Same herequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:55 schreef appelsjap het volgende:
tvp. Hoop dat ik mijn 360 deze week terug krijg.
Ik kreeg wel een spoedreparatiequote:
Mag ik de debug hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Peggle
Ik ga hem zo maar ff downloaden op de debug!
Hoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef appelsjap het volgende:
Iemand die al geprobeerd heeft een gratis controller te krijgen via microsoft?
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Lijkt me nogal raar eigenlijk, dat ze zomaar zonder echte 'controle' controllers op gaan sturen. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Ik vraag toch alleen of mensen het geprobeerd hebben, heb het ook maar via via gehoord. Dat jij meteen je conclusies trekt is best triest, mja. En nee, ik werk en zit op school. Het dubbele dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?
Service.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.
Een aantal jaar geleden was mijn Force Feedback wheel (voor de PC) kapot, toen hebben ze zonder moeilijk te doen gewoon een nieuwe opgestuurd. De kapotte hoefde we niet terug te sturen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het Premium Challenge Pack voor PGR4 is deze week 'deal of the week' voor 240 punten.quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty: WaW
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 Halo Wars
7 Left 4 Dead
8 Halo Wars demo
9 FIFA 09
10 STREET FIGHTER IV
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Watchmen: The End is Nigh
2 Castle Crashers
3 3 on 3 NHL Arcade
4 Worms
5 UNO
6 Braid
7 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
8 Ultimate Mortal Kombat 3
9 A Kingdom for Keflings
10 Marble Blast Ultra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo wat is er dan?quote:
Helpt niet!quote:
Jeweetz! Gewoon een dipquote:
Ja maar wat is er aan de hand? Geen leuke spellen, xbox op reparatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helpt niet!
[..]
Jeweetz! Gewoon een dip![]()
Die wil ik wel een keer proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:18 schreef Reintji het volgende:
Ben je er flauw van? Vind je je gamerscore te laag of juist te hoog Heb je al je games al een keer gespeeld? Honger naar iets nieuws? Wellicht een McGangBang burger?
Nog 3 toffe spellen liggen en m'n Xbox is ook nog okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja maar wat is er aan de hand? Geen leuke spellen, xbox op reparatie?
VERKOOP HEM!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog 3 toffe spellen liggen en m'n Xbox is ook nog oke![]()
Maar jeweet gewoon zo'n dip dat je er geen zin in hebt
Je verdient hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
Heb ik al een jaar met mijn PS3, xbox heb ik net maar nu al op reparatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welles!!quote:
Lol hoelang had je hem al?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb ik al een jaar met mijn PS3, xbox heb ik net maar nu al op reparatie.
3 weken ofzo.quote:
Lees een goed boekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pettigrew81 op 11-03-2009 00:33:32 ]It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
sinds 2008 gecancelled volgens meerdere sites , vanwege een probleem met de financiele overeenkomst tussen microsoft en rarequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Enchanter het volgende:
Zijn de plannen om Goldeneye naar Xbox arcade te brengen definitief verleden tijd of komt ie nog ?
Goldeneye, één van de weinige console shooters die ik wel leuk vond/vind
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:59 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
sinds 2008 gecancelled volgens meerdere sites , vanwege een probleem met de financiele overeenkomst tussen microsoft en nintendo
Wat een stom beestquote:
Ik heb zo het idee dat zo'n Big Sister een snelle vijand gaat zijn itt Big Daddy... En dat vind ik niet tofquote:
quote:Videogames should be allowed to take the piss out of one another, especially with gentle affection (the princess always is in another castle, after all). But Eat Lead is far from a compelling parody, taking weak, ambiguous pot shots at other games. Even though these attacks are often hard to trace to their intended target, it's fair to say that Eat Lead isn't worthy to mock them, because whatever else it's trying to be this is a howling misfire of a cover shooter, neither funny or enjoyable, and guilty of worse crimes than the ones it's attempting to mock.
3/10
Jawel, Big Sister is enger dan Big Daddy.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat zo'n Big Sister een snelle vijand gaat zijn itt Big Daddy... En dat vind ik niet tof
RE5 is meh naar het schijnt, maar je kan altijd de demo checken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, Big Sister is enger dan Big Daddy.
Big Daddy is stoer. Big Sister is gewoon een eng kutwijf.
Ik heb al hééééééééél-héél lang geen spel meer gekocht. RE5 is wel de moeite waard hè?
Grapje zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
RE5 is meh naar het schijnt, maar je kan altijd de demo checken.
Ik zou eerder gaan voor :
[ afbeelding ]
Legends of Wrestlemania wordt GOTY 09, MY GAWDquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Ik heb de demo laatst gedownload, straks even spelen. Van RE5 dus hè.
Ik vind LoW demo erg vermakelijk , beetje SNES /Gamecube gevoel qua controlsquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
RE5 is meh naar het schijnt, maar je kan altijd de demo checken.
Ik zou eerder gaan voor :
[ afbeelding ]
Niet voor mij in ieder geval.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Legends of Wrestlemania wordt GOTY 09, MY GAWD
Ik trek die feministische golf in games niet zo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, Big Sister is enger dan Big Daddy.
Big Daddy is stoer. Big Sister is gewoon een eng kutwijf.
Ik heb al hééééééééél-héél lang geen spel meer gekocht. RE5 is wel de moeite waard hè?
Ja, aightZz enzo.quote:
Muahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trek die feministische golf in games niet zo!Waar zijn de tijden dat stoere loodgieters hulpeloze prinsessen moesten bevrijden?
Duistere tijden Roy, duistere tijdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trek die feministische golf in games niet zo!Waar zijn de tijden dat stoere loodgieters hulpeloze prinsessen moesten bevrijden?
heel af en toe komt hij hier nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, aightZz enzo.
Tenminste, ik denk dat het een neger is. Zo klonk ie wel. PP?
Of komt PP hier niet meer?
Edit: ik heb gelijk.
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Waarom de namechange?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
heel af en toe komt hij hier nog.
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Muahah. Verleden tijd, zeg ik je!
Jij wilde Tomb Raider zeker ook niet reviewen eh?
Als je toch al verkapt bezig bent, hier de link http://www.royorama.nl/?p=528#commentsquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!
Wut? Die kebab-bezorgert?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, aightZz enzo.
Tenminste, ik denk dat het een neger is. Zo klonk ie wel. PP?
Of komt PP hier niet meer?
Edit: ik heb gelijk.
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Ik zie hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!
Hij is een professioneel vormgeverquote:
Ik heb Halo Wars, maarja met jou spelen, mehh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft er iemand halo wars en wilt die met mij spelen?
Microsoft Points?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het zal wel met de xbox 360 te maken hebben, aangezien ie het in dit topic post.
quote:Offenbar Fable III schon in Arbeit
11.03.09 - Lionhead arbeitet wohl schon an dem Rollenspiel Fable III. Das geht aus der Twiiter-Seite des britischen Moderators Jonathan Ross hervor.
Ross wurde gefragt, ob er für Fable III synchronsprechen würde. Offiziell hat Lionhead das Spiel noch nicht angekündigt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb Halo Wars, maarja met jou spelen, mehh.
quote:Doctor of the Peggle Arts 30
Clear all pegs and bricks in every level in Quick Play or Adventure mode and gain explodious fame!
Pleur maar op Peter ik hoef die rommel niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje vage bron, maar Fable III schijnt al in ontwikkeling te zijn:
[..]
Jij vind alles tofquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Blade demo online, en ik vind hem tof
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.quote:
Misschien morgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
Wessiej kom halo wars spelen
Jij speelt Cars met het netwerk kabeltje uit je 360quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.
[..]
Misschien morgen.
You ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Die zijn er ook niet zoveel. Ammo is er wel zat. Verderop in het spel sleep je dan ook tig verschillende wapens mee met evenzoveel kogels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Silv het volgende:
Vandaag Fallout 3 gekocht. Best tof spel, blaas mn ammo dr alleen redelijk snel doorheen en kan geen stadje vinden
Ga ik vrijdag avond aan beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Respect, hoeveel uur?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef -Dries- het volgende:
GTA IV 100% uitgespeeld!
quote:Q. Will there be fat fellow citizens?
There will be overweight people.
quote:Q. Are there any women in the completed game?
Yes, there will be women.
quote:Q. Will the trees have leaves or pine needles?
They will have a mixture of both.
Ach, ze proberen grappig te zijn. Vooralsnog zien de screens er wat mij betreft prima uit qua sfeer en kwaliteit. Ik hou die game dus gewoon in de gatequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
Dat Risen, ik lees dus op hun pagina de FAQ. Daar vinden we pareltjes als:
[..]
[..]
[..]
Serieus...Wat een autisten, de rest van deze 'FAQ' is net zo belachelijk. Mijn interesse in deze game is nu hard gedaald.
quote:Call of Duty: Modern Warfare 2 Looks Incredible, Hits This Holiday
Infinity Ward's Call of Duty: Modern Warfare 2 is "looking incredible" and will hit this holiday season, according to Activision CFO Thomas Tippl.
Speaking at the Wedbush Morgan Securities annual meeting, Tippl said that Activision's strategy for "leap-frogging development" between two developers has been paying out with back-to-back blockbusters for them.
"Last year we had probably beaten most expert expectations by growing the Call of Duty franchise over the tremendous success that was the first iteration of Modern Warfare," he said. "For 2009, Modern Warfare is coming back, we expect it will be the most anticipated game of the year. Perhaps the number one game of the year despite the fact that it's only going to launch in the holiday season.
"There is no doubt in my mind that it will again raise the bar for the shooter genre.The game is looking incredible and Infinity Ward, the studio that is developing it, is just doing an unbelievable job."
Ik zat dus één kamer voor het einde van chapter 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Creepy!
Zit ik ook, spel is niet goed voor je gezondheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat dus één kamer voor het einde van chapter 1Anyway, begonnen met chapter 2 dus net, half uurtje. Klaar.
![]()
Speel het eens wat vakerquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik ook, spel is niet goed voor je gezondheid.
Ik steeds maar denken dat jij Morph bent...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Trystar het volgende:
Vandaag eindelijk mijn 30 euro terug gehad van die x360 arcade actie.
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubsquote:This transaction is invalid. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.
Er zijn nog een drietal mensen die er last van hebben aan de chat te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik wilde net 4200 punten bestellen bij Gamehubs maar kan niet betalen bij PayPal:
[..]
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubs
Net ff Too Human besteld daar, voor 2 tientjes. Dat ging probleemloos!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik wilde net 4200 punten bestellen bij Gamehubs maar kan niet betalen bij PayPal:
[..]
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubs
alsof je em verder speelt dan 2 missiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Wessiej het volgende:
HAWX binnen, benieuwd of de volledige game ook gaaf is, demo was erg tof
Ik vond Army of Two leuker in single-player dan in co-op. Mede door het oninspirerend verhaal en waardeloze voice-acting. Het enige memorabele citaat was in de eerste missie na de training dat ze door de straten lopen en Salem zegt "I'm glad you know where we're going 'cause all this shit looks the same to me".quote:
Nu bij missie 2 dus het kan nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof je em verder speelt dan 2 missies
Ik ben het nu 2 dagen aan het spelenquote:
2x LT drukken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef ach het volgende:
In de hawx demo als je ' unlocked' (of hoe dat ook heet) zodat je vliegtuig kan stallen enz. gaat de camera naar zo'n fixed positie, kan dat ook uit? Het is amper te volgen welke kant je dan opvliegt..
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik steeds maar denken dat jij Morph bent...
Tijdens die training niet, daarna wel. Met 2x trigger. Zowel links als rechtsquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef ach het volgende:
In de hawx demo als je ' unlocked' (of hoe dat ook heet) zodat je vliegtuig kan stallen enz. gaat de camera naar zo'n fixed positie, kan dat ook uit? Het is amper te volgen welke kant je dan opvliegt..
NOW THAT'S COOL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef ach het volgende:
Mja maar ik bedoel dus alleen die camera, kan je 2x trigger doen en dan de camera gewoon normaal hebben? In de demo niet zo te zien of ik deed het verkeerd.
Wat zeg ik, NU:quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de codequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De service is opzich best goed daarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de code![]()
Tijd voor de extra levels van The Maw en waarschijnlijk ook Banjo!
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Met Killzone 2 is GH wel een lachertje geworden
Kregen ze hem niet binnen. zou die 12 maart verstuurd worden, en nu krijg ik mail dat die gecanceld isquote:
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Die heb ik al 8 keer uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebben
Die missie is er voor gemaakt om je er mee om te laten gaan. Hij komt ook terug in de volledige game, alleen iets anders. Het is wel verdomt handig om ff een snelle bocht te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef ach het volgende:
[..]
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar niet
quote:Bioshock 2 met interessante info
In 2007 boekte Bioshock op de Xbox 360 en PC enorm succes en een jaar later bleek de game op de PS3 niets van zijn charme te hebben verloren. Een tweede deel is dan ook niet gek, maar Bioshock 2 gaat een heel andere kant op.
Dat leren we uit de nieuwste informatie die uit Game Informer komt.
- In de game speel je met Jack Abott in het jaar 1967. De game speelt dus zeven jaar na de gebeurtenissen in Bioshock af.
- De game begint in New York waar de dochter van Jack wordt ontvoerd door de Big Sister. Jack volgt de Big Sister met zijn dochter, welke aan de kust onder water gaan.
- De Big Sister is de enige Big Sister in de game: ze is de 'master mind' achter de gebeurtenissen in het tweede deel.
- Big Daddies zijn verdwenen, maar nieuwe vijanden komen zoals splicer honden, robots en Sovjet troepen.
- Er zijn nieuwe omgevingen, zoals de Rapture dierentuin. Ook is het mogelijk om onder water het een en ander te ontdekken. Er is veel onder water gameplay omdat Rapture grotendeels onder water ligt.
- Grote, epische baasgevechten met bijvoorbeeld gigantische inktvissen en een gemuteerde neushoorn.
- Nieuwe wapens en plasmids (zoals telepathie en tijdcontrole)
- Coöp voor twee spelers.
- Een vernieuwd health-systeem.
Vind je hem dan minder dan een 7 waard? Het is het eerste spel sinds Viking dat ik uren achter elkaar zat te spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
50 Cent is echt hilarischVoorlopig snap ik nog niet hoe ie gemiddeld aan een 7 komt, misschien dat humor een grote rol speelt ofzo...!
Ik heb zelf goede ervaringen met blahdvd. Leveringen binnen 3/4 werkdagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
Daar moeten we nog eens achter aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Thanks voor de linkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
www.blahdvd.com![]()
![]()
Inmiddels viermaal iets besteld, iedere bestelling lag binnen twee dagen op de deurmat.Echt een puike levering.
Ongeveer een week als je geluk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
Als het goed is is mijn 360tje vandaag opgehaald. Hoelang moet ik hem nu +- missen?.
bronquote:Some juicy Fable II news!
Published Thursday, March 12, 2009 4:15 PM by Sam
A list of random facts and figures about the game today! Plus something else you will all love to hear…
Fable II is still doing really well, with 2.6 million sold its quickly becoming one of the best selling RPGs of Xbox360! We had a lot of fun coming up with the achievements (and even won an award for them [Best Achievement Tile, Most Original Achievement) but it looks like our fans are enjoying them just as much; with more than 66,000,000 achievements unlocked to date! The easiest one to achieve turns out to be “The Whippersnapper” (with 2,800,000 people getting it) and the hardest one to add to your list is “The Dollcatcher” with only 61,037 gamers achieving this one (or a mere 1.9%). Shame you can't auction the Hero Dolls off!
Just over 1,000,000 gamers chose “The Needs of The Few”, which just goes to show there is still quite a lot of love in this world...
Finally we’d like to address a question that comes up a lot;
“Will there be any more DLC for Fable II?”.
The answer is quite simple;
“Yes”.
The team here in Guildford is working on some new content right now! More information will be shared in the coming weeks.
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kantquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof je em verder speelt dan 2 missies
www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
www.amazon.co.ukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik ben al klaar met singleplayer en speel nu multiplayerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kant
Ik krijg tegenwoordig alles van hun in 2 dagen in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef Aurelius het volgende:
[..]
www.amazon.co.uk
Binnen 4 dagen thuis.
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb die eventueel patch voor Farcry 2 is dat zeker dat die komt of is dat een gerucht of hoop iedereen daar alleen maar op? Ligt nog steeds te wachten in m'n kast maar ik denk niet dat die patch nog komt?
Ja die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?
Ik heb hem verkocht, als de ooit patch komt koop ik hem wel weer.
Dat is de beste game van de 3.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Dead Space vind ik stiekem minder boeiend
Ik heb er twee keer iets besteld, twee keer binnen drie dagen binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
game.co.uk zou ik links laten liggen. Na 6 weken had ik nog steeds niets ontvangen. Toen maar geld terug laten storten.
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Dus die komt nog?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.
Ubisoft, sterf.
bronquote:A new series of patches will be released on all platforms featuring several enhancements such as Hardcore Mode . The release date will be set in March.
Nou ja ik wacht in spanning af...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
bron
Hopelijk nog deze maand een definitieve datum voor die patch, behoorlijk laat, maar tja beter laat dan nooit
Kan iemand mij misschien helpen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
www.blahdvd.com
www.amazon.co.uk (awesome)
www.game.co.uk
Helemaal mee eens,.... ziekelijk goed spel!quote:
Niet 1/10e van Mirror's Edgequote:
Nee, 50/10e inderdaad.quote:
Dat spel lijkt me echt gruwelijk vetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers TV staat deze week in het teken van Alpha Protocol.
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=51
Ik ging in die demo constant doodquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha-Ha, ik loop in Dead Space door zo'n ruimte komt er een draaiende schijf. DoodHalverwege chapter 3 nu! Slowly getting there!
In die demo hoor je dood te gaan, het is ook alleen een combat demo. Demo is crap, speel gewoon de full version, die is echt geniaal! Speel hem wel minimaal op Normal, het is echt niet zo moeilijk en het maakt de game veel spannender. Bij easy is de lol er wel snel vanaf omdat het te makkelijk wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ging in die demo constant dood![]()
Kun je ook op easy spelen of?
Ik speel op easy en die draaischijf is de enige keer dat ik dood ging tot nog toe. Je krijgt genoeg healthpacks en ammo, de spanning komt ook niet daarvan, maar van loslopende monsters, eenzaamheid en schrikmomenten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ging in die demo constant dood![]()
Kun je ook op easy spelen of?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha-Ha, ik loop in Dead Space door zo'n ruimte komt er een draaiende schijf. DoodHalverwege chapter 3 nu! Slowly getting there!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:31 schreef Aurelius het volgende:
[..]Ben er al voorbij, maar bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stuk erna, buiten, is wel kut. Ik zie niet waar ik heen moet en dan is mijn zuurstof op
(tweede keer dood dus al!
) Vanavond weer een poging
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
De Viera serie is prima, maar wel plasmaquote:
Wat moeten we zien?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef lennartb.nl het volgende:
http://chief.be/fase2/content/nieuws_detail.asp?id=2191
Dat je in Bioshock 2 als Big Daddy speeltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Viera serie is prima, maar wel plasma
[..]
Wat moeten we zien?
Daar is het budget niet voorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga voor 40", das toch wel het minimum!
Ik moet nog beginnen aan DS maar je klinkt niet echt positiefquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check deze site, heeft niet veel reviews, maar is wel fijn: http://www.hdtvtest.co.uk/
Bij Dead Space zit ik nu in chapter 4, met dat kanon. Stom stuk, totaal ongepast
Slechter dan Fable 2 zeg ik je. Verkoop 'm nu je nog kan!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan DS maar je klinkt niet echt positief
Slechter dan fable 2 geloof ik niet....quote:Op zondag 15 maart 2009 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechter dan Fable 2 zeg ik je. Verkoop 'm nu je nog kan!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan DS maar je klinkt niet echt positief
Ken je nagaan dat je een achievement krijgt voor het behouden van 50% hull integrity of meerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check deze site, heeft niet veel reviews, maar is wel fijn: http://www.hdtvtest.co.uk/
Bij Dead Space zit ik nu in chapter 4, met dat kanon. Stom stuk, totaal ongepast
Ik schat Roy hoog in dus JA!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]O zucht.
Jij gelooft alles wat 1 individu zegt en laat je je daardoor beïnvloeden:') ?
Ik waardeer ook veel post van Royquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idem hier, maar als Noot nu al moppert dan heeft die het al vaker geprobeerd denk ik!quote:Op zondag 15 maart 2009 08:08 schreef Aurelius het volgende:
Ik had dat schietstuk de 3e keer gehaald.
2x 5 euro is al een tientje!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou 'm gewoon voor die 50 euro halen. Ik bedoel om het nou voor 5 euro minder te doen en ook nog eens twee/drie dagen te wachten...
Duidelijk geval vanquote:Op zondag 15 maart 2009 08:19 schreef Sjotime het volgende:
Idem hier, maar als Noot nu al moppert dan heeft die het al vaker geprobeerd denk ik!
Eén keer, en ik wist niet dat je ook met LT kunt schietenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Idem hier, maar als Noot nu al moppert dan heeft die het al vaker geprobeerd denk ik!
Maar natuurlijk: http://www.royorama.nl/?p=537quote:Op zondag 15 maart 2009 10:58 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaring met R-Type op XBLA? Zit te twijfelen of het volledige spel de punten waard is.
Bedankt voor de link, maar geen van de 2 tv's die ik op het oog had staan eropquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strax ook even de trail spelen! In principe hou ik van dat soort spellen speel ze ook veel op internet enz!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef mini-lellan het volgende:
Crystal Defenders
Had het ook al op me iPhone maar de FF setting is natuurlijk veel toffer!
Ik vind 'm wel een stuk moeilijker dan ik had gedacht, maar na het zien van een devplay filmpje (in de game zit zo'n optie) snap ik het wat meer. Kwaliteit > Kwantiteit!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef mini-lellan het volgende:
Crystal Defenders
Had het ook al op me iPhone maar de FF setting is natuurlijk veel toffer!
OMG Gijsquote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer, en ik wist niet dat je ook met LT kunt schieten
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33quote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef larry_flynt het volgende:
HEb allemaal spellen liggen, maar ik speel bijna nooit meer
Hey thanks!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk: http://www.royorama.nl/?p=537
Ik dacht dat laatst hier iemand postte dat ie het eindelijk binnen had, kan dus behoorlijk lang durenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:48 schreef larry_flynt het volgende:
Ik bedenk me net... Volgens mij ik nooit het geld van mij tweede xbox terug gehad van Microsoft. Die geld terug actie....
Heheh hij was voor het SC topic bedoeld, en het is lennart, zonder d, m'n naam staat er gewoon, gewoon natypenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik. Ik zie namelijk weinig groen, geen plek voor je kinderen om buiten te spelen en zo dicht bij het water geeft veel muggen in de zomer!
-edit-
Lennardt, wat doe je!
Ja, ik kocht hem ook impulsief vanwege die prijs, en de eerste chapter is al gaaaaaaaaf, vooral in co-op op Veteranquote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef Henk-B het volgende:
Ik zit in dubio over Resident Evil 5, heb nog genoeg spellen die uitgespeeld moeten worden en het blijkt toch niet echt de topper te zijn die iedereen verwachtte.
Als ik hem koop is het alleen voor de Co-Op met een neef van me, is dat die 49 euro waard vinden jullie?
Twijfels!!!
Truequote:
Gamehubs moet eens opschieten met m'n XBLA code! Ik wil ook even shoppenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
Kut gisteravond Peggle gekocht op XBLA! Da wist ik niet da wou ik niet![]()
Gelukkig is het toch wel redelijk tof
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
Kut gisteravond Peggle gekocht op XBLA! Da wist ik niet da wou ik niet![]()
Gelukkig is het toch wel redelijk tof
Volgens mij moe tje dan gewoon zo'n ander menneke kiezen! Of moet je goewon de levels via quickplay ofzo doen!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil bij Peggle aan een new game beginnen maar dat gaat niet? Je kunt alleen continu kiezen maar ik wil gewoon ff van voor af aan beginnen!
Weet iemand dat?
Stom!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij moe tje dan gewoon zo'n ander menneke kiezen! Of moet je goewon de levels via quickplay ofzo doen!
Peggle is inderdaad wel vetquote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Peggle is wel echt vet
Crystal Defenders lijkt me ook wel oke![]()
euh..39 euro voor 4100quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe duur zijn die punten bij Gamehubs?
Bij Japser is het 18,50 pond voor 2100
quote:THIS MEAL WAS INNEVITABLE,USED THE HEAT FROM THE BACK OF MY 360 TO COOK THIS MEAL
Ik snap niet welke slag de PS3 gemaakt zou moeten hebben... is die gozer alleen maar aan het juichen omdat Killzone2 in 1 week verkocht heeft wat Halo3 in minder dan 1 dag verkocht?quote:
Oeh waag het eens als je het vergeet.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb gears net ingepakt zodat ik het gelijk op de bus kan doen in de ochtend op weg naar school, en nou maar hopen dat ik het niet vergeet
Zeiken op de 360, maar er wel zelf één gekocht hebben. Kansloos figuur blijft het. Ik blijf erbij dat ik nooit dat eerste filmpje van die kneus had moeten postenquote:
Wel knap dat je het hele verhaal meekreeg, ik versta hem amper als hij ook aan het eten isquote:
Ik ben wel benieuwd, redelijk vermaakt met 1e deel!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Army of Two
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vannacht in principe mn review!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Dus dat spel van fifty is toch wel vet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |