niet eens?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat weet ik, maar daar ging de discussie in eerste instantie niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
Nee. Ik had gehoopt dat je hem zou vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
zeker, ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.
Als je Geenstijl kut vindt dan hoef je niet perse Dumpert kut te vinden omdat het van hetzelfde bedrijf is. Het zijn twee totaal verschillende concepten onder één dak.
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
ik praat toch met boem-dikkie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
Ik vind Dumpert kut EN ik vind GS kut (en heel toevallig bestaat er nogal een sterke link tussen die 2), vanwege hun manier van marketing en de verneuking van de Nederlandse taal. Duidelijke samenvatting zo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepen
klaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
kijk, zie je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Florian_ het volgende:
Ok prima, nu weer fappen op Keeley:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk, zie je?
je kan wel mooie pics posten
maaruh, doe eens wat anders dan die meid?
Nice...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef murp het volgende:
[..]
lang, alleen heb ik niets zinnigs te melden
Veel plezier in dit lekkere weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |