NOW THAT'S COOL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef ach het volgende:
Mja maar ik bedoel dus alleen die camera, kan je 2x trigger doen en dan de camera gewoon normaal hebben? In de demo niet zo te zien of ik deed het verkeerd.
Wat zeg ik, NU:quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de codequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik wilde net 4200 punten bestellen bij Gamehubs maar kan niet betalen bij PayPal:
[..]
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubs
De service is opzich best goed daarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de code![]()
Tijd voor de extra levels van The Maw en waarschijnlijk ook Banjo!
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Met Killzone 2 is GH wel een lachertje geworden
Kregen ze hem niet binnen. zou die 12 maart verstuurd worden, en nu krijg ik mail dat die gecanceld isquote:
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Die heb ik al 8 keer uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebben
Die missie is er voor gemaakt om je er mee om te laten gaan. Hij komt ook terug in de volledige game, alleen iets anders. Het is wel verdomt handig om ff een snelle bocht te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef ach het volgende:
[..]
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar niet
quote:Bioshock 2 met interessante info
In 2007 boekte Bioshock op de Xbox 360 en PC enorm succes en een jaar later bleek de game op de PS3 niets van zijn charme te hebben verloren. Een tweede deel is dan ook niet gek, maar Bioshock 2 gaat een heel andere kant op.
Dat leren we uit de nieuwste informatie die uit Game Informer komt.
- In de game speel je met Jack Abott in het jaar 1967. De game speelt dus zeven jaar na de gebeurtenissen in Bioshock af.
- De game begint in New York waar de dochter van Jack wordt ontvoerd door de Big Sister. Jack volgt de Big Sister met zijn dochter, welke aan de kust onder water gaan.
- De Big Sister is de enige Big Sister in de game: ze is de 'master mind' achter de gebeurtenissen in het tweede deel.
- Big Daddies zijn verdwenen, maar nieuwe vijanden komen zoals splicer honden, robots en Sovjet troepen.
- Er zijn nieuwe omgevingen, zoals de Rapture dierentuin. Ook is het mogelijk om onder water het een en ander te ontdekken. Er is veel onder water gameplay omdat Rapture grotendeels onder water ligt.
- Grote, epische baasgevechten met bijvoorbeeld gigantische inktvissen en een gemuteerde neushoorn.
- Nieuwe wapens en plasmids (zoals telepathie en tijdcontrole)
- Coöp voor twee spelers.
- Een vernieuwd health-systeem.
Vind je hem dan minder dan een 7 waard? Het is het eerste spel sinds Viking dat ik uren achter elkaar zat te spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
50 Cent is echt hilarischVoorlopig snap ik nog niet hoe ie gemiddeld aan een 7 komt, misschien dat humor een grote rol speelt ofzo...!
Ik heb zelf goede ervaringen met blahdvd. Leveringen binnen 3/4 werkdagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |