Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkelquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er hier lopen doorkletsen dit weet nml niemand
ja dan hebben ze sommige details wel goed gegoktquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef cablegunmaster het volgende:
het is of Fha of Pien of MPG of klonk
je bent een kloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkel
Ik kloon nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef cablegunmaster het volgende:
het is of Fha of Pien of MPG of klonk
Wat is een kloon?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
fijn ook de sig van LL nu![]()
[..]
je bent een kloon
Komt door jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
fijn ook de sig van LL nu![]()
[..]
je bent een kloon
ja zij wil dat ik scheid en ze laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt door jezelf![]()
Ik lees ook terug![]()
vooral als pien me de link stuurt![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Maar PeZu, als dit waar is, dan hoeft 't van mij allemaal niet meer
ja als het waar is zie ik hte straks vanzelf welquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Hoe ik weet wat je hier doet moet je je nu nog afvragen? Je hebt gewoon het scherm op je pc open laten staan, sukkel
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt door jezelf![]()
Ik lees ook terug![]()
vooral als pien me de link stuurt![]()
Duh, tuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap t even allemaal niet meerIs 't nou een kloon?
quote:geregistreerd op: woensdag 11 maart 2009 @ 17:59
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Ik kan hier toch niet posten zonder eerst te registreren????
Oh oooh dudequote:
Heyquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over ja![]()
Neuken?
Je neukt maar met PeZu, die duikt toch met iedereen 't bed in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciaal de moeite doen om te registreren omwille van wat kletskoek, komt erg geloofwaardig over ja![]()
Neuken?
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmensquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken?
bij sommige vrouwen werkt het wel zo..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmens
Nou en mensquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mensIedereen neukt hier toch met iedereen, en het liefst tegelijk
Nou die snol van pezu er ook bij
![]()
Welkom in dit bolwerk van overspelige sletten trouwens, pezu-snol![]()
En veel plezier
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloonquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet bekend met het fenomeen vrouwmens
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En veel plezier
denk niet dat pezu zelf die kloon isquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloon
Noemde je mij nou snol?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En veel plezier
blijkbaar...quote:
zpimpegimpz of wat dan ook bekt niet zo lekker, vandaarquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen slechte kloon
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zpimpegimpz of wat dan ook bekt niet zo lekker, vandaar
eerst neukenquote:
waarom?quote:
quote:
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef ZDaJGimPZ het volgende:
[..]
Je kan beter druk maken over wie er straks boos thuis komt
dat doet meestal pijn, ernaast gaan zittenquote:
ik zal me foon zo eens opzoeken, kijken of ik gemiste oproepenhebquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..
verder wil ik hier alleen nog geneuk zien...
ik lach me rot als het echt je vriendin isquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal me foon zo eens opzoeken, kijken of ik gemiste oproepenheb
Oeh mooooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Heerlijk op de fiets door de duinen naar huis gereden. De vogels floten, er hingen lekkere vochtige lentegeuren en aan de horizon kleurde de lucht tussen de wolkensluiers oranje.
ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Je mag op mn zolder komen wonenquote:
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zettenquote:
Ik koester geen wrokquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zetten![]()
tnx lief van je en dat als ex-vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Ben blij dat het beter weer wordt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genieten.
Dan mag je je kamer wel eens opruimenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij dat het beter weer wordt..
Een droge periode...quote:Na het weekend breekt een nagenoeg droge periode aan. De temperatuur daalt naar normale waarden. Overdag gemiddeld een graad of 7 en in de nacht temperaturen rond het vriespunt.
jij maakt hem steeds viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan mag je je kamer wel eens opruimen
Kom jij maar even hier danquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..
verder wil ik hier alleen nog geneuk zien...
Goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
WhateverIk ga even naar de winkel en de rest van de avond voetbal kijken
Fijn is dat, ik ben boven jij gaat naar benedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Hij ligt nu gekneveld onder zijn bedjequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?
Uuw wil zij wet! Den kleine heeft zich naer Uuwen wil te schicken.
quote:
Kut.. vergeet ik toch mn cam uit te zetten...quote:
Ik heb nog macaroni, maar daar heb ik nu geen zin meer inquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, pizzaatje in de oven schuiven maar
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets nietquote:
hij kloondequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets niet
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloonquote:
woont hij samen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Ach, neem dan niet zo'n kut-nick. Dan nog, mensen die zich wat aantrekken van wat internetheldenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloon
[..]
woont hij samen dan?
Ah okay ^^quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
Die kloon met die kutnaam?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |