Och, GeenStijl = pure marketingquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft dat íets te maken met de dumpert?
je hebt het overleefdquote:
De manier waarop ze marketen stuit mij tegen de borst. En mooie zin, die dikgedruktequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, GeenStijl = pure marketing
Natuurlijk produceren ze bullshit, maar het slaat wel gigantisch aan. Vergeet niet dat miljoenen laagopgeleide ventjes het helemaal fantastisch vinden. Wat denk je dat er gebeurt als ze het concept gaan aanpassen? Dan verliezen ze leden. Je kunt alleen maar respect hebben voor die gasten. Alles wat ze doen komt in het nieuws, en ze worden er alleen maar groter door. Natuurlijk, ze hebben vage dingen op die website staan, maar FOK kan er in bepaalde opzichten nog veel van leren.
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vind KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
Je zegt zelf al dat de plaatjes en filmpjes op Dumpert ook op genoeg andere sites staan... Ik volg gewoon de FOK! weblog een beetje en ik zie bijna hetzelfde, zonder dat irritante roze kroontjequote:
nouja echt totaal iets anders kan ik nou ook weer niet zeggen. Komen genoeg dingen vanuit geenstijl op te staan en ook de humor is er ongeveer hetzelfde. Geenstijl en Dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.
Vind ik KLB kut?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
jij leert ook nieuwe dingen over jezelf hierquote:
laat ze zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
Het was slechts een paradigmaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
ik leer nog eens wat hier.quote:
De kern van de discussie was ook waarom ik GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat ze zoeken
bij tijden is KLB ook kut, en who cares?
ieder z'n smaak
daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?quote:
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
niet eens?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat weet ik, maar daar ging de discussie in eerste instantie niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
Nee. Ik had gehoopt dat je hem zou vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
zeker, ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.
Als je Geenstijl kut vindt dan hoef je niet perse Dumpert kut te vinden omdat het van hetzelfde bedrijf is. Het zijn twee totaal verschillende concepten onder één dak.
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
ik praat toch met boem-dikkie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
Ik vind Dumpert kut EN ik vind GS kut (en heel toevallig bestaat er nogal een sterke link tussen die 2), vanwege hun manier van marketing en de verneuking van de Nederlandse taal. Duidelijke samenvatting zo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
klaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
kijk, zie je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk, zie je?
je kan wel mooie pics posten
maaruh, doe eens wat anders dan die meid?
Nice...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef murp het volgende:
[..]
lang, alleen heb ik niets zinnigs te melden
Veel plezier in dit lekkere weerquote:
hear ya broquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
Ik ga zometeen eerst ff de "kinderen naar het zwembad brengen"![]()
Schoonmaaksters zijn net bij de WC geweest, niets is voldoenender dan net afgerond werk weer finaal de shit () in te helpen!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef appelsjap het volgende:
Daar ben ik weeeer.![]()
Ik weet dat jullie allemaal heel erg blij zijn dat ik er weer ben.
quote:
GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
Hij vroeg om leuke thema'squote:
maar diegene die dat vroeg, staat hier op blockquote:
Mag dat, als mod?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar diegene die dat vroeg, staat hier op block
ja hoorquote:
Ban! Doodsverwensing!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor
maar ik had zn hoofd toch liever op n ander blok gezien
Nah, je bent te schattig om geband te wordenquote:
ah, dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, je bent te schattig om geband te worden
Is roze een meiden/homo kleur?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Nog leuke thema's waar we over kunnen discussieren?
een beetje fagquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is niet per definitie homo maar de meeste mannen die beweren dat roze gewoon kan zien er toch wel een beetje fag uit.
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een beetje fag
klinkt als n beetje zwanger
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
metromanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die gasten die ongetwijfeld hetero zijn maar er wel bij lopen alsof ze flikker zijn.
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"quote:
guido'squote:
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die ook allemaal Niveau huidproducten gebruiken "want er staat toch For Men"
Mijn vriendin vermoordt me als ik net zo'n gladde huid krijg als zijzelf
ik heb wel hyves maar heb te weinig vrienden om er mee te pronken dus denk dat ik er ook een hekel aan hebquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
Tevens heb ik een hekel aan Hyves en soortgelijke profielenshit.
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
m'n vriendin wil juist dat ik vaseline op mn lippen smeer zodat er geen velletjes komen
nee juist nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wil zij wel n velletje op haar lippen dan?
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren benquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
Daar drogen ze juist van uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De hele dag semi-erotisch langs je lippen likken en je hebt het probleem ook niet...
ik snap hem helemaal, daarom moet je ze ook ff voorbereiden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee juist nietHad het misschien anders moeten omschrijven maar zo noemt ze het. Droge lippen die dan gaan scheuren.
Boeien, kun je ze weer toevoegen aan je Hyves, heb je meer vrienden en dus geen pauper-profiel maar een guido/bazen-profiel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dadelijk denkt een van mijn klasgenoten, die allemaal mannelijk zijn, nog dat ik hem aan het versieren ben
Daar dragen ze idd juist van uit. Doordat het weer verdampt neemt het vocht van je lippen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Idd, ik snap daarom ook niet wat jij hier doet..![]()
quote:
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef Olep het volgende:
Wat doen al die mongolen hier?
One love, one heartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
oh men, ik ben echt niet jaloers op jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten luisteren naar mensen met een Limburgs accent. Echt, ik voel mijn trommelvliezen gewoon huilen
Heb bijna de neiging om door de systemen heen te schreeuwen > PRAAT NOU GVD ES NORMAAL MAN FRIETpatat()BOERKE!
but it ain't bikini weather yetquote:
helaas nog niet neequote:
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?quote:
uhm halfquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij loopt zomers ook in een bikini Huppel?
quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etteren
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst foto's zien, dan pas kwijlen
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
wie denk je heeft um die naakte tieten pics bezorgd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Murp op het idee voor haar UI kwam?
Waarom jij wel, en ik niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, mooie jetsers hoor
Jij hebt Murp op MSN?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou hij had hem eerst zonder tieten en die liet hij zien op msn en toen zeiden mijn vriend en ik tegelijk dat we iets misten en toen typte ik dat naar murp en toen heeft hij er tieten op geplakt
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?quote:
Raar ding hè, zo'n bal met lavaquote:
quote:
ga jij ook wel eens naar de kippekoele (of hoe dat plaswaterding ook mag heten)?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
het was gewoon warm tijdens het werk netquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik woon redelijk dicht bij haar in de buurt?
Alleen als je Hupt ook hebtquote:
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
dan ben je jaloers dusquote:
quote:
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriendquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het is dat hupt mij zei dat hij in de buurt woont anders had ik gerust gedacht dat roden ergens in zeeland lag ofzo![]()
mijn topo is ook zo slecht he
ja? wie dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Roden is voor mij ongeveer de andere kant van Nederland. Ken toevallig wel iemand die er vandaan komt
grote vriend zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe, maar hey, google is je vriend
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebbenquote:
Stefan (steef noemden we hem altijd)quote:
Een gabber, dan zal H_h hem wel niet kennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stefan (steef noemden we hem altijd)
Kale gast, typische gabber. Moet hem nog ergens op MSN hebben
oe ja heerlijk!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb nou al zin om ergens op een terrasje te zitten.
zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
waarom heb jij een typische gabber in je msn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken of mijn PM skills nog werkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ga je ze pmen dat je ze ook op msn wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |