www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
Daar moeten we nog eens achter aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Thanks voor de linkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
www.blahdvd.com![]()
![]()
Inmiddels viermaal iets besteld, iedere bestelling lag binnen twee dagen op de deurmat.Echt een puike levering.
Ongeveer een week als je geluk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
Als het goed is is mijn 360tje vandaag opgehaald. Hoelang moet ik hem nu +- missen?.
bronquote:Some juicy Fable II news!
Published Thursday, March 12, 2009 4:15 PM by Sam
A list of random facts and figures about the game today! Plus something else you will all love to hear…
Fable II is still doing really well, with 2.6 million sold its quickly becoming one of the best selling RPGs of Xbox360! We had a lot of fun coming up with the achievements (and even won an award for them [Best Achievement Tile, Most Original Achievement) but it looks like our fans are enjoying them just as much; with more than 66,000,000 achievements unlocked to date! The easiest one to achieve turns out to be “The Whippersnapper” (with 2,800,000 people getting it) and the hardest one to add to your list is “The Dollcatcher” with only 61,037 gamers achieving this one (or a mere 1.9%). Shame you can't auction the Hero Dolls off!
Just over 1,000,000 gamers chose “The Needs of The Few”, which just goes to show there is still quite a lot of love in this world...
Finally we’d like to address a question that comes up a lot;
“Will there be any more DLC for Fable II?”.
The answer is quite simple;
“Yes”.
The team here in Guildford is working on some new content right now! More information will be shared in the coming weeks.
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kantquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof je em verder speelt dan 2 missies
www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
www.amazon.co.ukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik ben al klaar met singleplayer en speel nu multiplayerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kant
Ik krijg tegenwoordig alles van hun in 2 dagen in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef Aurelius het volgende:
[..]
www.amazon.co.uk
Binnen 4 dagen thuis.
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb die eventueel patch voor Farcry 2 is dat zeker dat die komt of is dat een gerucht of hoop iedereen daar alleen maar op? Ligt nog steeds te wachten in m'n kast maar ik denk niet dat die patch nog komt?
Ja die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?
Ik heb hem verkocht, als de ooit patch komt koop ik hem wel weer.
Dat is de beste game van de 3.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Dead Space vind ik stiekem minder boeiend
Ik heb er twee keer iets besteld, twee keer binnen drie dagen binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
game.co.uk zou ik links laten liggen. Na 6 weken had ik nog steeds niets ontvangen. Toen maar geld terug laten storten.
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Dus die komt nog?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.
Ubisoft, sterf.
bronquote:A new series of patches will be released on all platforms featuring several enhancements such as Hardcore Mode . The release date will be set in March.
Nou ja ik wacht in spanning af...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
bron
Hopelijk nog deze maand een definitieve datum voor die patch, behoorlijk laat, maar tja beter laat dan nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |