En wat nou als ik een goed excuus heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om het MBO-volk beetje manieren bij te brengen
Te laat zijn is fout. Op zich is het kinderachtig van de leraar, maarja.. jij ben te laat.
Ja, ga zo beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
PilesMoet je niet serieus druk zijn met je stage?
![]()
Opstartproblemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga zo beginnenDuurt even 's ochtends hier
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Gelukkigquote:
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:12 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefMijn piek ligt ergens rond 2-3 uur
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zeker![]()
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij komt het meestal 's middags pas![]()
Maar heb je zulke ingewikkelde boekingen dan?
Heb ik 'm geblockt dan hier ofzo?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezocht
Echt stage-klusje dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenAlleen hebben we/ze hier allemaal andere rekeningnummers gegeven en daar kom ik dus niet uit aangezien ik alles moet uitzoeken
Dat is het nadeel op het MBO.. Iedereen vindt dat hij een goed excuus heeft.. Er zullen altijd eerlijke mensen zijn die hierdoor niet meer geloofd worden. Tja, de goede lijden onder de slechten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat nou als ik een goed excuus heb?
Ik snapte 'm al jaquote:
En de dag werd nog iets zonnigerquote:
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel op het MBO.. Iedereen vindt dat hij een goed excuus heeft.. Er zullen altijd eerlijke mensen zijn die hierdoor niet meer geloofd worden. Tja, de goede lijden onder de slechten..
Ik weet even niet of dat speciaal zo positief is danquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snapte 'm al jaMaar je zit wel in een speciale positie, want je bent de enige zo'n beetje die ik niet op msn heb
![]()
Een hond van een drol? In je broek? Bah!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangen
Die wel heel onorigineel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
Ik was op tijd vertrokken, maar ik kan er niets aan doen dat er een of andere schijt hond in mijn broek ging hangen
Beetje slaperig nogquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een hond van een drol? In je broek? Bah!
Sorryquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik weet even niet of dat speciaal zo positief is dan
Ja, het is al goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Het is niet bewust, dat scheelt mss
Dat kan toch helemaal niet als je niet naast haar lag stommerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar lag vanochtend ook wel errug lekker
De gedachte alleen was al genoegquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet als je niet naast haar lag stommerd
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
kutmetro's trouwens.. stapte vanochtend in en toen was het licht niet aan. Krijg je 2 haltes verder te horen in het plat Rotterdams dat er storing is en iedereen bij de volgende halte moet uitstappen om een volgende metro te nemen
Dus dan is het natuurlijk stervensdruk. Ga je op tijd weg en kom je toch weer laat op je werk en gaan de mensen je smsen of je verdwaald bent enzo
Ah dat probleem heb ik wel vaker. Maar ik hoef ook niet super vroeg op te staan.. Kwart voor achtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar lag vanochtend ook wel errug lekker
quote:
Ik ook maar kwart over 7 hoor, maar zit nog beetje in studenten-ritmequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah dat probleem heb ik wel vaker. Maar ik hoef ook niet super vroeg op te staan.. Kwart voor acht
*rilt*quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste glas cola op, dus word weer een beetje scherp![]()
Nu al aan de colaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste glas cola op, dus word weer een beetje scherp![]()
Moet je Daph-cola drinkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van prik in de morgen
Hmm ik hou het bij koffiequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Piles het volgende:
Moet je Daph-cola drinken![]()
![]()
Nee, maar kan het me voorstellen hoor, maar je went er aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |