Daar doe ik (onder andere) de administratie voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar doe ik (onder andere) de administratie voor
Tsja, ik kan er niet heen helaas.quote:
Het is 8 uur en ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook hoor.. Je bent niet echt enthousiast??
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:17 schreef Houniet het volgende:
Lekke lekker. Liveset is bijna omhoog geladen.
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.quote:
Ah maar dat bepaal je zelf toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah ok.. vroeger thuis at ik ook om 5 uur / half 6, maar tegenwoordig eet ik een stuk later. Rond 7 of 8 uur.
quote:
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah maar dat bepaal je zelf toch?
Hoe vaak ik hier ook aandring dat ik eerder wil eten, het gebeurt gewoon niet. Ik zit 2,5 uur met een knorrende maag en ben met een beetje pech over m'n honger heen tegen de tijd dat we gaan eten.. Bovendien wilde ik op tijd naar bed, maar voor 10 uur kan ik dus wel vergeten (zit ik te vol nog van het eten)
Haha kan toch? Had ik eerst ook, maar nu ik zelf kan bepalen hoe laat ik eet vind ik "iets" eerder wel fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Maar ik eet inderdaad gewoon graag laat eigenlijk
Maar ik ga dan ook nooit zo vroeg naar bed. Jouw ritme is helemaal anders natuurlijk
Geniaalquote:
Ik wil ook zo'n katquote:
Dat is toch harstikke goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Net even uitgerekend hoeveel ik van het weekend gelopen heb met hardlopen; 4,2654 km
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kat
Onze poes springt normaal gesproken altijd op de rugleuning van de bank, die zo'n 8 cm van de muur af staat. Normaal gesproken kan ze zich dan omkeren en teruglopen om een "beukie" (bedenksel van mijn zusje; je houdt je hoofd laag om de poes er een keihard kopje tegen aan te laten geven) geven.. Alleen nu stond de bank helemaal tegen de muur aan en kon ze zich niet omkeren
Dus ze stond zo'n beetje te douwen tegen de muur aan en besloot daarna dat ze maar de hele rugleuning achteruit moest lopen om zich om te keren
![]()
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en best veel ook eigenlijk
Thanks trouwens
Waarom film je je voeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Krijgt ze wel gewoon genoeg water?
hehe.. maf beest danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
Aaah wat een lief miauwtjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is geweldig op het eindIk had aan het begin trouwens niet door dat ik al opnam voor het geval jullie je afvragen waarom ik m'n voeten film
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. en hoe lang had je daar over gedaan als ik vragen mag?
[..]
Waarom film je je voeten?
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwaterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit doet ze ook gewoon als dr waterbakje vol zit
netjes hoor.. Ik heb ook toen die 5 km in 39 minuten gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ik heb de tijd eigenlijk niet bijgehoudenIk denk dat ik zo'n 40 minuten weggeweest ben, maar daarin heb ik ook 5 minuten op een bankje gezeten en twee kleine stukjes (1 minuut per stuk ofzo? In het begin) gelopen
flauwerd
Dat doen die van ons ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Katten doen altijd raar wat drinkwater betreft. Wij geven amper water meer volgens mij, ze drinken toch alleen maar smerig regenwater
In het asiel hebben ze meestal ook katten die binnen kunnen blijven hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind ze lief
Volgens mij wel moeilijk om een binnenkat te vinden?
Kater of poes maakt toch eigenlijk niet uit of zit er veel verschil tussen?
Mooiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vond Stanza wel een stoere meid
[ afbeelding ]
vond ik ook.. Wel 10 jaar oud. Ik weet niet hoe oud een kat gemiddeld wordt?quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vond ik ook.. Wel 10 jaar oud. Ik weet niet hoe oud een kat gemiddeld wordt?
en openingstijden gevonden trouwens
wel overtreding trouwensquote:
Ik ga zaterdag wel even langsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Nou dat weet ik eigenlijk ook nietIk geloof dat een jaar of 16, 17 wel redelijk normaal is voor een leeftijd van een kat. Mijn oma heeft twee katten gehad die daar ruim overheen gingen (de een 20 en de ander 19). Onze oudste kater is 17 geworden, daarna werd hij ziek en hebben we hem helaas in moeten laten slapen..
Wij kregen Nina (poes dus) ook pas toen ze al 11 was ofzo hoor
quote:Gemiddelde leeftijd :
Afhankelijk van de leefomstandigheden kunnen huiskatten die een goede verzorging krijgen best heel oud worden.
De gemiddelde leeftijd is zo'n 18 jaar maar er zijn uitschieters naar zo'n 24 jaar.
Als ik google kom ik dit tegen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel overtreding trouwens
Maar Liverpool is goed, dus onverdiend is het dan weer niet ..
[..]
Ik ga zaterdag wel even langs
en google is my friend
[..]
18 is wel redelijk op oud voor een katquote:Een huiskat wordt gemiddeld 14 jaar. De oudste huiskat volgens het Guinness Book of Records heette 'Creme Puff' en is geboren in Texas in 1967. Creme Puff overleed op 6 augustus 2005 op de gezegende leeftijd van 38 jaar en 3 dagen.
Hmm.. ok. Die site die ik vond was ook een beetje een spreekbeurt-achtige sitequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik google kom ik dit tegen:
[..]
18 is wel redelijk op oud voor een katLaat je weten hoe je het vond bij het asiel en of je een beestje hebt uitgezocht/meegenomen?
eens! Blijkbaar is dan te weinig te manipuleren door de scheidsrechters met die hulpmiddelenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef Bravebart het volgende:
Handig wel zo'n vierde man met een beeldscherm voor zn snufferd, zodat hij de beelden terug kan zien.
Voetbal[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit, die heeft het ook ergens vandaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. ok. Die site die ik vond was ook een beetje een spreekbeurt-achtige site
En ik zal het zeker laten weten. Het duurt alleen nog even
Mja.. tuurlijk is het ook zielig. Daar ben ik ook zo gevoelig voorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, die heeft het ook ergens vandaanMisschien kun je dat gelijk vragen bij het asiel. Laat je niet afschrikken door de leeftijd van 10 jaar hoor.. Zo'n beestje is wat ouder dan de gemiddelde kat in het asiel en blijft om zijn/haar leeftijd vaak langer zitten dan de rest
Best sneu eigenlijk
Nina was tegelijk met twee andere katten gekomen doordat de baasjes uit elkaar gingen. De twee andere katten waren 4 en 6 geloof ik, die waren zo geplaatst. Alleen nina (11) werd maar niet geplaatst en heeft ongeveer anderhalf jaar in het asiel gezeten
Tsja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens! Blijkbaar is dan te weinig te manipuleren door de scheidsrechters met die hulpmiddelen
Hihi begrijpelijk, ze zijn ook zo liefquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. tuurlijk is het ook zielig. Daar ben ik ook zo gevoelig voor
Ik ben bang dat ik ze allemaal wel mee naar huis wil nemen als ik zie hoe zielig het is
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Niet dat t mij wat kan schelen. Gun t Liverpool meer
NP: Houniet - ESHAMquote:
nog even vanaf de bar bij de tennisquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi begrijpelijk, ze zijn ook zo lief
Probeer eerst maar een beestje, als je geen huisdieren hebt nu is dat al wennen genoeg
Begrijp ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo gevoelig voor onrecht tegen dieren, maar heb thuis wel altijd een hond gehad..
quote:
I knowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Houniet het volgende:
[..].
Eerlijk vertellen wat je er van vind. Liefst in het House topic. Stage SC ben ik niet meer morgen. Wegens drukte en de niet bij te houden snelheid dan.
Die is wel lekker hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowIk zal hem eens een paar keer draaien en dan met commentaar komen
Fijn openingsnummer iig
quote:
PM.quote:
Sommige platen emmeren misschien iets te lang doorquote:
Tsja, ik heet nou eenmaal geen Laidback Luke ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sommige platen emmeren misschien iets te lang doorMaar dat is mijn persoonlijke lekker-snel-inmixen-smaak
Prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
Houniet, ik download hem morgen wel ffHier gaat het niet echt snel met 1,5 mbit
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, ik heet nou eenmaal geen Laidback Luke ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |