Haaaaiquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk zeg, dat MBO![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
GoeiemorgenBlijkbaar is het nodig om het MBO-volk beetje manieren bij te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat zijn is fout. Op zich is het kinderachtig van de leraar, maarja.. jij ben te laat.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
En wat nou als ik een goed excuus heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om het MBO-volk beetje manieren bij te brengen
Te laat zijn is fout. Op zich is het kinderachtig van de leraar, maarja.. jij ben te laat.
Ja, ga zo beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
PilesMoet je niet serieus druk zijn met je stage?
![]()
Opstartproblemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga zo beginnenDuurt even 's ochtends hier
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, avondmens
Om 17 uur ben ik net lekker op dreef
Gelukkigquote:
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:12 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook opstartproblemen maar om 17 uur ben ik juist niet op dreefMijn piek ligt ergens rond 2-3 uur
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ja, net als gisteren, toen je het zo druk had in de fobo's zeker![]()
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij komt het meestal 's middags pas![]()
Maar heb je zulke ingewikkelde boekingen dan?
Heb ik 'm geblockt dan hier ofzo?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
Ja maar toen was ik eigenlijk wel ook goed bezig voor mijn scriptie. Ik heb namelijk tussen 2 en 4 ongeveer 1,5 pagina geschreven en daarnaast heb ik ook nog wat mooie websites gezocht
Echt stage-klusje dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet de saldi van het eerste kwartaal 2008 inboeken omdat wij pas vanaf het tweede kwartaal geboekt hebben en niemand op het idee was gekomen om alvast een beginbalans te boekenAlleen hebben we/ze hier allemaal andere rekeningnummers gegeven en daar kom ik dus niet uit aangezien ik alles moet uitzoeken
Dat is het nadeel op het MBO.. Iedereen vindt dat hij een goed excuus heeft.. Er zullen altijd eerlijke mensen zijn die hierdoor niet meer geloofd worden. Tja, de goede lijden onder de slechten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat nou als ik een goed excuus heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |