Gezelligheid klinkt beterquote:
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?quote:
quote:
Ah zolang je er plezier in hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij moet ik minder spacende dingen slikken
Dat sowiesoquote:
Ja, die ken ik welquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?
je probeert het op te houden jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En weg is het beeld van dat schattige, brave meisje![]()
Niet dat dat beeld er ooit was, maar toch
40 toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zegt de film "30 year old virgin" je iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk in het theater he,quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
En weg is het beeld van dat schattige, brave meisje![]()
Niet dat dat beeld er ooit was, maar toch
Ik wilde lachen, maar dat lijkt me niet bevorderlijkquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Werk in het theater he,![]()
Niets is wat het lijkt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
Lekker Bart![]()
Heb het op maandag ook een keer gehad met werk. Dan begin ik om 10 uur ipv 8 uur, toen helemaal in de war omdat ik dacht dat ik op moest staan
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Werk in het theater he,![]()
Niets is wat het lijkt
Jij wint het ruimquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gaan douchen, aankleden, eten en wilde toen naar college gaan, was het pas half 5
Door te zeggen dat mijn hart weer opwarmde toen ik je vanochtend online zag en dat het leek of de zon vanaf toen net iets warmer was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel maar eigenlijk wilde ik wel weten hoe je me zou opvrolijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |