Heer Flesch, wilt Gij beweeren dat mijn eega een zhieke gheest isch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was dood gekDit KAN niet gezond zijn
Dood zijn is niet gezond neequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was dood gekDit KAN niet gezond zijn
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
Waarom word ik nou weer valselijk beschuldigd?
Zijt gij weer te rellen? Mijn schat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:46 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Flesch, wilt Gij beweeren dat mijn eega een zhieke gheest isch?
Dekking Peez, het regent kloons de laatste tijdquote:
Wat een failkloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Zijt gij weer te rellen? Mijn schat?
Wat doet mijn naam in dat rijtje? Denk je nou serieus dat ik op mijn werk tijd heb om een beetje kloons aan te maken?quote:
Vaak is het de eerste die gaat lopen beschuldigen. Dus wie weet ben jij het wel... MPG en Klonk heb ik al even niet meer gezien hier, namelijk.quote:
Stagiair weggepestquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn naam in dat rijtje? Denk je nou serieus dat ik op mijn werk tijd heb om een beetje kloons aan te maken?
En ja, ik heb wel tijd om te posten... af en toe eventjes.
Dat dus. Ik ben hier alleen als ik even koffiepauze heb tussen het studeren door.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak is het de eerste die gaat lopen beschuldigen. Dus wie weet ben jij het wel... MPG en Klonk heb ik al even niet meer gezien hier, namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |