Als je even terug lees kan je mijn reactie daarop lezen....quote:
Chris, je faalt een beetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker verstandig als je nog in de groei bent.
Sowieso nergens voor nodig als vrouw zijnde.
Jij bent zelf ooit een tienermeisje geweest? Nee? Ik wel....quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
De enige reden waarom ze geestelijk onvolwassen zijn, is dat ze door de de wereld als kind worden gezien en zo worden behandeld. Zouden ze gezien worden als jonge vrouwen, staan ze zelf heel anders in het leven.
Maar als ik het goed begrijp is iedereen dus op zijn 18e in staat volwassen keuzes te maken?
Ah, een echte hustler dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die fout zit erin gebakken, ik heb de hoop op verbetering al lang opgegeven.
Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Seksuele aantrekkelijkheid betekent dan ook niet gelijk dat je daadwerkelijk seks met dat betreffende persoon gaat hebben.
Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.
Het zijn geen kinderen, het zijn jonge vrouwen.
De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind zietquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
Je zou ze dan als het moet ook tieners of pubers kunnen noemen.
De kinderpoli loopt niet voor niks tot minimaal 16 jaar meestal 18 jaar.
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind ziet.
Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
Je zou ze dan als het moet ook tieners of pubers kunnen noemen.
De kinderpoli loopt niet voor niks tot minimaal 16 jaar meestal 18 jaar.
Dus een meisje van 12 is in staat om een kind te krijgen en goed op te voeden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.
Neuh, niet in de huidige maatschappij. Niet dat ik ooit iets dergelijks heb gezegd of zelfs maar gesuggereerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus een meisje van 12 is in staat om een kind te krijgen en goed op te voeden?
Hoe kom je daarbij? Er wordt hier alleen maar klinisch geredeneerd. Misschien moet je al die emoties even uitzetten, dan kun je zelf ook wel inzien dat de natuur geen boodschap heeft aan moraal, en zich daar eveneens niet door laat sturen.quote:Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Het is geen mening, het is een feitelijke constatering. En wat het met gevoelens te maken heeft ontgaat me al helemaal.quote:Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
Ik beschouw ongesteldheid dan ook niet als criteria.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.
En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
Je snapt het niet. De mens heeft bedacht dat iemand die nog niet volwassen denkt geen kinderen mag krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Technisch gezien is daar niets mis mee: de vrouw is er klaar voor en de man is gewillig. Morele bezwaren zijn er echter wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.
En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
Vertel mij jouw fantasieën.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Lord_Cardigan het volgende:
14 jarige meisjes horen te hockeyen natuurlijk
Iedereen is gek behalve jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |