nee ik weet van mezelf dat ik niet grappig ben. Het scheelt ik zit hier ook niet om grappig te zijn in tegenstelling tot sommige josti'squote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je grappig bent hoor, helaas is het tegendeel waar.
als jij nou eens optieft naar PUBquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef appelsjap het volgende:
Ik stem ook voor Boem-Dikke ONZ mod.
en huppelkut mag naar B&H.![]()
ach ik doe iig niet mijn best om over te komen als een of andere overontwikkelde supernerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij post alsof je op msn of het Tina forum zit. Als er iemand niets toevoegt ben jij het wel, maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik weet van mezelf dat ik niet grappig ben. Het scheelt ik zit hier ook niet om grappig te zijn in tegenstelling tot sommige josti's
[..]
als jij nou eens optieft naar PUB![]()
[..]
ach ik doe iig niet mijn best om over te komen als een of andere overontwikkelde supernerd.
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Krijg jij geen lamme kaken van dat gehap?
de beruchte dagen van de maand weer huh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.
ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de beruchte dagen van de maand weer huh?
* Het_hupt bukt
vliegende objecten te ontwijken denk ikquote:
nog niet neequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vliegende objecten te ontwijken denk ikof is het nog niet zo erg?
Dat merken we idd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb gewoon een pokkehumeur en dat zal nog wel een X aantal dagen zo blijven ook.
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit al eens zei: "Vrouwen, je kan beter kippen houden".
problemen meequote:
geen eens een filosoof?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit al eens zei: "Vrouwen, je kan beter kippen houden".
jij hebt daar heus wel al in gestaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef WurM het volgende:
Wanneer komt de dag dat ik in de top100 van dagposters kom?
Neen, ik wil natuurlijk in jouw ogen niet overkomen als een of andere overontwikkelde supernerdquote:
Denk je? Nooit bewustquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij hebt daar heus wel al in gestaan
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnquote:
nee dat gebeurde de dag dat jij weer kwam etteren hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
En jij bent een jaloerse sletquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |