Volgens mij moe tje dan gewoon zo'n ander menneke kiezen! Of moet je goewon de levels via quickplay ofzo doen!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil bij Peggle aan een new game beginnen maar dat gaat niet? Je kunt alleen continu kiezen maar ik wil gewoon ff van voor af aan beginnen!
Weet iemand dat?
Stom!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij moe tje dan gewoon zo'n ander menneke kiezen! Of moet je goewon de levels via quickplay ofzo doen!
Peggle is inderdaad wel vetquote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Peggle is wel echt vet
Crystal Defenders lijkt me ook wel oke![]()
euh..39 euro voor 4100quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe duur zijn die punten bij Gamehubs?
Bij Japser is het 18,50 pond voor 2100
quote:THIS MEAL WAS INNEVITABLE,USED THE HEAT FROM THE BACK OF MY 360 TO COOK THIS MEAL
Ik snap niet welke slag de PS3 gemaakt zou moeten hebben... is die gozer alleen maar aan het juichen omdat Killzone2 in 1 week verkocht heeft wat Halo3 in minder dan 1 dag verkocht?quote:
Oeh waag het eens als je het vergeet.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb gears net ingepakt zodat ik het gelijk op de bus kan doen in de ochtend op weg naar school, en nou maar hopen dat ik het niet vergeet
Zeiken op de 360, maar er wel zelf één gekocht hebben. Kansloos figuur blijft het. Ik blijf erbij dat ik nooit dat eerste filmpje van die kneus had moeten postenquote:
Wel knap dat je het hele verhaal meekreeg, ik versta hem amper als hij ook aan het eten isquote:
Ik ben wel benieuwd, redelijk vermaakt met 1e deel!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Army of Two
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vannacht in principe mn review!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Dus dat spel van fifty is toch wel vet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |