gister was paul dat nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klinkt goed van de grootste provocateur van FOK!
yup, komt door mn koortsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
gister was paul dat noggedeelde eerste plaats ofzo
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief isquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief is
och, we menen dr niets van, het is maar internetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenof dat altijd leuk is, is weer iets anders.
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
quote:
Behalve als het om paul gaat natuurlijk. Dan zijn we bloedserieus!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och, we menen dr niets van, het is maar internet
weet je zeker dat dat geheel zonder reden is?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:
[..]
lees mijn andere reactie liefjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:
[..]
je wou hem laatst echt voor de trein gooienquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als het om paul gaat natuurlijk. Dan zijn we bloedserieus!
goedemorgen wijffiequote:
er is ergens iets mis gegaan als iedereen opeens denkt dat ik lief benquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je wou hem laatst echt voor de trein gooienje leek me zo liev
Jij denkt ook dat je grappig bent hoor, helaas is het tegendeel waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoet
Jij post alsof je op msn of het Tina forum zit. Als er iemand niets toevoegt ben jij het wel, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoet
Nee, dat zijn gewoon bullshit discussies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
Is het zo zeker dan dat er een nieuwe mod komt? omdat er ineens allemaal discussies over zijn hier.
ik weet iig van nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
Is het zo zeker dan dat er een nieuwe mod komt? omdat er ineens allemaal discussies over zijn hier.
GMTAquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gewoon bullshit discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |