quote:Doctor of the Peggle Arts 30
Clear all pegs and bricks in every level in Quick Play or Adventure mode and gain explodious fame!
Pleur maar op Peter ik hoef die rommel niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje vage bron, maar Fable III schijnt al in ontwikkeling te zijn:
[..]
Jij vind alles tofquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef Wessiej het volgende:
Ninja Blade demo online, en ik vind hem tof
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.quote:
Misschien morgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
Wessiej kom halo wars spelen
Jij speelt Cars met het netwerk kabeltje uit je 360quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind spellen als Cars geen reet aan.
[..]
Misschien morgen.
You ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Die zijn er ook niet zoveel. Ammo is er wel zat. Verderop in het spel sleep je dan ook tig verschillende wapens mee met evenzoveel kogels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Silv het volgende:
Vandaag Fallout 3 gekocht. Best tof spel, blaas mn ammo dr alleen redelijk snel doorheen en kan geen stadje vinden
Ga ik vrijdag avond aan beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, Dead Space is intensief!Heb chapter 1 nog niet eens uit en heb er al weer genoeg van...
Creepy!
Respect, hoeveel uur?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef -Dries- het volgende:
GTA IV 100% uitgespeeld!
quote:Q. Will there be fat fellow citizens?
There will be overweight people.
quote:Q. Are there any women in the completed game?
Yes, there will be women.
quote:Q. Will the trees have leaves or pine needles?
They will have a mixture of both.
Ach, ze proberen grappig te zijn. Vooralsnog zien de screens er wat mij betreft prima uit qua sfeer en kwaliteit. Ik hou die game dus gewoon in de gatequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
Dat Risen, ik lees dus op hun pagina de FAQ. Daar vinden we pareltjes als:
[..]
[..]
[..]
Serieus...Wat een autisten, de rest van deze 'FAQ' is net zo belachelijk. Mijn interesse in deze game is nu hard gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |