diekquote:
en alles wat nog mot dat duj ik mergequote:
bestaan die danquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet er een bordje naast "klap voor je bakkes, een tevreden reiziger"
Ik las laatst iets over mensen die in station Haarlem wonen... toen dacht ik: "Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je nou om te lachenmaar zo af en toe stoot NS-Poort van stationsgebouwen af, die gewoon aan particulieren verkocht worden. Voor forse bedragen trouwens.
Das Horsters jaquote:
Zit een hippe horeca-gelegenheid inquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Reuver is laatst ook verkocht geloof ik.
Helemaal waarquote:
Probeer Breda eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over mensen die in station Haarlem wonen... toen dacht ik: "Dat wil ik ook!".
ik had dit weekend station zuid en oostquote:
Zou je dan niet de hele tijd last hebben van langsrijdende treinen als je lekker zomers met je ramen open zit?quote:
MPG voor 50 euro op het stationquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had dit weekend station zuid en oost
50 euro als MPG er weer eens op kwam
Dat kan helemaal niet gekkiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou je dan niet de hele tijd last hebben van langsrijdende treinen als je lekker zomers met je ramen open zit?
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er rijden daar toch treinen?
dan laat je alles witquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef dndiek het volgende:
Ik mag een nieuwe bankpas ontwerpen, maar ik heb echt een creativiteit van 0
Oh zo, waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar de schoen wringt bij het element "Last hebben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |