Pak 1 van de 5 plaatjes van je avaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef dndiek het volgende:
Ik mag een nieuwe bankpas ontwerpen, maar ik heb echt een creativiteit van 0
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?
al denk ik dat ze bij breda toch allemaal stoppen, snap persoonlijk niet waarom maar dat is iets anders..quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.
Inclusief gepiep enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elk station rijden ze langs. Soms stoppen ze.
Appeltjequote:
En ik maar grof geld verdienen als jij weer eens overstapte in Arnhemquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had dit weekend station zuid en oost
50 euro als MPG er weer eens op kwam
gelukkig niet zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
gelukkig zitten er aan mijn appeltjes doorgaans geen bewegende armpjes...
Dat welquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar grof geld verdienen als jij weer eens overstapte in Arnhem.
Misschien woont er wel een wurm inquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
gelukkig zitten er aan mijn appeltjes doorgaans geen bewegende armpjes...
Dat was echt niet tofquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wel
Maar oh wee als jij met je grote flappers door de kalverstraat stampte
Ik eet geen appeltjes met wurmen erinquote:
oi, MPG doe es kappen met die kloontjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Kloonk het volgende:
[..]
Ik eet geen appeltjes met wurmen erin.
[ afbeelding ]
of DaMart een van beidequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
Waarom word ik nou weer valselijk beschuldigd?
Jij bent zooooo 1674 hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Wat zeght U heer Klonck? Zijt gij weer biomedische experimenten aan het uitvoeren?
Jij was dood gekquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Wat zeght U heer Klonck? Zijt gij weer biomedische experimenten aan het uitvoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |