One love, one heartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
oh men, ik ben echt niet jaloers op jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten luisteren naar mensen met een Limburgs accent. Echt, ik voel mijn trommelvliezen gewoon huilen
Heb bijna de neiging om door de systemen heen te schreeuwen > PRAAT NOU GVD ES NORMAAL MAN FRIETpatat()BOERKE!
but it ain't bikini weather yetquote:
helaas nog niet neequote:
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?quote:
uhm halfquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?
quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etteren
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst foto's zien, dan pas kwijlen
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
wie denk je heeft um die naakte tieten pics bezorgd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
Waarom jij wel, en ik niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
Jij hebt Murp op MSN?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplakt
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?quote:
Raar ding hè, zo'n bal met lavaquote:
quote:
ga jij ook wel eens naar de kippekoele (of hoe dat plaswaterding ook mag heten)?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
het was gewoon warm tijdens het werk netquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
Alleen als je Hupt ook hebtquote:
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
dan ben je jaloers dusquote:
quote:
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriendquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzo![]()
mijn topo is ook zo slecht he
ja? wie dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
grote vriend zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriend
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebbenquote:
Stefan (steef noemden we hem altijd)quote:
Een gabber, dan zal H_h hem wel niet kennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stefan (steef noemden we hem altijd)
Kale gast, typische gabber. Moet hem nog ergens op MSN hebben
oe ja heerlijk!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb nou al zin om ergens op een terrasje te zitten.
zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
waarom heb jij een typische gabber in je msn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken of mijn PM skills nog werkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |