Dader is opgepakt lees ik netquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat ze die gast binnenkort ergens dood vinden en z´n straf gaat ontlopen...
Dan leeft ie dus nog, jammer. Totaal nutteloze toevoeging voor de samenleving.. gewoon afknallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu.nl meldt dat die flappie in Stuttgart opgepakt is. Die zal wel goed zuur zijn.
failliesementsopruimingquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
De mobiele papierversnipperaar... voor al uw archiefvernieting!
Ah! Ik ruik neveninkomstenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
De mobiele papierversnipperaar... voor al uw archiefvernieting!
Duitse media meldt nog altijd van niet. Ze spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu.nl meldt dat die flappie in Stuttgart opgepakt is. Die zal wel goed zuur zijn.
11 doden, 10 in de school, 1 voorbijganger, 20 gewonden waarvan 2 zeer ernstig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat was een lekkere slachtpartij weer zeg.
Entgegen ersten Meldungen wurde der Tatverdächtige noch nicht festgenommen.quote:
sterker nog, hij heeft iemand ontvoerdquote:bild_aktuellesAmoklauf: Täter ist weiter auf der Flucht. Er hat einen Autofahrer in seiner Gewalt. Er durchbrach die Polizei-Absprerrungen
Laatste berichten:quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Klonk het volgende:
ach, nog even en volgens goeie duitse traditie word de kidnapper voor de tv geinterviewd
Mr. Mart van D.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
Kent iemand een leuke advocaat die even een telefoontje voor mij wil plegen?
G.Spong?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
Kent iemand een leuke advocaat die even een telefoontje voor mij wil plegen?
raar dat er 14 komt te staanquote:128 Teletekst wo 11 mrt
14 doden in en bij Duitse school
` In Zuid-West-Duitsland zijn bij een
schietpartij in een middelbare school
tien doden gevallen.De dader,een 17-
jarige oud-leerling van de school,
schoot daarna nog drie mensen dood,
waarna hij bij een vuurgevecht met de
politie om het leven kwam.
De jongen drong om 9.30 uur in zwart
gevechtstenue de school in Winnenden
binnen.In drie klaslokalen schoot hij
leerlingen en een lerares dood.Buiten
schoot hij een tuinman dood.
Hij dwong een automobilist hem mee te
nemen.Bij een autodealer doodde hij
twee mensen.In de schotenwisseling met
de politie verwondde hij twee agenten.
volgende nieuws weer&verkeer sport
10+3+die knakker zelf = 14quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
16 doden inmiddels![]()
[..]
raar dat er 14 komt te staan16 dus.
quote:
10+3+zelf+2 = 16quote:Bij een autodealer doodde hij
twee mensen
Twee waren dood, maar worden gereanimeer denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
of zouden het er toch 14 zijn?Ik weet het niet meer
Okee, 16.quote:128 Teletekst wo 11 mrt
16 doden in en bij Duitse school
` In Zuid-West-Duitsland zijn bij een
schietpartij in een middelbare school
twaalf doden gevallen.De dader,een 17-
jarige oud-leerling van de school,
schoot daarna nog drie mensen dood,
waarna hij bij een vuurgevecht met de
politie om het leven kwam.
De jongen drong om 9.30 uur in zwart
gevechtstenue de school in Winnenden
binnen.In drie klaslokalen schoot hij
9 leerlingen en 3 leraren dood.Buiten
schoot hij een tuinman dood.
Hij dwong een automobilist hem mee te
nemen.Bij een autodealer doodde hij
twee mensen.In de schotenwisseling met
de politie verwondde hij twee agenten.
Tuinman + 2 bij dealer = 3quote:
Ik zal 't m vragenquote:
Die gaan vast niet zomaar telefoontjes voor mij plegenquote:
Dan doe je toch echt iets niet goed hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nd-op-vliegveld.html
Wanneer ga jij op het station wonen danquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets niet goed hoorEr schijnt trouwens op een ander vliegveld (ik dacht Heathrow, maar dat weet ik niet zeker) een Mexicaan te wonen, al een half jaar of zo. Na ja, ze kunnen hem blijkbaar niet wegsturen, hij veroorzaakt geen overlast, dus ja, boejje
Bezig, bezig.... Nou niet overdrijven hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
ze zijn nu toch bezig in venlo, mischien kunnen ze een kamertje voor fles bouwen
Daar sta je nou om te lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer ga jij op het station wonen dan?
Zet er een bordje naast "klap voor je bakkes, een tevreden reiziger"quote:
Kloptquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je nou om te lachenmaar zo af en toe stoot NS-Poort van stationsgebouwen af, die gewoon aan particulieren verkocht worden. Voor forse bedragen trouwens.
diekquote:
en alles wat nog mot dat duj ik mergequote:
bestaan die danquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet er een bordje naast "klap voor je bakkes, een tevreden reiziger"
Ik las laatst iets over mensen die in station Haarlem wonen... toen dacht ik: "Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je nou om te lachenmaar zo af en toe stoot NS-Poort van stationsgebouwen af, die gewoon aan particulieren verkocht worden. Voor forse bedragen trouwens.
Das Horsters jaquote:
Zit een hippe horeca-gelegenheid inquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Reuver is laatst ook verkocht geloof ik.
Helemaal waarquote:
Probeer Breda eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over mensen die in station Haarlem wonen... toen dacht ik: "Dat wil ik ook!".
ik had dit weekend station zuid en oostquote:
Zou je dan niet de hele tijd last hebben van langsrijdende treinen als je lekker zomers met je ramen open zit?quote:
MPG voor 50 euro op het stationquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had dit weekend station zuid en oost
50 euro als MPG er weer eens op kwam
Dat kan helemaal niet gekkiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou je dan niet de hele tijd last hebben van langsrijdende treinen als je lekker zomers met je ramen open zit?
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?
dan laat je alles witquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef dndiek het volgende:
Ik mag een nieuwe bankpas ontwerpen, maar ik heb echt een creativiteit van 0
Oh zo, waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar de schoen wringt bij het element "Last hebben"
Pak 1 van de 5 plaatjes van je avaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef dndiek het volgende:
Ik mag een nieuwe bankpas ontwerpen, maar ik heb echt een creativiteit van 0
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?
al denk ik dat ze bij breda toch allemaal stoppen, snap persoonlijk niet waarom maar dat is iets anders..quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.
Inclusief gepiep enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.
Appeltjequote:
En ik maar grof geld verdienen als jij weer eens overstapte in Arnhemquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had dit weekend station zuid en oost
50 euro als MPG er weer eens op kwam
gelukkig niet zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
gelukkig zitten er aan mijn appeltjes doorgaans geen bewegende armpjes...
Dat welquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar grof geld verdienen als jij weer eens overstapte in Arnhem.
Misschien woont er wel een wurm inquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
gelukkig zitten er aan mijn appeltjes doorgaans geen bewegende armpjes...
Dat was echt niet tofquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wel
Maar oh wee als jij met je grote flappers door de kalverstraat stampte
Ik eet geen appeltjes met wurmen erinquote:
oi, MPG doe es kappen met die kloontjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Kloonk het volgende:
[..]
Ik eet geen appeltjes met wurmen erin.
[ afbeelding ]
of DaMart een van beidequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
Waarom word ik nou weer valselijk beschuldigd?
Jij bent zooooo 1674 hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Wat zeght U heer Klonck? Zijt gij weer biomedische experimenten aan het uitvoeren?
Jij was dood gekquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Wat zeght U heer Klonck? Zijt gij weer biomedische experimenten aan het uitvoeren?
Heer Flesch, wilt Gij beweeren dat mijn eega een zhieke gheest isch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was dood gekDit KAN niet gezond zijn
Dood zijn is niet gezond neequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was dood gekDit KAN niet gezond zijn
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
Waarom word ik nou weer valselijk beschuldigd?
Zijt gij weer te rellen? Mijn schat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:46 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Flesch, wilt Gij beweeren dat mijn eega een zhieke gheest isch?
Dekking Peez, het regent kloons de laatste tijdquote:
Wat een failkloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Zijt gij weer te rellen? Mijn schat?
Wat doet mijn naam in dat rijtje? Denk je nou serieus dat ik op mijn werk tijd heb om een beetje kloons aan te maken?quote:
Vaak is het de eerste die gaat lopen beschuldigen. Dus wie weet ben jij het wel... MPG en Klonk heb ik al even niet meer gezien hier, namelijk.quote:
Stagiair weggepestquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn naam in dat rijtje? Denk je nou serieus dat ik op mijn werk tijd heb om een beetje kloons aan te maken?
En ja, ik heb wel tijd om te posten... af en toe eventjes.
Dat dus. Ik ben hier alleen als ik even koffiepauze heb tussen het studeren door.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak is het de eerste die gaat lopen beschuldigen. Dus wie weet ben jij het wel... MPG en Klonk heb ik al even niet meer gezien hier, namelijk.
Wat nou weer?quote:
Wel mooie timing dit keerquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben hier alleen als ik even koffiepauze heb tussen het studeren door.
Eerder van een paar trams die hard met elkaar in aanraking zijn gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:
foto's nodig van bordjes? Flash?
stond al wat op NU.nl idd, maar als er iemand ff heen kan lopen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder van een paar trams die hard met elkaar in aanraking zijn gekomen.
quote:112 Teletekst wo 11 mrt
Gewonden bij trambotsing Rotterdam
` In Rotterdam-West zijn 39 mensen
gewond geraakt bij een botsing tussen
twee trams.Tien gewonden moesten voor
behandeling naar het ziekenhuis.Ze
hebben botbreuken en nekklachten.
Tram 23 botste op de Vierambachtstraat
in volle vaart achterop de stilstaande
tram 21.De chauffeur van lijn 23 wordt
verhoord op het politiebureau.
De Mathenesserbrug,waar het ongeluk
gebeurde,is vanwege de ravage voorlopig
afgesloten.
fhaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
helluh
Loop ik net door de stad te wandelen, van het heerlijke weer genietend.. komen er ineens twee meiden uit een steegje rennen die elkaar de haren uit het hoofd probeerde te trekken. pff ga dat ergens anders doen
Tsssquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha![]()
ik wil scheiden anders wordt pien boos
Maar ik wil PeZu voor me zelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
TsssIk wil ook met Pien trouwen anders word ik boos.
quote:
van ll ben ik al gescheidenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
TsssIk wil ook met Pien trouwen anders word ik boos.
Jawel, maar alleen als PeZu het daar mee eens isquote:
hee van jou moest ik eerst scheidenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als PeZu het daar mee eens is
Ik heb tieten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als PeZu het daar mee eens is
Jaquote:
Verleidelijk... Maar ik vind het niet eerlijk t/o PeZuquote:
Dat PeZu maar even gewoon van mij moet scheiden omdat jij dat wilt wel bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
Verleidelijk... Maar ik vind het niet eerlijk t/o PeZu
Nee, dat PeZu moet scheiden is heel eerlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat PeZu maar even gewoon van mij moet scheiden omdat jij dat wilt wel bedoel je?
Eigenlijk moeten we gewoon allebei niet met PeZuquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat PeZu moet scheiden is heel eerlijkMaar het is niet eerlijk dat ik PeZu niet wil delen, en dat PeZu mij dan wel moet delen
i'm hot, you knowquote:
Welquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon allebei niet met PeZu
Jaquote:
Nou ik hoef niet te scheiden hoorquote:
ik las:ik gaquote:
Daagquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet te scheiden hoorHey, trouwen?
![]()
Heul niet, ik trouw niet om te scheidenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daagdalek wil je ineens weer scheiden, ik kijk wel uit
Neuken maar dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet, ik trouw niet om te scheiden
Eerst trouwen hehquote:
Woohoooquote:
Neeheejquote:
Ik ben ook niet op mijn werk geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeheej![]()
Wat ben je weer lekker op tijd thuis joh
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef PeZu het volgende:
ik ben du snu officieel gescheiden?
Plakbandje opquote:
Ja daaromquote:
Allebeiquote:
Dat moet haast wel inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
zou me niks verbazen als er onder de stoeltjes zoveel kauwgum geplakt zit dat je daar die trem mee kan fixen
metal imagequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
zou me niks verbazen als er onder de stoeltjes zoveel kauwgum geplakt zit dat je daar die trem mee kan fixen
netjes gedaanquote:
Wie is wat? Ga je me nu ook nog vertellen dat je niet meer wéét dat je getrouwd bent? Dat was je gewoon even vergeten? Was je dat ook 'even vergeten' toen ik vorig jaar thuis kwam en jou met mijn zus in bed aan trof?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:05 schreef PeZu het volgende:
maar wie is het? serieus anders heb ik straks wel een probleem
ja welkequote:
Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkelquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er hier lopen doorkletsen dit weet nml niemand
ja dan hebben ze sommige details wel goed gegoktquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef cablegunmaster het volgende:
het is of Fha of Pien of MPG of klonk
je bent een kloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkel
Ik kloon nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef cablegunmaster het volgende:
het is of Fha of Pien of MPG of klonk
Wat is een kloon?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
fijn ook de sig van LL nu![]()
[..]
je bent een kloon
Komt door jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
fijn ook de sig van LL nu![]()
[..]
je bent een kloon
ja zij wil dat ik scheid en ze laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt door jezelf![]()
Ik lees ook terug![]()
vooral als pien me de link stuurt![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Maar PeZu, als dit waar is, dan hoeft 't van mij allemaal niet meer
ja als het waar is zie ik hte straks vanzelf welquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkel
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt door jezelf![]()
Ik lees ook terug![]()
vooral als pien me de link stuurt![]()
Duh, tuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap t even allemaal niet meerIs 't nou een kloon?
quote:geregistreerd op: woensdag 11 maart 2009 @ 17:59
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Ik kan hier toch niet posten zonder eerst te registreren????
Oh oooh dudequote:
Heyquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over ja![]()
Neuken?
Je neukt maar met PeZu, die duikt toch met iedereen 't bed in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over ja![]()
Neuken?
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmensquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken?
bij sommige vrouwen werkt het wel zo..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmens
Nou en mensquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mensIedereen neukt hier toch met iedereen, en het liefst tegelijk
Nou die snol van pezu er ook bij
![]()
Welkom in dit bolwerk van overspelige sletten trouwens, pezu-snol![]()
En veel plezier
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmens
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En veel plezier
denk niet dat pezu zelf die kloon isquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloon
Noemde je mij nou snol?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En veel plezier
blijkbaar...quote:
zpimpegimpz of wat dan ook bekt niet zo lekker, vandaarquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloon
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zpimpegimpz of wat dan ook bekt niet zo lekker, vandaar
eerst neukenquote:
waarom?quote:
quote:
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Je kan beter druk maken over wie er straks boos thuis komt
dat doet meestal pijn, ernaast gaan zittenquote:
ik zal me foon zo eens opzoeken, kijken of ik gemiste oproepenhebquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..
verder wil ik hier alleen nog geneuk zien...
ik lach me rot als het echt je vriendin isquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal me foon zo eens opzoeken, kijken of ik gemiste oproepenheb
Oeh mooooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Heerlijk op de fiets door de duinen naar huis gereden. De vogels floten, er hingen lekkere vochtige lentegeuren en aan de horizon kleurde de lucht tussen de wolkensluiers oranje.
ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Je mag op mn zolder komen wonenquote:
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zettenquote:
Ik koester geen wrokquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zetten![]()
tnx lief van je en dat als ex-vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Ben blij dat het beter weer wordt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genieten.
Dan mag je je kamer wel eens opruimenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij dat het beter weer wordt..
Een droge periode...quote:Na het weekend breekt een nagenoeg droge periode aan. De temperatuur daalt naar normale waarden. Overdag gemiddeld een graad of 7 en in de nacht temperaturen rond het vriespunt.
jij maakt hem steeds viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan mag je je kamer wel eens opruimen
Kom jij maar even hier danquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..
verder wil ik hier alleen nog geneuk zien...
Goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
WhateverIk ga even naar de winkel en de rest van de avond voetbal kijken
Fijn is dat, ik ben boven jij gaat naar benedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Hij ligt nu gekneveld onder zijn bedjequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?
Uuw wil zij wet! Den kleine heeft zich naer Uuwen wil te schicken.
quote:
Kut.. vergeet ik toch mn cam uit te zetten...quote:
Ik heb nog macaroni, maar daar heb ik nu geen zin meer inquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, pizzaatje in de oven schuiven maar
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets nietquote:
hij kloondequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets niet
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloonquote:
woont hij samen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Ach, neem dan niet zo'n kut-nick. Dan nog, mensen die zich wat aantrekken van wat internetheldenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloon
[..]
woont hij samen dan?
Ah okay ^^quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
Die kloon met die kutnaam?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
PZ legt dat zelf wel uit neem ik aan. Of hij lacht zich nu de ballen uit zn broek, dat kan ook. Ik geloof het nog steeds niet namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |