan worden. Maar op de creche is het toegestaan.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:20:43 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961807
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
Het scheelt maar 1 dag inderdaad Het is zo jammer dat zetpillen ook niet helpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 10:21:19 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_66961830
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
dan moet je toch wachten tot het lopen weer over is lijkt me Nahjah onze ha doet daar allemaal niet aan
pi_66961880
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Het scheelt maar 1 dag inderdaad Het is zo jammer dat zetpillen ook niet helpen
Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.
Kben blij dat we hier het laatste jaar amper oorontstekingen hebben gehad (behalve ik dan, ik heb de laatste 8 maanden 3 keer een dubbele middenoorontsteking gehad )
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 10:25:57 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66961974
hoi hoi
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 10:27:02 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_66962015
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Fuente het volgende:

[..]

Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.
Kben blij dat we hier het laatste jaar amper oorontstekingen hebben gehad (behalve ik dan, ik heb de laatste 8 maanden 3 keer een dubbele middenoorontsteking gehad )
uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.
pi_66962057
Ik bedoelde ook niet bij een loopoor sorry Ik bedoelde bij een ontsteking waarbij het oor nog niet 'loopt'.
Vaak als er een loopoor is doet het ook geen pijn meer, omdat de druk er dan af is.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:29:15 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962083
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef moussy het volgende:

[..]

uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.
Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 10:32:05 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_66962158
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.
oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.
pi_66962411
Beterschap Rocka en BE beterschap voor Sasha !
Buit is weer binnen en er staat nu een chocoladecake in de oven. Hoefde alleen maar water bij . Ben benieuwd !
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:41:41 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962418
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:32 schreef moussy het volgende:

[..]

oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.
Ik geloof dat de meningen er nogal over verdeeld zijn. Toen Bert begin vorig jaar door mij nar de KNO gestuurd werd omdat ik nou wel eens wilde weten wat de huidige "regelgeving" is, bleek dat oordruppels wel weer gewoon konden. (Maarja, Bert heeft de beschadiging al, Ruben natuurlijk nog niet )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66962439
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef Stout het volgende:
Beterschap Rocka en BE beterschap voor Sasha !
Buit is weer binnen en er staat nu een chocoladecake in de oven. Hoefde alleen maar water bij . Ben benieuwd !
die zijn lekker!!

* Vicky heeft net 2 heerlijke cheezers naar binnen gewerkt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66962456
Arme oortjes

Ik wil een huisarts die wél bereikbaar is en niet de helft van het jaar op vakantie is
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:43:17 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962468
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef innepin het volgende:
Arme oortjes

Ik wil een huisarts die wél bereikbaar is en niet de helft van het jaar op vakantie is
Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66962577
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.
Ik ben al vanaf kwart over negen aan het bellen
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:47:47 #163
190853 RockabeIIa
pi_66962616
Ik ben blij dat pijnlijke oren niet veel voorkomen in dit huis. Sinds mijn laatste extreme verkoudheid in november heb ik mijn rechteroor soms wel wekenlang dicht. Dok wilde er niet eens naar kijken
pi_66962640
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:

[..]

jeetje dat schiet niet op dan zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:48:25 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962641
quote:

[..]

Onze huisarts zit in een gezondheidscentrum met een aantal andere huisartsen. Op een gegeven moment ben ik alle andere nummers gaan bellen, dan werd er wel opgenomen en kon ik wel een afspraak maken
Artsen die tegen hun pensioen aanzitten en teveel vrije dagen overhebben en geen vervangen regelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 10:48:58 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66962657
quote:

[..]

dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezet
om 11 uur krijg je pas iemand aan de lijn. tis nog makkelijker om langs te gaan bijna
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:49:50 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962683
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezet
om 11 uur krijg je pas iemand aan de lijn. tis nog makkelijker om langs te gaan bijna
Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 10:54:31 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66962837
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwe
handig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66962838
WOohooo ik heb iemand aan de lijn gehad!

Ik mag om half 2 terugbellen
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:55:18 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962867
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
WOohooo ik heb iemand aan de lijn gehad!

Ik mag om half 2 terugbellen

Langsgaan is zeker geen optie he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 10:55:55 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66962886
ow ook leuk, gister zouden ze de watermeter vervangen, huisgenootje hele dag thuis gezeten, niemand geweest (ik heb t zelfde dinsdag gehad met de post) en ja hoor weer een briefje in de bus...

t complete intercomsysteem in de flat is dood
en men kan er op z'n snelst eind maart wat aan doen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:56:22 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_66962902
Ruben was gisterenavond helemaal kapot nadat hij 's middags met mij en Ynske in de speeltuin gespeeld had. Wat heeft dat kereltje een lol gehad

Heerlijk weer en hopelijk ook een aantal leuke foto's
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:56:59 #173
190853 RockabeIIa
pi_66962925
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?

Mannen... Jarige mannen
pi_66962953
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?

Mannen... Jarige mannen
Mannen
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 10:57:58 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66962959
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisterenavond helemaal kapot nadat hij 's middags met mij en Ynske in de speeltuin gespeeld had. Wat heeft dat kereltje een lol gehad

Heerlijk weer en hopelijk ook een aantal leuke foto's
dat de glijbaan opkruipen was echt zo schattig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66962964
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Langsgaan is zeker geen optie he?
Nee, ik ben aan het werk, en het is een vervangende dokter waarvan ik niet weet waar ie zit, omdat m'n eigen huisarts natuurlijk op vakantie is

Rocka, jij hebt ook niet echt een lekkere dag tot nu toe hè
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:59:15 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_66963002
quote:

Mannen... Jarige mannen
Hijzelf hoop ik voor jou, maar ik ben bang dat jij het gaat doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:01:18 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66963073
hoi!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66963077
Nou dat kan ie hier toch echt zelf opruimen..jarig of niet jarig...
Rocka..dikke knuffel voor je zieke lijfje !
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:01:42 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66963088
Bah Rocka!

Sasha is er verder ook helemaal niet ziek van, dus ik zie het wel. De huisarts zijn dinsdag idd een dag of 3 aankijken en als het dan nog flink loopt even bellen. Maar ik heb dus nog niets zien lopen en mijn moeder gisterenmiddag ook niet.
Ik kijk het gewoon even aan. Vandaag is zijn laatste kdv dag van de week, dinsdag pas weer, dus mooi de tijd om thuis de boel eens in de gaten te houden.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:02:06 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66963099
arme rocka. kan je niet voor zn voeten gaan staan kotsen ofzo?
wel gefeliciteerd iig! en sterkte vandaag.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66963120
Goh iemand nog plannen om naar de ikea in amsterdam te gaan ? doe maar ff niet
pi_66963131
Hahahha Pinq zo wraakzuchtig

wel een beetje eh, bagger, Rocka waarom moet jij dat dan opdweilen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66963136
quote:

Mannen... Jarige mannen
Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoor

Ik moet strijken, ik haat strijken en ik moet stofzuigen, onze robot is in de reparatie
Ik moet ook nog inpakken en de was ophangen en boodschappen doen. Ik moet wel veel vandaag. En manlief werkt over. Weet je wat...eerst eens een kopje thee
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 maart 2009 @ 11:04:22 #185
13151 crew  Rewimo
pi_66963154
Rocka, feestelijk dagje Gefeliciteerd

Mijn nieuwe superdeluxe DealExtremeMP3-speler doet het niet Maar even melden, sturen ze een andere op uit Hongkong
pi_66963216
Uit Hong Kong ? Lekker om de hoek zeg !
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:10:22 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66963362
iemand enig idee waar je leuke potten en bakken kunt vinden voor buitenplantjes?

gisteren even bij de karwei naar binnen gelopen, maar daar kwam ik niet helemaal mijn smaak tegen.
de boerenbont staat zaterdag op het programma
de gamma heeft op het moment ook niet zoveel staan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66963404
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoor

Ik moet strijken, ik haat strijken en ik moet stofzuigen, onze robot is in de reparatie
Ik moet ook nog inpakken en de was ophangen en boodschappen doen. Ik moet wel veel vandaag. En manlief werkt over. Weet je wat...eerst eens een kopje thee
ik moet ook strijken en ik haat het ook!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66963418
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waar je leuke potten en bakken kunt vinden voor buitenplantjes?

gisteren even bij de karwei naar binnen gelopen, maar daar kwam ik niet helemaal mijn smaak tegen.
de boerenbont staat zaterdag op het programma
de gamma heeft op het moment ook niet zoveel staan.
geen tuincentra in de buurt?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66963433
Maneki, veel plezier trouwens met je ondertrouw.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft in het boek laat het dan even weten, moet zo toch naar het postkantoor.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:12:46 #191
190853 RockabeIIa
pi_66963446
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Hahahha Pinq zo wraakzuchtig

wel een beetje eh, bagger, Rocka waarom moet jij dat dan opdweilen?
ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kan
Tis al schoon. Zo zelf maar es onder de douche springen.

Bar, als je houdt van wisselen met regelmaat is het misschien een idee eens bij de action te gaan kijken
pi_66963506
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kan
Tis al schoon. Zo zelf maar es onder de douche springen.

Bar, als je houdt van wisselen met regelmaat is het misschien een idee eens bij de action te gaan kijken

hahahaha inderdaad dat is wel waar
en dan nog fijner als ie het uiteindelijk vergeet en vervolgens je hele huis inloopt ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:16:24 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66963580
bij de action kom ik zeer regelmatig maar wat er nu staat word ik ook niet blij van.

Tuincentra heb ik niet naast de deur, dan zit ik toch al gauw een half uur in de auto
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 maart 2009 @ 11:18:05 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66963634
Xenos misschien? en anders idd tuincentra
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 11:18:20 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66963645
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier Maneki!

Rocka, da's balen joh! Gewoon in je bedje gaan liggen en het hem laten regelen.

Mag ik nog even jullie mening over oorontstekingen. (Ik doe het even hier omdat ik hier alle ouders te pakken heb ipv alleen de dreumes-ouders. )
Blijkbaar loopt het oor op de creche wel, maar zowel bij ons thuis als bij mijn ouders gisteren was er weinig tot niets te merken. En mijn moeder heeft heel wat looporen gezien van mij vroeger.
Nu zeiden ze vanmorgen op de chreche dat ze toch willen dat ik met hem naar de huisarts ga omdat het zo besmettelijk is.
Maar ik vind het zo'n onzin. Hij lijkt geen last te hebben, gisteren heel even 2 keer aan zijn oortje gezeten, maar verder gewoon vrolijk, geen koorts, prima slapen, prima eten en dus nauwelijks prut uit dat oor.
Daar ga ik toch de huisarts toch niet voor bellen? Ik vind het zelf overdreven om hier dan antibiotica voor te willen.
Ik ga vanmiddag maar gewoon zeggen dat ik gebeld heb en dat zij vinden dat we het nog even aan moeten kijken omdat hij geen koorts heeft. En dan ga ik hem morgen zelf wel eens even goed observeren.
Ik was gisteren de hele dag niet thuis dus ik moet het hebben van wat F. en mijn ouders zeiden, maar het lijkt me dat die dat ook wel goed in kunnen schatten.

Zo, nu nog even verder bijlezen. Je mist een hoop als je er een dagje niet bent!
ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.
vind ik wel logisch, tis toch bacteriezooi wat er uit komt en het kind zit aan zijn oor, krijgt die troep aan de handjes, zit vervolgens aan speelgoed, meubilair, waar vervolgens andere kindjes aanzitten.
brrrrr, ik moet er niet aan denken in elk geval
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:21:25 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_66963753
Ah, dus ook elk kind een pleister op zijn mond, want in spuug zit ook bacteriezooi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66963822
wel lekker rustig dan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:24:08 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66963855
eens kijken of ik zaterdag nog bij een tuicentra in de buurt kom.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 11:27:26 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_66963982
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
eens kijken of ik zaterdag nog bij een tuicentra in de buurt kom.
je moet ff naar ranzijn in alkmaar als je daar bent!
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:30:18 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66964102
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.
vind ik wel logisch, tis toch bacteriezooi wat er uit komt en het kind zit aan zijn oor, krijgt die troep aan de handjes, zit vervolgens aan speelgoed, meubilair, waar vervolgens andere kindjes aanzitten.
brrrrr, ik moet er niet aan denken in elk geval
Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb er tot nu toe niets uit zien komen. Dat is steeds alleen op het kdv gebeurd. Dan kunnen zij het evt. toch ook wel zelf afplakken als er weer zooi uit komt lijkt me.
pi_66964119
zoooo bammetje met Cheddar gemaakt
kheb honger zeg!

ik wil ook in de tuin gaan klussen en dat roep ik nou iedere keer maar ondertussen doe ik niets haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66964143
er zitten ook genoeg kindjes in hun neus en daarna aan speelgoed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')