quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:27 schreef Vicky het volgende:
mogguh!
wij kunnen wee ruit het rama kijkenHet plastic is weg.
ik heb nu uitzicht op een groen zeilquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]Stuk beter waarschijnlijk
![]()
Koffie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Heen ging goed, terug was
Verd$#&)$&*)@#$%)!&%#
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nu uitzicht op een groen zeil
O lekker, theequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:komt dat? Je schouder? blegh, toch net te lang dan misschien?
*kopje thee naar Rewimo schuift
tegenwoordig zijn ze doorgedraaid met allesquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:![]()
fotograferen ze de kindjes bij jullie zo?? oh my... wat is er gebeurd met een gewone schoolpasfoto tegen zo'n blauwe wolkjesachtergrond, zittend op de gymkast
Ja he, nu wil Kim die ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook een My Little Pony van maken!
[ afbeelding ]
Die heb ik vanmiddag gekocht bij het Kruidvat. Ik geloof dat ik hem leuker vind dan het kind
.
Het scheelt maar 1 dag inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
dan moet je toch wachten tot het lopen weer over is lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Fuente het volgende:
Ze doen er ook niets aan, maar hier wil de huisarts wel kijken of het trommelvlies weer goed sluit.
AB heeft eigenlijk helemaal geen zin bij oorontsteking.
Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Het scheelt maar 1 dag inderdaadHet is zo jammer dat zetpillen ook niet helpen
uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Rot he? Je kan er zo ontzettend weinig mee doen. Wat nog wel eens wil helpen is neusspray en verdovende druppels voor de oortjes.
Kben blij dat we hier het laatste jaar amper oorontstekingen hebben gehad (behalve ik dan, ik heb de laatste 8 maanden 3 keer een dubbele middenoorontsteking gehad)
Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef moussy het volgende:
[..]
uhm, wij mochten van de KNO-arts absoluut NIETS druppelen bij een open trommelvlies... helaas, want die verdovende druppels zijn wel heel fijn als je oorpijn hebt.
oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was ook wat Bert vroeger hoorde, maar tegenwoordig doen ze dat weer wel.
Ik geloof dat de meningen er nogal over verdeeld zijn. Toen Bert begin vorig jaar door mij nar de KNO gestuurd werd omdat ik nou wel eens wilde weten wat de huidige "regelgeving" is, bleek dat oordruppels wel weer gewoon konden. (Maarja, Bert heeft de beschadiging al, Ruben natuurlijk nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
[..]
oh, hebben wij zeker een KNO-arts van de oude stempel.
die zijn lekker!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef Stout het volgende:
Beterschap Rocka en BE beterschap voor Sasha !
Buit is weer binnen en er staat nu een chocoladecake in de oven. Hoefde alleen maar water bij . Ben benieuwd !
Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef innepin het volgende:
Arme oortjes![]()
Ik wil een huisarts die wél bereikbaar is en niet de helft van het jaar op vakantie is
Ik ben al vanaf kwart over negen aan het bellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ellendig is dat he? Ik ben ook zo blij dat onze praktijk overgenomen wordt.
jeetje dat schiet niet op dan zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf kwart over negen aan het bellen
Onze huisarts zit in een gezondheidscentrum met een aantal andere huisartsen. Op een gegeven moment ben ik alle andere nummers gaan bellen, dan werd er wel opgenomen en kon ik wel een afspraak makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezetquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is hier ook altijd zo'n ellende, afspraken maken kan alleen van 8 tot 10.30 en dan krijg je steeds netwerk bezet
om 11 uur krijg je pas iemand aan de lijn. tis nog makkelijker om langs te gaan bijna
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil de 2e handse, Bert wil de nieuwe
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
WOohooo ik heb iemand aan de lijn gehad!
Ik mag om half 2 terugbellen
Mannenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?![]()
Mannen... Jarige mannen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisterenavond helemaal kapot nadat hij 's middags met mij en Ynske in de speeltuin gespeeld had. Wat heeft dat kereltje een lol gehad
Heerlijk weer en hopelijk ook een aantal leuke foto's
Nee, ik ben aan het werk, en het is een vervangende dokter waarvan ik niet weet waar ie zit, omdat m'n eigen huisarts natuurlijk op vakantie isquote:
Hijzelf hoop ik voor jou, maar ik ben bang dat jij het gaat doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend heeft net de vuilcontainer aan straat gezet en is daarna in de poep gaan staan. En raad es wie er nu gaat dweilen?![]()
Mannen... Jarige mannen
Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Mannen... Jarige mannen
ik moet ook strijken en ik haat het ook!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon schijt aan hebben dat hij jarig is hoor![]()
Ik moet strijken, ik haat strijken en ik moet stofzuigen, onze robot is in de reparatie![]()
Ik moet ook nog inpakken en de was ophangen en boodschappen doen. Ik moet wel veel vandaag. En manlief werkt over. Weet je wat...eerst eens een kopje thee
geen tuincentra in de buurt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:10 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waar je leuke potten en bakken kunt vinden voor buitenplantjes?
gisteren even bij de karwei naar binnen gelopen, maar daar kwam ik niet helemaal mijn smaak tegen.
de boerenbont staat zaterdag op het programma
de gamma heeft op het moment ook niet zoveel staan.
ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Hahahha Pinq zo wraakzuchtig
wel een beetje eh, bagger, Rockawaarom moet jij dat dan opdweilen?
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ehm, mannen vinden dat dat over een uurtje ook nog wel kan
Tis al schoon. Zo zelf maar es onder de douche springen.
Bar, als je houdt van wisselen met regelmaat is het misschien een idee eens bij de action te gaan kijken
ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier Maneki!
Rocka, da's balen joh!Gewoon in je bedje gaan liggen en het hem laten regelen.
Mag ik nog even jullie mening over oorontstekingen. (Ik doe het even hier omdat ik hier alle ouders te pakken heb ipv alleen de dreumes-ouders.)
Blijkbaar loopt het oor op de creche wel, maar zowel bij ons thuis als bij mijn ouders gisteren was er weinig tot niets te merken. En mijn moeder heeft heel wat looporen gezien van mij vroeger.
Nu zeiden ze vanmorgen op de chreche dat ze toch willen dat ik met hem naar de huisarts ga omdat het zo besmettelijk is.
Maar ik vind het zo'n onzin. Hij lijkt geen last te hebben, gisteren heel even 2 keer aan zijn oortje gezeten, maar verder gewoon vrolijk, geen koorts, prima slapen, prima eten en dus nauwelijks prut uit dat oor.
Daar ga ik toch de huisarts toch niet voor bellen? Ik vind het zelf overdreven om hier dan antibiotica voor te willen.
Ik ga vanmiddag maar gewoon zeggen dat ik gebeld heb en dat zij vinden dat we het nog even aan moeten kijken omdat hij geen koorts heeft. En dan ga ik hem morgen zelf wel eens even goed observeren.
Ik was gisteren de hele dag niet thuis dus ik moet het hebben van wat F. en mijn ouders zeiden, maar het lijkt me dat die dat ook wel goed in kunnen schatten.
Zo, nu nog even verder bijlezen. Je mist een hoop als je er een dagje niet bent!
je moet ff naar ranzijn in alkmaar als je daar bent!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
eens kijken of ik zaterdag nog bij een tuicentra in de buurt kom.
Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb er tot nu toe niets uit zien komen. Dat is steeds alleen op het kdv gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moest het oor afplakken als hij naar de creche ging. ivm met hygiene enzo.
vind ik wel logisch, tis toch bacteriezooi wat er uit komt en het kind zit aan zijn oor, krijgt die troep aan de handjes, zit vervolgens aan speelgoed, meubilair, waar vervolgens andere kindjes aanzitten.
brrrrr, ik moet er niet aan denken in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |