Ja goede morgen:) en ja soms lijkt het net of ik een leven heb gevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar het valt wel mee hoor![]()
[..]
Zo zo![]()
goedemorgen trouwens
Ik heb zoiets ook een keer gehadquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gaan douchen, aankleden, eten en wilde toen naar college gaan, was het pas half 5
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Door te zeggen dat mijn hart weer opwarmde toen ik je vanochtend online zag en dat het leek of de zon vanaf toen net iets warmer was.
Maar ik had gehoopt dat een dansje ook goed was of moet je ik je dan eerst mee uit vragen?
I'll let you knowquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Piles het volgende:
Hey Daph, als je m'n schoenen met stalen neus wil lenen moet je het maar zeggen hè
eerder slijmbalquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Zoiets doet trouwens wel wonderen voor je humeur..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
40 toch?Ook goed, maar hij is 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Piles het volgende:
Hey Daph, als je m'n schoenen met stalen neus wil lenen moet je het maar zeggen hè
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]charmeur
Mjah. Ik heb het ook maar laten gaan ,het is maar voor de dochter van de baasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed opgelostquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb het ook maar laten gaan ,het is maar voor de dochter van de baas
Stomme filmpje wilde niet starten in PowerPoint...Maarja, hij deed het wel gewoon in mediaplayer. Nu gewoon het filmpje op de stick gegooid klaar. Basta.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vreselijk koosnaampjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor jou heb ik dat over poepescheetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |