Daar doe ik (onder andere) de administratie voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar doe ik (onder andere) de administratie voor
Tsja, ik kan er niet heen helaas.quote:
Het is 8 uur en ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook hoor.. Je bent niet echt enthousiast??
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:17 schreef Houniet het volgende:
Lekke lekker. Liveset is bijna omhoog geladen.
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.quote:
Ah maar dat bepaal je zelf toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.
quote:
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah maar dat bepaal je zelf toch?
Hoe vaak ik hier ook aandring dat ik eerder wil eten, het gebeurt gewoon niet. Ik zit 2,5 uur met een knorrende maag en ben met een beetje pech over m'n honger heen tegen de tijd dat we gaan eten.. Bovendien wilde ik op tijd naar bed, maar voor 10 uur kan ik dus wel vergeten (zit ik te vol nog van het eten)
Haha kan toch? Had ik eerst ook, maar nu ik zelf kan bepalen hoe laat ik eet vind ik "iets" eerder wel fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijk
Maar ik ga dan ook nooit zo vroeg naar bed. Jouw ritme is helemaal anders natuurlijk
Geniaalquote:
Ik wil ook zo'n katquote:
Dat is toch harstikke goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Net even uitgerekend hoeveel ik van het weekend gelopen heb met hardlopen; 4,2654 km
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kat
Onze poes springt normaal gesproken altijd op de rugleuning van de bank, die zo'n 8 cm van de muur af staat. Normaal gesproken kan ze zich dan omkeren en teruglopen om een "beukie" (bedenksel van mijn zusje; je houdt je hoofd laag om de poes er een keihard kopje tegen aan te laten geven) geven.. Alleen nu stond de bank helemaal tegen de muur aan en kon ze zich niet omkeren
Dus ze stond zo'n beetje te douwen tegen de muur aan en besloot daarna dat ze maar de hele rugleuning achteruit moest lopen om zich om te keren
![]()
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en best veel ook eigenlijk
Thanks trouwens
Waarom film je je voeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Krijgt ze wel gewoon genoeg water?
hehe.. maf beest danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
Aaah wat een lief miauwtjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?
[..]
Waarom film je je voeten?
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwaterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
netjes hoor.. Ik heb ook toen die 5 km in 39 minuten gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenIk denk dat ik zo'n 40 minuten weggeweest ben, maar daarin heb ik ook 5 minuten op een bankje gezeten en twee kleine stukjes (1 minuut per stuk ofzo? In het begin) gelopen
flauwerd
Dat doen die van ons ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwater
In het asiel hebben ze meestal ook katten die binnen kunnen blijven hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind ze lief
Volgens mij wel moeilijk om een binnenkat te vinden?
Kater of poes maakt toch eigenlijk niet uit of zit er veel verschil tussen?
Mooiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vond Stanza wel een stoere meid
[ afbeelding ]
vond ik ook.. Wel 10 jaar oud. Ik weet niet hoe oud een kat gemiddeld wordt?quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vond ik ook.. Wel 10 jaar oud. Ik weet niet hoe oud een kat gemiddeld wordt?
en openingstijden gevonden trouwens
wel overtreding trouwensquote:
Ik ga zaterdag wel even langsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Nou dat weet ik eigenlijk ook nietIk geloof dat een jaar of 16, 17 wel redelijk normaal is voor een leeftijd van een kat. Mijn oma heeft twee katten gehad die daar ruim overheen gingen (de een 20 en de ander 19). Onze oudste kater is 17 geworden, daarna werd hij ziek en hebben we hem helaas in moeten laten slapen..
Wij kregen Nina (poes dus) ook pas toen ze al 11 was ofzo hoor
quote:Gemiddelde leeftijd :
Afhankelijk van de leefomstandigheden kunnen huiskatten die een goede verzorging krijgen best heel oud worden.
De gemiddelde leeftijd is zo'n 18 jaar maar er zijn uitschieters naar zo'n 24 jaar.
Als ik google kom ik dit tegen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel overtreding trouwens
Maar Liverpool is goed, dus onverdiend is het dan weer niet ..
[..]
Ik ga zaterdag wel even langs
en google is my friend
[..]
18 is wel redelijk op oud voor een katquote:Een huiskat wordt gemiddeld 14 jaar. De oudste huiskat volgens het Guinness Book of Records heette 'Creme Puff' en is geboren in Texas in 1967. Creme Puff overleed op 6 augustus 2005 op de gezegende leeftijd van 38 jaar en 3 dagen.
Hmm.. ok. Die site die ik vond was ook een beetje een spreekbeurt-achtige sitequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik google kom ik dit tegen:
[..]
18 is wel redelijk op oud voor een katLaat je weten hoe je het vond bij het asiel en of je een beestje hebt uitgezocht/meegenomen?
eens! Blijkbaar is dan te weinig te manipuleren door de scheidsrechters met die hulpmiddelenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef Bravebart het volgende:
Handig wel zo'n vierde man met een beeldscherm voor zn snufferd, zodat hij de beelden terug kan zien.
Voetbal[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit, die heeft het ook ergens vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. ok. Die site die ik vond was ook een beetje een spreekbeurt-achtige site
En ik zal het zeker laten weten. Het duurt alleen nog even
Mja.. tuurlijk is het ook zielig. Daar ben ik ook zo gevoelig voorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, die heeft het ook ergens vandaanMisschien kun je dat gelijk vragen bij het asiel. Laat je niet afschrikken door de leeftijd van 10 jaar hoor.. Zo'n beestje is wat ouder dan de gemiddelde kat in het asiel en blijft om zijn/haar leeftijd vaak langer zitten dan de rest
Best sneu eigenlijk
Nina was tegelijk met twee andere katten gekomen doordat de baasjes uit elkaar gingen. De twee andere katten waren 4 en 6 geloof ik, die waren zo geplaatst. Alleen nina (11) werd maar niet geplaatst en heeft ongeveer anderhalf jaar in het asiel gezeten
Tsja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens! Blijkbaar is dan te weinig te manipuleren door de scheidsrechters met die hulpmiddelen
Hihi begrijpelijk, ze zijn ook zo liefquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. tuurlijk is het ook zielig. Daar ben ik ook zo gevoelig voor
Ik ben bang dat ik ze allemaal wel mee naar huis wil nemen als ik zie hoe zielig het is
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Niet dat t mij wat kan schelen. Gun t Liverpool meer
NP: Houniet - ESHAMquote:
nog even vanaf de bar bij de tennisquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi begrijpelijk, ze zijn ook zo lief
Probeer eerst maar een beestje, als je geen huisdieren hebt nu is dat al wennen genoeg
Begrijp ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo gevoelig voor onrecht tegen dieren, maar heb thuis wel altijd een hond gehad..
quote:
I knowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Houniet het volgende:
[..].
Eerlijk vertellen wat je er van vind. Liefst in het House topic. Stage SC ben ik niet meer morgen. Wegens drukte en de niet bij te houden snelheid dan.
Die is wel lekker hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowIk zal hem eens een paar keer draaien en dan met commentaar komen
Fijn openingsnummer iig
quote:
PM.quote:
Sommige platen emmeren misschien iets te lang doorquote:
Tsja, ik heet nou eenmaal geen Laidback Luke ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sommige platen emmeren misschien iets te lang doorMaar dat is mijn persoonlijke lekker-snel-inmixen-smaak
Prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
Houniet, ik download hem morgen wel ffHier gaat het niet echt snel met 1,5 mbit
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, ik heet nou eenmaal geen Laidback Luke ofzo.
DOEI!quote:
Ohquote:
quote:
Ik ben de hele dag vrij, maar ik moet nog veel maken voor donderdag. Vroeg opstaan dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb morgen pas om kwart voor 11 college, buh
Mmh, dat zuigt ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag vrij, maar ik moet nog veel maken voor donderdag. Vroeg opstaan dus.
Ja voor mij ook wel beetjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kan je eens uitslapen bart
Is voor mij al lang geleden.
Maar nu dus echt weg he
Ja hé. Dat was echt ruk man.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dat zuigt ookMix klinkt fijn trouwens
Stuk beter dan de WTF II qua mixwerk
Hahaquote:
Nee, meer ervaringquote:
Nog geen zinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb jij weer nachtdienst Dean? Of nog geen zin om te gaan slapen?
Hahaquote:
Jep, oefenen oefenen oefenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJa, kwestie van doen vooral he
quote:
Komt wel goed schatjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Houniet het volgende:
Jep, oefenen oefenen oefenen.
Hij is gewildquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar zijn we mee bezig
Die download duurt teringlang
dat is het denk ik. Router staat helemaal aan de andere kant van het huis en op wireless..quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is gewild.
Maar het kan ook aan je verbinding liggen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:57 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 10 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 218 Houniet
06. 206 Daph_
08. 198 Psychonikeo
13. 170 Bravebart
33. 114 Piles
66. 078 motorbloempje
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Aantal postsquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:19 schreef Daph_ het volgende:
Heb je het nu over mijn begroeting of over het aantal posts van gisteren?
Ja ik ben eens een keer niet over de 300 posts heen gegaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Aantal posts
Maar je begroeting ook wel hoor
Ben trots op jequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik ben eens een keer niet over de 300 posts heen gegaanGoed he
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben aan het werk vandaag, dus is uitbetaling per uur
Yayquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben trots op je![]()
[..]
![]()
Ik heb het eigenlijk ook druk, maar duurt even voor ik op gang ben
Bij mij komt het meestal 's middags pasquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
Duurt bij mij ook even, en nu kom ik alweer niet uit een boeking..Schiet lekker op dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaaaiquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk zeg, dat MBO![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
GoeiemorgenBlijkbaar is het nodig om het MBO-volk beetje manieren bij te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat zijn is fout. Op zich is het kinderachtig van de leraar, maarja.. jij ben te laat.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
En wat nou als ik een goed excuus heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om het MBO-volk beetje manieren bij te brengen
Te laat zijn is fout. Op zich is het kinderachtig van de leraar, maarja.. jij ben te laat.
Ja, ga zo beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
PilesMoet je niet serieus druk zijn met je stage?
![]()
Opstartproblemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga zo beginnenDuurt even 's ochtends hier
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Gelukkigquote:
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:12 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefMijn piek ligt ergens rond 2-3 uur
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zeker![]()
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij komt het meestal 's middags pas![]()
Maar heb je zulke ingewikkelde boekingen dan?
Heb ik 'm geblockt dan hier ofzo?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezocht
Echt stage-klusje dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenAlleen hebben we/ze hier allemaal andere rekeningnummers gegeven en daar kom ik dus niet uit aangezien ik alles moet uitzoeken
Dat is het nadeel op het MBO.. Iedereen vindt dat hij een goed excuus heeft.. Er zullen altijd eerlijke mensen zijn die hierdoor niet meer geloofd worden. Tja, de goede lijden onder de slechten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat nou als ik een goed excuus heb?
Ik snapte 'm al jaquote:
En de dag werd nog iets zonnigerquote:
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel op het MBO.. Iedereen vindt dat hij een goed excuus heeft.. Er zullen altijd eerlijke mensen zijn die hierdoor niet meer geloofd worden. Tja, de goede lijden onder de slechten..
Ik weet even niet of dat speciaal zo positief is danquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snapte 'm al jaMaar je zit wel in een speciale positie, want je bent de enige zo'n beetje die ik niet op msn heb
![]()
Een hond van een drol? In je broek? Bah!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangen
Die wel heel onorigineel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangen
Beetje slaperig nogquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een hond van een drol? In je broek? Bah!
Sorryquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik weet even niet of dat speciaal zo positief is dan
Ja, het is al goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Het is niet bewust, dat scheelt mss
Dat kan toch helemaal niet als je niet naast haar lag stommerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar lag vanochtend ook wel errug lekker
De gedachte alleen was al genoegquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet als je niet naast haar lag stommerd
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
kutmetro's trouwens.. stapte vanochtend in en toen was het licht niet aan. Krijg je 2 haltes verder te horen in het plat Rotterdams dat er storing is en iedereen bij de volgende halte moet uitstappen om een volgende metro te nemen
Dus dan is het natuurlijk stervensdruk. Ga je op tijd weg en kom je toch weer laat op je werk en gaan de mensen je smsen of je verdwaald bent enzo
Ah dat probleem heb ik wel vaker. Maar ik hoef ook niet super vroeg op te staan.. Kwart voor achtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar lag vanochtend ook wel errug lekker
quote:
Ik ook maar kwart over 7 hoor, maar zit nog beetje in studenten-ritmequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah dat probleem heb ik wel vaker. Maar ik hoef ook niet super vroeg op te staan.. Kwart voor acht
*rilt*quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste glas cola op, dus word weer een beetje scherp![]()
Nu al aan de colaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste glas cola op, dus word weer een beetje scherp![]()
Moet je Daph-cola drinkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van prik in de morgen
Hmm ik hou het bij koffiequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Piles het volgende:
Moet je Daph-cola drinken![]()
![]()
Nee, maar kan het me voorstellen hoor, maar je went er aan
Ja hoor, met jou ook?quote:
aai.gif'quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Ben al bijna een uur bezig met één stomme kloteboekingDat maakt me wel lichtelijk chagrijnig ondertussen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:58 schreef Milou__ het volgende:
Ik wil vandaag weer 1 verslag afkrijgen!
Gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef Milou__ het volgende:
Oh nouwja, ik lust toch de meeste koekjes wel![]()
Gaat wel lukken toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:58 schreef Milou__ het volgende:
Ik wil vandaag weer 1 verslag afkrijgen!
Gezelligquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef Piles het volgende:
Gelukkig![]()
Kom je maar eens een kopjen koffie drinken
Ja, dit is een zelfreflectie verslag..quote:
Moeilijk als je perfect bent of toch verbeterpunten te vinden. Ik ken het probleemquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, dit is een zelfreflectie verslag..
Ben bezig met mijn verbeterpunten.. maar ik weet geen verbeterpunten
Kan er moeilijk neer zetten dat ik minder moet Fok!kenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moeilijk als je perfect bent of toch verbeterpunten te vinden. Ik ken het probleem
Dat is een deel van je perfectiequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan er moeilijk neer zetten dat ik minder moet Fok!ken
volgende lesquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgende les? of mocht je weer naar binnen
Dat is wel heel algemeenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog wat algemene verbeterpunten?
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog wat algemene verbeterpunten?
heu Nicoquote:
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken maken
die waren altijd standaard bij mij
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken maken
die waren altijd standaard bij mij
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik lul er wel een verhaal omheen.
Maar ik weet echt niks
Die heeft RSI, dus mag niet te veel achter pc zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat is PB stil de laatste tijd.. Is die beetje ziek ofzo..?
Volgens mij heeft hij RSI, en moet minder computeren..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat is PB stil de laatste tijd.. Is die beetje ziek ofzo..?
Milouquote:
Boeking is geluktquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Ben al bijna een uur bezig met één stomme kloteboekingDat maakt me wel lichtelijk chagrijnig ondertussen
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aai.gif'
Met mij is het ook goed. En ik wil je minder chagrijnig maken, maar denk niet dat ik dat zomaar kan
Whehequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vannacht om half 3 wakker en dacht: fuuuuuuuck ik heb mn college gemist![]()
Maar vervolgens dacht ik: mmh, ik had mn wekker toch gezetEn het is nog donker buiten
Dus ik op mn horloge kijken, nee toch echt half 3
Ik mn pc klok checken, die gaf ook half 3 aan
Ik de gordijnen open, het was toch nog wel heel donker
Toen snapte ik er niks meer van en ben ik weer gaan slapen
En dat wil dan werken in de ICT. Nou, dan kan je beter vuilnisman wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij RSI, en moet minder computeren..
Ik heb soms heel rare slaapdronken buien 's nachtsquote:
klinkt 100%quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Ik werd vannacht om half 3 wakker en dacht: fuuuuuuuck ik heb mn college gemist![]()
Maar vervolgens dacht ik: mmh, ik had mn wekker toch gezetEn het is nog donker buiten
Dus ik op mn horloge kijken, nee toch echt half 3
Ik mn pc klok checken, die gaf ook half 3 aan
Ik de gordijnen open, het was toch nog wel heel donker
Toen snapte ik er niks meer van en ben ik weer gaan slapen
Of zich laten mastruberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
En dat wil dan werken in de ICT. Nou, dan kan je beter vuilnisman worden
Hij moet minder masturberen. Dát zal het zijn..
Gezelligheid klinkt beterquote:
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?quote:
quote:
Ah zolang je er plezier in hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij moet ik minder spacende dingen slikken
Dat sowiesoquote:
Ja, die ken ik welquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?
je probeert het op te houden jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En weg is het beeld van dat schattige, brave meisje![]()
Niet dat dat beeld er ooit was, maar toch
40 toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk in het theater he,quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
En weg is het beeld van dat schattige, brave meisje![]()
Niet dat dat beeld er ooit was, maar toch
Ik wilde lachen, maar dat lijkt me niet bevorderlijkquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Werk in het theater he,![]()
Niets is wat het lijkt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
Lekker Bart![]()
Heb het op maandag ook een keer gehad met werk. Dan begin ik om 10 uur ipv 8 uur, toen helemaal in de war omdat ik dacht dat ik op moest staan
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Werk in het theater he,![]()
Niets is wat het lijkt
Jij wint het ruimquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gaan douchen, aankleden, eten en wilde toen naar college gaan, was het pas half 5
Door te zeggen dat mijn hart weer opwarmde toen ik je vanochtend online zag en dat het leek of de zon vanaf toen net iets warmer was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel maar eigenlijk wilde ik wel weten hoe je me zou opvrolijken.
Ja goede morgen:) en ja soms lijkt het net of ik een leven heb gevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar het valt wel mee hoor![]()
[..]
Zo zo![]()
goedemorgen trouwens
Ik heb zoiets ook een keer gehadquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gaan douchen, aankleden, eten en wilde toen naar college gaan, was het pas half 5
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Door te zeggen dat mijn hart weer opwarmde toen ik je vanochtend online zag en dat het leek of de zon vanaf toen net iets warmer was.
Maar ik had gehoopt dat een dansje ook goed was of moet je ik je dan eerst mee uit vragen?
I'll let you knowquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Piles het volgende:
Hey Daph, als je m'n schoenen met stalen neus wil lenen moet je het maar zeggen hè
eerder slijmbalquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Zoiets doet trouwens wel wonderen voor je humeur..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
40 toch?Ook goed, maar hij is 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Piles het volgende:
Hey Daph, als je m'n schoenen met stalen neus wil lenen moet je het maar zeggen hè
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Mjah. Ik heb het ook maar laten gaan ,het is maar voor de dochter van de baasquote:
quote:
Goed opgelostquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb het ook maar laten gaan ,het is maar voor de dochter van de baas
Stomme filmpje wilde niet starten in PowerPoint...Maarja, hij deed het wel gewoon in mediaplayer. Nu gewoon het filmpje op de stick gegooid klaar. Basta.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vreselijk koosnaampjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor jou heb ik dat over poepescheetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |