Daar doe ik (onder andere) de administratie voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar doe ik (onder andere) de administratie voor
Tsja, ik kan er niet heen helaas.quote:
Het is 8 uur en ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook hoor.. Je bent niet echt enthousiast??
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:17 schreef Houniet het volgende:
Lekke lekker. Liveset is bijna omhoog geladen.
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.quote:
Ah maar dat bepaal je zelf toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.
quote:
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah maar dat bepaal je zelf toch?
Hoe vaak ik hier ook aandring dat ik eerder wil eten, het gebeurt gewoon niet. Ik zit 2,5 uur met een knorrende maag en ben met een beetje pech over m'n honger heen tegen de tijd dat we gaan eten.. Bovendien wilde ik op tijd naar bed, maar voor 10 uur kan ik dus wel vergeten (zit ik te vol nog van het eten)
Haha kan toch? Had ik eerst ook, maar nu ik zelf kan bepalen hoe laat ik eet vind ik "iets" eerder wel fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijk
Maar ik ga dan ook nooit zo vroeg naar bed. Jouw ritme is helemaal anders natuurlijk
Geniaalquote:
Ik wil ook zo'n katquote:
Dat is toch harstikke goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Net even uitgerekend hoeveel ik van het weekend gelopen heb met hardlopen; 4,2654 km
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kat
Onze poes springt normaal gesproken altijd op de rugleuning van de bank, die zo'n 8 cm van de muur af staat. Normaal gesproken kan ze zich dan omkeren en teruglopen om een "beukie" (bedenksel van mijn zusje; je houdt je hoofd laag om de poes er een keihard kopje tegen aan te laten geven) geven.. Alleen nu stond de bank helemaal tegen de muur aan en kon ze zich niet omkeren
Dus ze stond zo'n beetje te douwen tegen de muur aan en besloot daarna dat ze maar de hele rugleuning achteruit moest lopen om zich om te keren
![]()
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en best veel ook eigenlijk
Thanks trouwens
Waarom film je je voeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Krijgt ze wel gewoon genoeg water?
hehe.. maf beest danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
Aaah wat een lief miauwtjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?
[..]
Waarom film je je voeten?
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwaterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
netjes hoor.. Ik heb ook toen die 5 km in 39 minuten gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenIk denk dat ik zo'n 40 minuten weggeweest ben, maar daarin heb ik ook 5 minuten op een bankje gezeten en twee kleine stukjes (1 minuut per stuk ofzo? In het begin) gelopen
flauwerd
Dat doen die van ons ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |