Niet vermeld, ondanks actief avondje met 66 posts, waarvan 60 voor de schermenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts gisteren, blijkbaar een te groot gedeelte achter de schermen.
*suiker en melk met scheutje koffie geeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Aarti het volgende:
lekker! met melk en suiker!?
Nee. Toen ik om 7:55 in de trein zat die om &:52 had moeten vertrekken, werd omgeroepen dat de trein niet kon rijden omdat er een trein kapot stond verderop op het spoor. En dus moest ik omreizen, en ben dus een uur later op werk dan gepland.quote:
Had je beter de auto kunnen pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Toen ik om 7:55 in de trein zat die om &:52 had moeten vertrekken, werd omgeroepen dat de trein niet kon rijden omdat er een trein kapot stond verderop op het spoor. En dus moest ik omreizen, en ben dus een uur later op werk dan gepland.
Van dat uur heb ik overigens een minuut of 40 staan wachten op treinen... ik zie wel verbeterpunten voor de aansluitingen.
Maar mijn treinkosten krijg ik helemaal vergoed, autokosten nietquote:
Nu moet je een uur langer op werk blijvenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn treinkosten krijg ik helemaal vergoed, autokosten niet.
En ach, op deze manier had ik wat extra schrijftijd onderweg.
OAquote:
Waarom? Treinvertragingen zijn voor rekening van de baas!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu moet je een uur langer op werk blijven.
Als MPG mij negeert, moet jij het maar doen...quote:
OAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Blèèèèèèèèdquote:
BeeeeeeIxquote:
Omdat je anders maar 7 uur uitbetaald krijgt, lutser.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom? Treinvertragingen zijn voor rekening van de baas!
Nee, 8 uur... treinvertraging wordt tot de werktijd gerekendquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef MPG het volgende:
Omdat je anders maar 7 uur uitbetaald krijgt, lutser.
Alsof jij gewerkt hebt in die treinquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, 8 uur... treinvertraging wordt tot de werktijd gerekend.
Ja, aan mijn boekquote:
Maffemutsquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef maffemuts het volgende:
* Maffe verse Koffie en gebak naar binnen schuift voor alle KSC chatters
Alles weer overleefd?quote:
nog wel ff bijkomen en de limburgse lucht weer inademen, maar het is en blijft een avontuurquote:
quote:maffemuts [ Redactie Frontpage ]
Jep... maar zon beetje elke duitse media meldt nu tien... niet alleen Das Bild.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Klonk het volgende:
is dat bevestigd in Stuttgart, hoorde het net in de auto op de radio en de woordvoerder kon nog geen aantallen noemen...
ik vrees dat ze die gast binnenkort ergens dood vinden en z´n straf gaat ontlopen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef Frutsel het volgende:
10 ook in Alabama, tis weer gelijk
[..]
Jep... maar zon beetje elke duitse media meldt nu tien... niet alleen Das Bild.
Ook een dringende oproep aan de mensen in die regio om geen lifters mee te nemen. 'Shooter is still on the run'... in zijn wapenoutfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |