Dat is wel heel algemeenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog wat algemene verbeterpunten?
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog wat algemene verbeterpunten?
heu Nicoquote:
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken maken
die waren altijd standaard bij mij
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter plannen, geen persoonlijke deadlines overschrijden, betere afspraken maken
die waren altijd standaard bij mij
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik lul er wel een verhaal omheen.
Maar ik weet echt niks
Die heeft RSI, dus mag niet te veel achter pc zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat is PB stil de laatste tijd.. Is die beetje ziek ofzo..?
Volgens mij heeft hij RSI, en moet minder computeren..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
Wat is PB stil de laatste tijd.. Is die beetje ziek ofzo..?
Milouquote:
Boeking is geluktquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Ben al bijna een uur bezig met één stomme kloteboekingDat maakt me wel lichtelijk chagrijnig ondertussen
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aai.gif'
Met mij is het ook goed. En ik wil je minder chagrijnig maken, maar denk niet dat ik dat zomaar kan
Whehequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd vannacht om half 3 wakker en dacht: fuuuuuuuck ik heb mn college gemist![]()
Maar vervolgens dacht ik: mmh, ik had mn wekker toch gezetEn het is nog donker buiten
Dus ik op mn horloge kijken, nee toch echt half 3
Ik mn pc klok checken, die gaf ook half 3 aan
Ik de gordijnen open, het was toch nog wel heel donker
Toen snapte ik er niks meer van en ben ik weer gaan slapen
En dat wil dan werken in de ICT. Nou, dan kan je beter vuilnisman wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij RSI, en moet minder computeren..
Ik heb soms heel rare slaapdronken buien 's nachtsquote:
klinkt 100%quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Ik werd vannacht om half 3 wakker en dacht: fuuuuuuuck ik heb mn college gemist![]()
Maar vervolgens dacht ik: mmh, ik had mn wekker toch gezetEn het is nog donker buiten
Dus ik op mn horloge kijken, nee toch echt half 3
Ik mn pc klok checken, die gaf ook half 3 aan
Ik de gordijnen open, het was toch nog wel heel donker
Toen snapte ik er niks meer van en ben ik weer gaan slapen
Of zich laten mastruberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
En dat wil dan werken in de ICT. Nou, dan kan je beter vuilnisman worden
Hij moet minder masturberen. Dát zal het zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |