te laatquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, ik wil natuurlijk in jouw ogen niet overkomen als een of andere overontwikkelde supernerd
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee dat gebeurde de dag dat jij weer kwam etteren hier
zegt onze geweldige kwaliteitsuserquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
Ben ik serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
verbitterd? wat weet jij dat ik niet weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouw
Dat denken alle FOK!kersquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet inIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef WurM het volgende:
[..]
En jij bent een jaloerse slet![]()
Huppelmuts
PAULLquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enz
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet in
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oidquote:
wat is OT in een SC?quote:
Oke, thema komt er aan. 2 min.quote:
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etterenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oid
wie is dat en wtf moet ik ermee?quote:
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?quote:
Ja, omdat het dumpert is is het meteenquote:
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
nee nou ben ik daar wel weer op uitgekeken. Dode mannen ook trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
de zelfkennisquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessantquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
En waarom sta jij ineens op je achterste poten als ik iets zeg over het plaatje waar we nu over moeten praten
Ik snap nu waarom jij postbode bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de zelfkennis![]()
[..]
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
is het ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessant
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertzou zijn,
[..]
Ik snap nu waarom jij postbode bent
Ok, game on:quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
en dat afgeleid uit die postquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
geen idee, maar dat vind ik een vies wijfquote:
GS is gewoonquote:
Hoe kun je dit nou vies vinden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, maar dat vind ik een vies wijf
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.
Kijk, jij snapt hetquote:
vrij gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou vies vinden?![]()
[ afbeelding ]
Vooral stoer doen als iemand zijn mening nog aan het typen kan zijn. Dan lijk je heus niet nog meer een kneus dan je al was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GS is gewoonjewait, hij kan geen argumenten geven maar het is wel
want dat is stoer, weet je tochh
Heeft dat íets te maken met de dumpert?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
verlicht me! hoe? mij lukt het niet namelijk.quote:
Oh, en dan vergeet ik dat hele gedoe waardoor ik in eerste instantie een hekel had aan GS: Schrijf toch normaal Nederlands. Dat hele wannabe-Franse gedoe met 'feauteau' en dan als meervoud 'feauteaux', wat in het Frans beide wordt uitgesproken als 'foto'quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |