quote:Doctor of the Peggle Arts 30
Clear all pegs and bricks in every level in Quick Play or Adventure mode and gain explodious fame!
Pleur maar op Peter ik hoef die rommel niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje vage bron, maar Fable III schijnt al in ontwikkeling te zijn:
[..]
Jij vind alles tofquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Blade demo online, en ik vind hem tof
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.quote:
Misschien morgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
Wessiej kom halo wars spelen
Jij speelt Cars met het netwerk kabeltje uit je 360quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.
[..]
Misschien morgen.
You ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Die zijn er ook niet zoveel. Ammo is er wel zat. Verderop in het spel sleep je dan ook tig verschillende wapens mee met evenzoveel kogels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Silv het volgende:
Vandaag Fallout 3 gekocht. Best tof spel, blaas mn ammo dr alleen redelijk snel doorheen en kan geen stadje vinden
Ga ik vrijdag avond aan beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Respect, hoeveel uur?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef -Dries- het volgende:
GTA IV 100% uitgespeeld!
quote:Q. Will there be fat fellow citizens?
There will be overweight people.
quote:Q. Are there any women in the completed game?
Yes, there will be women.
quote:Q. Will the trees have leaves or pine needles?
They will have a mixture of both.
Ach, ze proberen grappig te zijn. Vooralsnog zien de screens er wat mij betreft prima uit qua sfeer en kwaliteit. Ik hou die game dus gewoon in de gatequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
Dat Risen, ik lees dus op hun pagina de FAQ. Daar vinden we pareltjes als:
[..]
[..]
[..]
Serieus...Wat een autisten, de rest van deze 'FAQ' is net zo belachelijk. Mijn interesse in deze game is nu hard gedaald.
quote:Call of Duty: Modern Warfare 2 Looks Incredible, Hits This Holiday
Infinity Ward's Call of Duty: Modern Warfare 2 is "looking incredible" and will hit this holiday season, according to Activision CFO Thomas Tippl.
Speaking at the Wedbush Morgan Securities annual meeting, Tippl said that Activision's strategy for "leap-frogging development" between two developers has been paying out with back-to-back blockbusters for them.
"Last year we had probably beaten most expert expectations by growing the Call of Duty franchise over the tremendous success that was the first iteration of Modern Warfare," he said. "For 2009, Modern Warfare is coming back, we expect it will be the most anticipated game of the year. Perhaps the number one game of the year despite the fact that it's only going to launch in the holiday season.
"There is no doubt in my mind that it will again raise the bar for the shooter genre.The game is looking incredible and Infinity Ward, the studio that is developing it, is just doing an unbelievable job."
Ik zat dus één kamer voor het einde van chapter 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Creepy!
Zit ik ook, spel is niet goed voor je gezondheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat dus één kamer voor het einde van chapter 1Anyway, begonnen met chapter 2 dus net, half uurtje. Klaar.
![]()
Speel het eens wat vakerquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik ook, spel is niet goed voor je gezondheid.
Ik steeds maar denken dat jij Morph bent...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Trystar het volgende:
Vandaag eindelijk mijn 30 euro terug gehad van die x360 arcade actie.
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubsquote:This transaction is invalid. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.
Er zijn nog een drietal mensen die er last van hebben aan de chat te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik wilde net 4200 punten bestellen bij Gamehubs maar kan niet betalen bij PayPal:
[..]
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubs
Net ff Too Human besteld daar, voor 2 tientjes. Dat ging probleemloos!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik wilde net 4200 punten bestellen bij Gamehubs maar kan niet betalen bij PayPal:
[..]
Iemand enig idee hoe dat kan? In het verleden heb ik gewoon kunnen bestellen bij Gamehubs
alsof je em verder speelt dan 2 missiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Wessiej het volgende:
HAWX binnen, benieuwd of de volledige game ook gaaf is, demo was erg tof
Ik vond Army of Two leuker in single-player dan in co-op. Mede door het oninspirerend verhaal en waardeloze voice-acting. Het enige memorabele citaat was in de eerste missie na de training dat ze door de straten lopen en Salem zegt "I'm glad you know where we're going 'cause all this shit looks the same to me".quote:
Nu bij missie 2 dus het kan nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof je em verder speelt dan 2 missies
Ik ben het nu 2 dagen aan het spelenquote:
2x LT drukken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef ach het volgende:
In de hawx demo als je ' unlocked' (of hoe dat ook heet) zodat je vliegtuig kan stallen enz. gaat de camera naar zo'n fixed positie, kan dat ook uit? Het is amper te volgen welke kant je dan opvliegt..
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik steeds maar denken dat jij Morph bent...
Tijdens die training niet, daarna wel. Met 2x trigger. Zowel links als rechtsquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef ach het volgende:
In de hawx demo als je ' unlocked' (of hoe dat ook heet) zodat je vliegtuig kan stallen enz. gaat de camera naar zo'n fixed positie, kan dat ook uit? Het is amper te volgen welke kant je dan opvliegt..
NOW THAT'S COOL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef ach het volgende:
Mja maar ik bedoel dus alleen die camera, kan je 2x trigger doen en dan de camera gewoon normaal hebben? In de demo niet zo te zien of ik deed het verkeerd.
Wat zeg ik, NU:quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de liefhebbers, morgen de eerste gameplay beelden.
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan idd alleen in de demo was dat gelocked en ook in de tutorial van het spel is dat zo maar daarna kun je dus zelf je camera punt kiezen!
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de codequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De service is opzich best goed daarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemaild met GH, binnen 12u antwoord, handmatig overgemaakt en 15 min later de code![]()
Tijd voor de extra levels van The Maw en waarschijnlijk ook Banjo!
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Met Killzone 2 is GH wel een lachertje geworden
Kregen ze hem niet binnen. zou die 12 maart verstuurd worden, en nu krijg ik mail dat die gecanceld isquote:
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In de demo heb je een trainingsmissie waar die gelocked is en je hebt de missie boven Rio waar je hem gewoon aan en uit kunt zetten.
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Die heb ik al 8 keer uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had Mirrors Edge al uitgespeeld kunnen hebben
Die missie is er voor gemaakt om je er mee om te laten gaan. Hij komt ook terug in de volledige game, alleen iets anders. Het is wel verdomt handig om ff een snelle bocht te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef ach het volgende:
[..]
Ja maar kan je dan ook zelf je camerastandpunt kiezen? Dus uitzetten en dan de camera gewoon in de cockpit? Volgens Aquila kan het wel in het volledige spel alleen hem geloof ik niet dus dan koop ik het spel maar niet
quote:Bioshock 2 met interessante info
In 2007 boekte Bioshock op de Xbox 360 en PC enorm succes en een jaar later bleek de game op de PS3 niets van zijn charme te hebben verloren. Een tweede deel is dan ook niet gek, maar Bioshock 2 gaat een heel andere kant op.
Dat leren we uit de nieuwste informatie die uit Game Informer komt.
- In de game speel je met Jack Abott in het jaar 1967. De game speelt dus zeven jaar na de gebeurtenissen in Bioshock af.
- De game begint in New York waar de dochter van Jack wordt ontvoerd door de Big Sister. Jack volgt de Big Sister met zijn dochter, welke aan de kust onder water gaan.
- De Big Sister is de enige Big Sister in de game: ze is de 'master mind' achter de gebeurtenissen in het tweede deel.
- Big Daddies zijn verdwenen, maar nieuwe vijanden komen zoals splicer honden, robots en Sovjet troepen.
- Er zijn nieuwe omgevingen, zoals de Rapture dierentuin. Ook is het mogelijk om onder water het een en ander te ontdekken. Er is veel onder water gameplay omdat Rapture grotendeels onder water ligt.
- Grote, epische baasgevechten met bijvoorbeeld gigantische inktvissen en een gemuteerde neushoorn.
- Nieuwe wapens en plasmids (zoals telepathie en tijdcontrole)
- Coöp voor twee spelers.
- Een vernieuwd health-systeem.
Vind je hem dan minder dan een 7 waard? Het is het eerste spel sinds Viking dat ik uren achter elkaar zat te spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
50 Cent is echt hilarischVoorlopig snap ik nog niet hoe ie gemiddeld aan een 7 komt, misschien dat humor een grote rol speelt ofzo...!
Ik heb zelf goede ervaringen met blahdvd. Leveringen binnen 3/4 werkdagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een Engelse website die sneller is dan Play.com? Ik ga denk ik toch maar Resi5 kopen, en je zou natuurlijk gek zijn geen gebruik te maken van de lage pond, maar ik heb geen zin om weer drie weken te wachten..
Daar moeten we nog eens achter aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge en Dead Space heb ik al een week binnen van de FRS, maar NHL09 is nog steeds niet verzonden
Is al 2 week geleden.
Daar heb ik juist zin in
Thanks voor de linkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
www.blahdvd.com![]()
![]()
Inmiddels viermaal iets besteld, iedere bestelling lag binnen twee dagen op de deurmat.Echt een puike levering.
Ongeveer een week als je geluk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
Als het goed is is mijn 360tje vandaag opgehaald. Hoelang moet ik hem nu +- missen?.
bronquote:Some juicy Fable II news!
Published Thursday, March 12, 2009 4:15 PM by Sam
A list of random facts and figures about the game today! Plus something else you will all love to hear…
Fable II is still doing really well, with 2.6 million sold its quickly becoming one of the best selling RPGs of Xbox360! We had a lot of fun coming up with the achievements (and even won an award for them [Best Achievement Tile, Most Original Achievement) but it looks like our fans are enjoying them just as much; with more than 66,000,000 achievements unlocked to date! The easiest one to achieve turns out to be “The Whippersnapper” (with 2,800,000 people getting it) and the hardest one to add to your list is “The Dollcatcher” with only 61,037 gamers achieving this one (or a mere 1.9%). Shame you can't auction the Hero Dolls off!
Just over 1,000,000 gamers chose “The Needs of The Few”, which just goes to show there is still quite a lot of love in this world...
Finally we’d like to address a question that comes up a lot;
“Will there be any more DLC for Fable II?”.
The answer is quite simple;
“Yes”.
The team here in Guildford is working on some new content right now! More information will be shared in the coming weeks.
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kantquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof je em verder speelt dan 2 missies
www.blahdvd.comquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
www.amazon.co.ukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik ben al klaar met singleplayer en speel nu multiplayerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben @ missie 3 dus ik heb je verslagen, maar nu wel Resi 5 binnen dus hij gaat even aan de kant
Ik krijg tegenwoordig alles van hun in 2 dagen in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef Aurelius het volgende:
[..]
www.amazon.co.uk
Binnen 4 dagen thuis.
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb die eventueel patch voor Farcry 2 is dat zeker dat die komt of is dat een gerucht of hoop iedereen daar alleen maar op? Ligt nog steeds te wachten in m'n kast maar ik denk niet dat die patch nog komt?
Ja die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Patch om de respawn rate te verkleinen en het aantal random encounters te verkleinen?
Ik heb hem verkocht, als de ooit patch komt koop ik hem wel weer.
Dat is de beste game van de 3.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Dead Space vind ik stiekem minder boeiend
Ik heb er twee keer iets besteld, twee keer binnen drie dagen binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
game.co.uk zou ik links laten liggen. Na 6 weken had ik nog steeds niets ontvangen. Toen maar geld terug laten storten.
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Dus die komt nog?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dries plaatste hier toen nog het bericht, kwam regelrecht van hun forum vandaan. Maar goed dat was ergens in december. Nu bijna 3 maanden later hebben we er geen woord meer over gehoord. Oftewel we kunnen er naar fluiten.
Ubisoft, sterf.
bronquote:A new series of patches will be released on all platforms featuring several enhancements such as Hardcore Mode . The release date will be set in March.
Nou ja ik wacht in spanning af...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
bron
Hopelijk nog deze maand een definitieve datum voor die patch, behoorlijk laat, maar tja beter laat dan nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |