doe jij die banner evenquote:
keelpijnquote:
thee met honingquote:
Volgens mij is de definitieve uitslag ''Nee''.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:29 schreef murp het volgende:
Poll: Olep als ONZ mod?Ja, als extra mod Ja, als vervanging van ... Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Olep zal blauw worden ik zeg het je!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij is de definitieve uitslag ''Nee''.
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Olep zal blauw worden ik zeg het je!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
Wat een kut TT zeg, en wat een kut lapohad m bijna. Nja next time better.
ja de dag dat ze besluiten om alle users blauw te maken en crew zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.
Een leuk doel in je leven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
wat een kut lapohad m bijna. Nja next time better.
Dan ben ik weg hier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.
ik heb ja als extra gestemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, als vervanging van.... Murp
Heb NEE gestemd, daar niet van
Dan wil ik ook wel extraquote:
Te laat nuquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een leuk doel in je leven!
[..]
Dan ben ik weg hier.
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, als vervanging van.... Murp
Heb NEE gestemd, daar niet van
Murp is ook goed, ik plaatste de opmerking alleen omdat hij de poll had geopentquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.
trots?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef appelsjap het volgende:
09. 196 appelsjap
Heb gister 196 baggerposts geplaatst
Ja best wel, en jij?quote:
stoer heyquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef appelsjap het volgende:
09. 196 appelsjap
Heb gister 196 baggerposts geplaatst
ik gok idd op 1 aprilquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter dan paul in de TT
[..]
ja de dag dat ze besluiten om alle users blauw te maken en crew zwart
ik had teminste goede propagandaquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.
tis maar wat je goed noemtquote:
en dat heb je te danken aan appelsjap?quote:
quote:
en wie maakt de Olep WEL mod ui?quote:
boemdik voor ONZ modquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer word ik mod?
Zegt de grootste nutteloze baggeraar (naast paultjuhhh) die op dit forum rondhuppeltquote:
en een hoop andere users ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een leuk doel in je leven!
[..]
Dan ben ik weg hier.
moet daar dan ook een ui voor komen?quote:
klinkt goed van de grootste provocateur van FOK!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt de grootste nutteloze baggeraar (naast paultjuhhh) die op dit forum rondhuppelt
mm, kwestie van smaak denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
moet daar dan ook een ui voor komen?
gister was paul dat nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klinkt goed van de grootste provocateur van FOK!
yup, komt door mn koortsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
gister was paul dat noggedeelde eerste plaats ofzo
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief isquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief is
och, we menen dr niets van, het is maar internetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenof dat altijd leuk is, is weer iets anders.
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
quote:
Behalve als het om paul gaat natuurlijk. Dan zijn we bloedserieus!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och, we menen dr niets van, het is maar internet
weet je zeker dat dat geheel zonder reden is?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:
[..]
lees mijn andere reactie liefjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:
[..]
je wou hem laatst echt voor de trein gooienquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als het om paul gaat natuurlijk. Dan zijn we bloedserieus!
goedemorgen wijffiequote:
er is ergens iets mis gegaan als iedereen opeens denkt dat ik lief benquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je wou hem laatst echt voor de trein gooienje leek me zo liev
Jij denkt ook dat je grappig bent hoor, helaas is het tegendeel waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoet
Jij post alsof je op msn of het Tina forum zit. Als er iemand niets toevoegt ben jij het wel, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoet
Nee, dat zijn gewoon bullshit discussies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
Is het zo zeker dan dat er een nieuwe mod komt? omdat er ineens allemaal discussies over zijn hier.
ik weet iig van nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
Is het zo zeker dan dat er een nieuwe mod komt? omdat er ineens allemaal discussies over zijn hier.
GMTAquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gewoon bullshit discussies.
nee ik weet van mezelf dat ik niet grappig ben. Het scheelt ik zit hier ook niet om grappig te zijn in tegenstelling tot sommige josti'squote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je grappig bent hoor, helaas is het tegendeel waar.
als jij nou eens optieft naar PUBquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef appelsjap het volgende:
Ik stem ook voor Boem-Dikke ONZ mod.
en huppelkut mag naar B&H.![]()
ach ik doe iig niet mijn best om over te komen als een of andere overontwikkelde supernerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij post alsof je op msn of het Tina forum zit. Als er iemand niets toevoegt ben jij het wel, maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik weet van mezelf dat ik niet grappig ben. Het scheelt ik zit hier ook niet om grappig te zijn in tegenstelling tot sommige josti's
[..]
als jij nou eens optieft naar PUB![]()
[..]
ach ik doe iig niet mijn best om over te komen als een of andere overontwikkelde supernerd.
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Krijg jij geen lamme kaken van dat gehap?
de beruchte dagen van de maand weer huh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.
ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de beruchte dagen van de maand weer huh?
* Het_hupt bukt
vliegende objecten te ontwijken denk ikquote:
nog niet neequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vliegende objecten te ontwijken denk ikof is het nog niet zo erg?
Dat merken we idd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit al eens zei: "Vrouwen, je kan beter kippen houden".
problemen meequote:
geen eens een filosoof?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit al eens zei: "Vrouwen, je kan beter kippen houden".
jij hebt daar heus wel al in gestaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef WurM het volgende:
Wanneer komt de dag dat ik in de top100 van dagposters kom?
Neen, ik wil natuurlijk in jouw ogen niet overkomen als een of andere overontwikkelde supernerdquote:
Denk je? Nooit bewustquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij hebt daar heus wel al in gestaan
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnquote:
nee dat gebeurde de dag dat jij weer kwam etteren hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
En jij bent een jaloerse sletquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
te laatquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, ik wil natuurlijk in jouw ogen niet overkomen als een of andere overontwikkelde supernerd
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee dat gebeurde de dag dat jij weer kwam etteren hier
zegt onze geweldige kwaliteitsuserquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
verbitterd? wat weet jij dat ik niet weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouw
Dat denken alle FOK!kersquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet inIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef WurM het volgende:
[..]
En jij bent een jaloerse slet![]()
Huppelmuts
PAULLquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enz
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet in
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oidquote:
wat is OT in een SC?quote:
Oke, thema komt er aan. 2 min.quote:
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etterenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oid
wie is dat en wtf moet ik ermee?quote:
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?quote:
Ja, omdat het dumpert is is het meteenquote:
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
nee nou ben ik daar wel weer op uitgekeken. Dode mannen ook trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
de zelfkennisquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessantquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
En waarom sta jij ineens op je achterste poten als ik iets zeg over het plaatje waar we nu over moeten praten
Ik snap nu waarom jij postbode bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de zelfkennis![]()
[..]
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
is het ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessant
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertzou zijn,
[..]
Ik snap nu waarom jij postbode bent
Ok, game on:quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
en dat afgeleid uit die postquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
geen idee, maar dat vind ik een vies wijfquote:
GS is gewoonquote:
Hoe kun je dit nou vies vinden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, maar dat vind ik een vies wijf
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.
Kijk, jij snapt hetquote:
vrij gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou vies vinden?![]()
[ afbeelding ]
Vooral stoer doen als iemand zijn mening nog aan het typen kan zijn. Dan lijk je heus niet nog meer een kneus dan je al was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GS is gewoonjewait, hij kan geen argumenten geven maar het is wel
want dat is stoer, weet je tochh
Heeft dat íets te maken met de dumpert?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
verlicht me! hoe? mij lukt het niet namelijk.quote:
Oh, en dan vergeet ik dat hele gedoe waardoor ik in eerste instantie een hekel had aan GS: Schrijf toch normaal Nederlands. Dat hele wannabe-Franse gedoe met 'feauteau' en dan als meervoud 'feauteaux', wat in het Frans beide wordt uitgesproken als 'foto'quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
Och, GeenStijl = pure marketingquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft dat íets te maken met de dumpert?
je hebt het overleefdquote:
De manier waarop ze marketen stuit mij tegen de borst. En mooie zin, die dikgedruktequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, GeenStijl = pure marketing
Natuurlijk produceren ze bullshit, maar het slaat wel gigantisch aan. Vergeet niet dat miljoenen laagopgeleide ventjes het helemaal fantastisch vinden. Wat denk je dat er gebeurt als ze het concept gaan aanpassen? Dan verliezen ze leden. Je kunt alleen maar respect hebben voor die gasten. Alles wat ze doen komt in het nieuws, en ze worden er alleen maar groter door. Natuurlijk, ze hebben vage dingen op die website staan, maar FOK kan er in bepaalde opzichten nog veel van leren.
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vind KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
Je zegt zelf al dat de plaatjes en filmpjes op Dumpert ook op genoeg andere sites staan... Ik volg gewoon de FOK! weblog een beetje en ik zie bijna hetzelfde, zonder dat irritante roze kroontjequote:
nouja echt totaal iets anders kan ik nou ook weer niet zeggen. Komen genoeg dingen vanuit geenstijl op te staan en ook de humor is er ongeveer hetzelfde. Geenstijl en Dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.
Vind ik KLB kut?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
jij leert ook nieuwe dingen over jezelf hierquote:
laat ze zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
Het was slechts een paradigmaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
ik leer nog eens wat hier.quote:
De kern van de discussie was ook waarom ik GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat ze zoeken
bij tijden is KLB ook kut, en who cares?
ieder z'n smaak
daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?quote:
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
niet eens?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat weet ik, maar daar ging de discussie in eerste instantie niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
Nee. Ik had gehoopt dat je hem zou vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
zeker, ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.
Als je Geenstijl kut vindt dan hoef je niet perse Dumpert kut te vinden omdat het van hetzelfde bedrijf is. Het zijn twee totaal verschillende concepten onder één dak.
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
ik praat toch met boem-dikkie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
Ik vind Dumpert kut EN ik vind GS kut (en heel toevallig bestaat er nogal een sterke link tussen die 2), vanwege hun manier van marketing en de verneuking van de Nederlandse taal. Duidelijke samenvatting zo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
klaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
kijk, zie je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk, zie je?
je kan wel mooie pics posten
maaruh, doe eens wat anders dan die meid?
Nice...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef murp het volgende:
[..]
lang, alleen heb ik niets zinnigs te melden
Veel plezier in dit lekkere weerquote:
hear ya broquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
Ik ga zometeen eerst ff de "kinderen naar het zwembad brengen"![]()
Schoonmaaksters zijn net bij de WC geweest, niets is voldoenender dan net afgerond werk weer finaal de shit () in te helpen!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef appelsjap het volgende:
Daar ben ik weeeer.![]()
Ik weet dat jullie allemaal heel erg blij zijn dat ik er weer ben.
quote:
GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
Hij vroeg om leuke thema'squote:
maar diegene die dat vroeg, staat hier op blockquote:
Mag dat, als mod?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar diegene die dat vroeg, staat hier op block
ja hoorquote:
Ban! Doodsverwensing!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor
maar ik had zn hoofd toch liever op n ander blok gezien
Nah, je bent te schattig om geband te wordenquote:
ah, dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, je bent te schattig om geband te worden
Is roze een meiden/homo kleur?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
een beetje fagquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is niet per definitie homo maar de meeste mannen die beweren dat roze gewoon kan zien er toch wel een beetje fag uit.
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een beetje fag
klinkt als n beetje zwanger
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
metromanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"quote:
guido'squote:
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
ik heb wel hyves maar heb te weinig vrienden om er mee te pronken dus denk dat ik er ook een hekel aan hebquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
Tevens heb ik een hekel aan Hyves en soortgelijke profielenshit.
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komen
nee juist nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren benquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
Daar drogen ze juist van uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
ik snap hem helemaal, daarom moet je ze ook ff voorbereiden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
Boeien, kun je ze weer toevoegen aan je Hyves, heb je meer vrienden en dus geen pauper-profiel maar een guido/bazen-profiel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren ben
Daar dragen ze idd juist van uit. Doordat het weer verdampt neemt het vocht van je lippen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..![]()
quote:
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef Olep het volgende:
Wat doen al die mongolen hier?
One love, one heartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
oh men, ik ben echt niet jaloers op jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten luisteren naar mensen met een Limburgs accent. Echt, ik voel mijn trommelvliezen gewoon huilen
Heb bijna de neiging om door de systemen heen te schreeuwen > PRAAT NOU GVD ES NORMAAL MAN FRIETpatat()BOERKE!
but it ain't bikini weather yetquote:
helaas nog niet neequote:
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?quote:
uhm halfquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?
quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etteren
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst foto's zien, dan pas kwijlen
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
wie denk je heeft um die naakte tieten pics bezorgd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
Waarom jij wel, en ik niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
Jij hebt Murp op MSN?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplakt
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?quote:
Raar ding hè, zo'n bal met lavaquote:
quote:
ga jij ook wel eens naar de kippekoele (of hoe dat plaswaterding ook mag heten)?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
het was gewoon warm tijdens het werk netquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
Alleen als je Hupt ook hebtquote:
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
dan ben je jaloers dusquote:
quote:
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriendquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzo![]()
mijn topo is ook zo slecht he
ja? wie dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
grote vriend zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriend
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebbenquote:
Stefan (steef noemden we hem altijd)quote:
Een gabber, dan zal H_h hem wel niet kennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stefan (steef noemden we hem altijd)
Kale gast, typische gabber. Moet hem nog ergens op MSN hebben
oe ja heerlijk!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb nou al zin om ergens op een terrasje te zitten.
zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
waarom heb jij een typische gabber in je msn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken of mijn PM skills nog werkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |