hear ya broquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
Ik ga zometeen eerst ff de "kinderen naar het zwembad brengen"![]()
Schoonmaaksters zijn net bij de WC geweest, niets is voldoenender dan net afgerond werk weer finaal de shit () in te helpen!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef appelsjap het volgende:
Daar ben ik weeeer.![]()
Ik weet dat jullie allemaal heel erg blij zijn dat ik er weer ben.
quote:
GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
Hij vroeg om leuke thema'squote:
maar diegene die dat vroeg, staat hier op blockquote:
Mag dat, als mod?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar diegene die dat vroeg, staat hier op block
ja hoorquote:
Ban! Doodsverwensing!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor
maar ik had zn hoofd toch liever op n ander blok gezien
Nah, je bent te schattig om geband te wordenquote:
ah, dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, je bent te schattig om geband te worden
Is roze een meiden/homo kleur?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
een beetje fagquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is niet per definitie homo maar de meeste mannen die beweren dat roze gewoon kan zien er toch wel een beetje fag uit.
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een beetje fag
klinkt als n beetje zwanger
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
metromanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"quote:
guido'squote:
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
ik heb wel hyves maar heb te weinig vrienden om er mee te pronken dus denk dat ik er ook een hekel aan hebquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
Tevens heb ik een hekel aan Hyves en soortgelijke profielenshit.
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komen
nee juist nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren benquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
Daar drogen ze juist van uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
ik snap hem helemaal, daarom moet je ze ook ff voorbereiden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
Boeien, kun je ze weer toevoegen aan je Hyves, heb je meer vrienden en dus geen pauper-profiel maar een guido/bazen-profiel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren ben
Daar dragen ze idd juist van uit. Doordat het weer verdampt neemt het vocht van je lippen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..![]()
quote:
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef Olep het volgende:
Wat doen al die mongolen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |